استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

جملات زیبا و کوتاه برای تشکر از زحمات همسر

جمعه, ۲۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۰۰ ق.ظ

گاهی لازم است تا از همسرت برای تمام رنج ها و مشقت هایی که به جان میخرد تشکر کنی، گاهی لازم است او را در آغوش بکشی و هر چه مهربانی و محبت در وجودت هست را به پایش بریزی تا بداند که قدردان تمام زحماتی که به جان میخرد تا زندگیتان پا برجا بماند هستی.

اگر می خواهید از همسرتان برای زحمات و تلاش هایی که در زندگی به جان خریده تا زندگی تان زیباتر از هر وقتش شود تشکر کنید، می توانید از متن ها و جملات کوتاهی که در این مطلب تهیه کرده ایم استفاده کنید. همراه ما باشید.

متن درباره تشکر از زحمات همسر

همسر عزیزم، زحمات جانانه تو و تلاش های بی وقفه که در جهت خوشبختی و سعادت مان به جان خریدی حال خوب اکنون مان را فراهم کرده. یقینا اگر زحمات تو نبود ما نمی توانستیم در این قسمت از زندگی که برای آن هر دم خدا را شکرگزار و سپاسگزاریم قرار بگیریم. بسیار خرسندم از اینکه در زندگی تو هستم و بسیار خوشحالم از اینکه من و تو به عنوان همسر تا انتهای مسیر زندگی دست در دست یکدیگر به پیش خواهیم رفت. دوستت دارم و برای تمام زحماتت از تو متشکرم.

همسر عزیزتر از جانم، حتی اگر هزاران بار هم بگویم متشکرم نمی توانم قطره ای از دریای مهر و محبتی که مرا از آن بهره مند کردی را جبران کنم. در هر جا که به تو نیاز داشتم سراغم آمدی، هر جا که پشتم خالی شد پشتم را گرفتی، هر جایی که دستی نبود که دستانم را بگیرد دستت را در دستانم گذاشتی و با قدرت فشردی تا بدانم که تا همیشه هستی و کوتاه نمی آیی. این ها برای من ارزشی فراوان دارند و همین هاست که باعث می شوند روز به روز عشق و علاقه من نسبت به تو بیشتر شود. برای تمام زحماتی که برای من و زندگی مان کشیدی از تو متشکرم.

*************

همسر عزیزم، دنیا بر من سخت گرفت، نگذاشت به راحتی به مسیرم ادامه دهی و چالش های زیادی را سر راهم قرار داد اما تنها با امید به یک نفر بود که تمام سختی ها را به جان خریدم، با مشقت های فراوان ادامه دادم و با تمام چالش ها جنگیدم و آن هم فقط تو بودی، تویی که هر دم کنارم بودی و لحظه ای جا نزدی و در کنارم جنگیدی. با خود میگویم که درست است که دنیا به من بدی های فراوان کرد اما یک خوبی هم در حقم کرد که هیچوقت آن را از یادم نمی رود و آن وارد کردن تو به زندگی ام بود و برای همین از او متشکرم. همسر جان، در کنار تشکر از دنیا از تو هم برای تک تک زحماتی که برای من کشیدی و همچنان میکشی تا شانه های من زیر بار سختی ها و مشقت ها خم نشوند متشکرم.

************

تنها یک عامل انگیزه قوی کافیست تا دیگر جا نزنی و با قدرت در مسیر اهدافت به جلو حرکت کنی. آن عامل انگیزشی برای من تو هستی، تویی که وقتی حتی می نگرمت وجودم غرق در حس انگیزه و امید می شود و اشتیاق رسیدن به اهدافم در وجودم دو برابر می شود. همسر جان، تو برای من انگیزه زندگی و ادامه دادن هستی و خواستم این را بدانی تا متوجه شوی که چقدر برایم ارزشمندی. زحماتی که برای من میکشی روز به روز ارزشت را برایم بیشتر می کند و برای آنها بی نهایت بار از تو سپاسگزارم.

*************

به راستی اگر تو در برابر تمام زحمات و تلاش هایی که برای زندگی مان به جان خریدی مزد و پاداش میخواستی، من چطور باید ادای دین می کردم؟ همسر عزیزم، تلاش های بی وقفه تو خوشبختی اکنون مان را ساخته و یقیناً این تلاش ها مزد و پاداش بسیاری دارند که حتی اگر جانم را هم برایت بدهم نمی توانم دینی که به تو برای زندگی مان داشته ام را ادا کنم. ممنونم برای اینکه به زندگی ام آمدی، ممنونم برای اینکه دست در دستم کوتاه نیامدی تا در کنار هم زندگی امروزمان را بسازیم.

************

همسر عزیزم، حتی اگر قرار باشد تا آخر عمر عرق بریزم و کار کنم و مشقت ها و سختی ها را به جان بخرم حاضرم این کار را بکنم چرا که تویی را دارم که انگیزه و امید من به زندگی هستی. تا وقتی که تو در کنار منی من هیچ سختی و مشقتی را احساس نمیکنم چرا که می دانم این کارها و سختی ها نهایتاً آسایش تو را به ارمغان می آورند و همین برای من کافیست. نمی خواهم بگویم فقط من بوده ام که زحمت های بسیار کشیدم، مشقت هایی که تو به جان خریدی تا زندگی مان پا بر جا بماند هم بی بدیل است و یقینا من تا آخر عمر برای آنها به تو مدیون خواهم بود. دوستت دارم و تا همیشه دوستت خواهم داشت و برای تمام زحماتی که برای زندگی مان کشیدی از تو متشکرم.

همسر عزیزم، من و تو همه چیز را از صفر شروع کردیم، من و تو با زحمت و رنج خوب آشنا هستیم و آنها را با تمام وجود درک می کنیم، من و تو از همان ابتدا راحتی را نچشیدیم و برای همین هم حس میکنم رابطه عاشقانه مان قوی تر از هر رابطه دیگریست. از تو ممنونم که آن همه زحمت را به جان خریدی و با این کار ثبات رابطه مان را قوی تر از همیشه اش کردی. من نیز تمام تلاش هایی که برای زندگی مان می کنم را فقط جبران کوچکی برای تمام سختی هایی که تو تحمل میکردی و میکنی می دانم برای همین دم نمیزنم چرا که می دانم تو رنج هایی به مراتب بیشتر را تحمل میکنی و برای شاد بودن من فقط لبخند میزنی. دوستت دارم و برای تمام زحماتت از تو ممنونم.

************

ای همه هستی من، می دانستی در این دنیا فقط تو هستی که برایم امید زندگی شده ای؟ اگر روزی بگذاری و بروی نمی دانم به کدام سو بروم، نمی دانم چه کاری بکنم، فقط می دانم که آخر به کنج عزلت فرو خواهم رفت و دیگر هیچ وقت آن انسان سابق نخواهم شد. وجودم من به وجود تو گره خورده و این ها تماماً به خاطر زحماتیست که تو برای من کشیدی. تو برای من مانند یک فرشته نگهبان از سوی خدا بودی و هستی و چنان برایم تلاش میکردی و میکنی که گویی تمام آن تلاش ها و زحمات برای بهتر کردن زندگی خودت است و همه این ها ارزش و مقام بزرگ تو را به من نشان می دهد. بی نهایت بار دوستت دارم و خواستم بدانی که قدردان تمام زحمات و تلاش هایت هستم.

*************

در زندگی مشترک تنها عاملی که می تواند موفقیت صد در صد را به وجود آورد همراه بود همسران در کنار یکدیگر است و من چه خوشبختم که همسری را دارم که به من اعتماد کامل دارد و در هر مسیری که بخواهم شروع کنم دست در دستم به پیش می آید و آرام نمی نشیند. قطعا من خوشبختی خودم را مدیون همسرم هم در زندگی شخصی و هم در زندگی مشترکم می دانم و تلاش های او را عامل تسریع شدن زمان رسیدن به تمام اهداف مان می شناسم. همسر عزیزم، از تو برای تمام تلاش ها و زحمت هایت متشکرم و همچنین از تو ممنونم که در هر مسیری که میخواهم شروع کنم به من اطمینان داری و با من به آن مسیر می آیی و حتی بیشتر از من تلاش میکنی تا به انتها و نتیجه آن مسیر برسیم.

همسر عزیز من، شاید با خود بگویی که دارم اغراق می کنم اما من تو را اگر داشتن خدای دوم گناه نبود و پرستشش معصیت نبود خدای دوم خود می دانستم. تو همیشه مراقب من هستی، تو همیشه برای من زحمات بسیار می کشی، تو همیشه حواست به من هست که مبادا به من سخت بگذرد و همین هاست که تعریف من از تو را خدای دومم می کنند. خیلی دوستت دارم و عاشقانه تا عمر که دارم عشقم را به پایت خواهم ریخت چرا که این تنها راه جبران خوبی ها و زحماتت است که به ذهنم می رسد. برای تمام تلاش هایی که برای زندگی مان می کنی از تو ممنونم.

*************

همسر عزیزم، خدا در وجودت چه عشق و مودتی آفریده که هر چه می خواهم انتهای این عشق را بیابم نمی توانم؟ به راستی شاید تو موجودی آسمانی از طرف خدا باشی وگرنه آدمی که در وجودش می تواند کینه و نفرت هم راه دهد، خیلی عجیب است که تنها در وجودش عشق در جریان باشد. شاید تو فرشته ای از فرشتگان خدا باشی پس فرشته من می خواهم بدانی که تا جان در بدن دارم برایت زحمت می کشم تا مبادا بال های نحیفت زیر بار سختی های دنیا شکسته شود. از تو برای بودنت، برای زحمت هایت و برای عشقی که به من می دهی سپاسگزارم. دوستت دارم.

همسر مهربانم، مهربانی های تو در حق من به زعم دیگران فراتر از حد تصور بود، تو حتی از خود میگذشتی تا من راه نجات را بیابم و این چیزی نیست که بخواهم فراموشش کنم. شاید همان دیگران با دیدن کمتری رنج و سختی مسیرشان را از هم جدا کنند و هر کدام به سمت و سوی خودشان بروند اما تو این کار را نکردی و با این که با مشقت هایی که در زندگی من میکشیدی دلیل محکم برای رفتن داشتی اما این کار را نکردی. برای اینکه ماندی و برای اینکه در کنارم تمام رنج ها و سختی ها را به جان خریدی از تو متشکرم.

*************

همسرم، گاهی در برابر تو احساس ضعف می کنم آخر گاهی من به خستگی دچار می شوم، گاهی دیگر رمق ادامه دادن ندارم اما تو نه، تو همچنان ادامه می دهی و لحظه ای از خستگی هایت سخن نمی گویی. همین است که احساس ضعیف بودنم را در برابرت بیشتر و بیشتر می کند. به راستی که تو قوی تر از هر کسی هستی که در زندگی ام دیده ام و من چقدر خوشبختم که یک انسان قوی مرا به عنوان همسرش برگزیده. دوستت دارم و برای تمام زحمات و تلاش هایت متشکرم.

************

همسرم، هر گاه از زندگی و چالش هایش خسته شوم تو را می نگرم. در چهره تو انگیزه و امید فراوانی نهفته است، کافیست لبخندی به من بزنی که خستگی را فراموش کنم و دوباره برخیزم و تا جان در بدن دارم تلاش کنم. تو هم در کنار من سختی های زیادی کشیدی و برای آن ها از تو ممنونم ولی دلیل بیشتر سپاسگزاری من از تو همان چهره مهربانت است، همان لبخندهاییست که به من انگیزه زندگی می دهند. نمی دانی که چه بی نهایت بار دوستت دارم و عاشقت هستم، برای همه چیز ممنون.

همسرم، نه تو شخصی هستی که کارهایی که برای زندگی مان میکنی را لیست کنی و نه من انسان ناسپاسی هستم که تو را وادار به این کار کنم. من همیشه قدر تمام تلاش هایی که برای زندگی مان کردی را می دانم و حتی جایی هم که به ظاهر هیچ کاری نمی کنی می دانم که در خفا هر چه رنج و مشقت هست را به جان می خری تا از فلان چالش زندگی مان بگذریم. این ها شخصیت تو را برای من بزرگ کرده و تو را پیش من بسیار عزیز می کند. دوستت دارم و عاشقت هستم. برای تمام زحماتت ممنون.

************

همسرم، زندگی به من و تو دین بزرگی دارد، من و تو برای زندگی سختی های زیادی به جان خریدیم و تلاش های بسیاری کردیم پس حداقل چیزی که اکنون می تواند نصیب مان کند خوشبختیست. اما من می دانم که حتی اگر زندگی خوشبختی را به سادگی به من و تو ندهد تو به زور هم که شده آن را از آن خودمان خواهی کرد، تو با سختی ها و تلاش هایی که تحمل می کنی این کار را انجام خواهی داد. نمیدانی که چقدر برایم ارزشمندی، دوستت دارم و برای تمام سختی هایی که میکشی تا در زندگی مشترک مان به خوشبختی و سعادت برسیم از تو متشکرم.

*************

همسرم، تنها امید من در زندگی تو هستی. وقتی می بینم که چه جانانه برای من و زندگی مان تلاش میکنی به خود می بالم و خودم را یکی از خوشبخت ترین انسان های روی زمین می دانم. دلیل خوشبختی های من، خواستم بدانی که من از تو برای تمام زحماتت متشکرم و تا عمر دارم خودم را مدیون تو و زحماتت خواهم دانست.

مطلب پیشنهادی :

عکس پروفایل قدردانی از همسرم + متن

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی