استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

جملات زیبا و دلنشین درباره دوست داشتن برادر

شنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۰، ۰۶:۳۰ ب.ظ

جملات دوست داشتن برادر

داشتن برادر زیباترین حس دنیاست. وقتی که برادر داری در قلبت نسبت به او انس و محبت خاصی شکل می گیرد و عشق و علاقه خاصی به وجود می آید که بی بدیل است. اگر برادر داری، حتما از عشق و محبتی که در قلب نسبت به او داری به او بگو.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی زیبا و البته دلنشین در رابطه با دوست داشتن برادر تهیه کرده ایم که شما را دعوت به خواندن آنها می کنیم. همراه ما باشید.

متن در مورد دوست داشتن برادر

برادر نازنینم، وجود تو در زندگی برای من نعمتی از سوی خداست! وجود تو به من آرامشی خاص می دهد، آرامشی که هیچ جا به مانند آن را ندیده ایم. روزی هزار بار خدا را شکر می کنم که نعمتی فوق العاده به مانند تو را به من داد. برادر جان، دعای من از خدا روز و شب این است که همیشه پیشم بمانی و همیشه دستت در دستانم باشد. وقتی که تو هستی آرامش هست، حال خوب و عشق هم هست اما وقتی که تو نیستی حال و هوای خانه عجیب میگیرد، دلم عجیب تنگت می شود و حالم بسیار بد می شود. برادر جان، همیشه پیشم بمان چرا که با بودن توست که حال من خوب است.

*************

برادر نازنینم، اگر بگویند قهرمان زندگی ات کیست من نام تو را می آورم. تو به مانند یک قهرمان در زندگی من و خانواده بودی و پای در جای پای پدر گذاشتی. به راستی که تو برای ما به مانند تکیه گاهی امن بودی و هستی و ما می توانیم با خیال راحت به تو تکیه کنیم و از همه غم ها و مشقات زندگی مصون بمانیم. برادر این کار ها مگر به جز از یک قهرمان از دست چه کس دیگری بر می آید؟ قهرمان بودن سخت است و فقط انسان های قدرتمند می توانند از پس آن بر بیاییند، انسان های قدرتمندی به مانند تو. دوستت دارم.

*************

برادر جان، شاید تو عشق و علاقه ات را به زبان نیاوری، شاید تو احساسیی که نسبت به من و خانواده داری را بیان نکنی، اما تو در رفتارت تمام عشقی که به ما داری را ابراز میکنی و عشقی که در رفتار نشان داده شود بسیار واقعی تر از عشقیست که به زبان می آید. برادر، به پای عشقی که به ما داده ای حتی از خود گذشتی، روی آرزوهایت پا گذاشتی و همین هاست که تو برای من قابل ستایش می کنم. دوستت دارم و دوستت خواهم داشت چرا که تو همان تکیه گاه امنی که می توانم همیشه به تو تکیه کنم. کاش روزی سر برسد که من هم بتوانم به عنوان حتی شده تکیه گاهی کوچک نقشم را در زندگی ات ایفا کنم تا بدانی همانطور که تو حاضری از خود برای من و خانواده بگذری، همانطور هم من حاضرم از خودم تکیه گاهی برای تو بسازم و حتی از خودم برایت بگذرم.

*************

برادر، عشق به رابطه ها جان می بخشد و رابطه ما چه جانانه جان دارد. عشقی که تو به من داری و عشقی که من به تو دارم هر روز به این رابطه جانی دوباره میبخشد. تا به حال رابطه برادری/خواهری با برادرش را ندیده ام که به مانند رابطه ما باشد، عشقی که در رابطه ما موج می زند بی نظیر است و همین عشق باعث می شود که ما در این رابطه هر کاری برای هم بکنیم و حتی اگر مجبور شدیم از جان مان برای هم مایه بگذاریم.

*************

برادر، از همان روزی که چشم به این دنیا گشودم، در کنار عشق پدر و مادر، عشق را از شخص سومی هم می گرفتم و آن هم تو بودی. نمی دانی که چقدر از بودنت در زندگی خدا را شکرگزارم. همواره با خودم می اندیشم اگر من برادری نداشتم یا اگر من عشق برادرانه برادرم را نسبت به خودم نداشتم، آیا واقعا زندگی ام همینقدر زیبا میشد؟ برادر جان، عشق بردارانه تو به زندگی من زیبایی می بخشد. خواستم بدانی که من هم عاشقت هستم و این عشق هر روز بیشتر و  بیشتر می شود.

*************

برادر، بازتاب عشقی که به من در زندگی ام داشته ای، سعادتمندی و قدم گذاشتنم در مسیر درست زندگی بوده. اگر شخصی از خانواده اش عشق و علاقه دریافت کند و از محبت لبریز شود، هیچگاه در مسیر نادرست قدم نخواهد گذاشت و تو مرا چه زیبا لبریز از عشق کردی و هر چه احساس خوب بود را به پایم ریختی و اکنون بازتابش را میبینی که من تبدیل به چه شده ام. تو را که نمی دانم اما خودم احساس میکنم که زندگی ام همانی شده که تو میخواستی چون همواره مراقب بودم که مبادا در زندگی خطایی از من سر بزند که دیگر لیاقت عشقت را نداشته باشم، به پای همین مراقبت خودم را در جایگاه درست زندگی می دانم و امیدوارم که تو هم دیدگاهی به مانند خودم به من داشته باشی.

*************

برادر جان، تو دوست واقعی من در زندگی شدی. من چه نیازی به دوستان دیگر دارم؟ من چه نیازی به رفیق گرمابه و گلستان دیگری دارم وقتی که برادری به مانند تو دارم؟ تو در همه جای زندگی همراه منی، تو همان رفیق پایه ای هستی که همه جا با تو خوش می گذرد. از تو ممنونم که اینقدر در زندگی دوست و همراه من شدی که احساس تنهایی نکنم، احساس نکنم کسی پشتم نیست و مرا همراهی نمی کند. بی نهایت بار دوستت دارم و عاشقت هستم.

*************

برادر عزیزم، می دانی بهشت کجاست؟ خانه ماست! تا وقتی که تو با ما هستی، تا وقتی که تو با ما زندگی می کنی و تا وقتی که نور حضورت چراغ خانه و زندگی مان را روشن نگه داشته خانه ما بهشت است و وای بر روزی که از این خانه بروی، آن موقع نمی دانم با این خانه سوت و کور چه کنیم. تو دلیل هر چه حال خوب در این خانه هست هستی و من برای اینکه برادری به ماندن تو دارم به خود می بالم. برادر جان، این ها را گفتم تا از عشقی که در دل نسبت به تو دارم سخن بگویم. دوستت دارم و تا همیشه هم دوستت خواهم داشت.

*************

برادر، تو به من عشق ورزیدی، تو به من محبت کردی و مرا دوست داشتی و این ها فقط برای این نبود که تو هم خون منی، اینها بیشترشان برای مهربانی و مودتی بود که خدا در قلبت جای داده. تو آن قدر قلب بزرگ و مهربانی داری که حتی با انسان های غریبه هم با مهربانی رفتار می کنی و با عشقت پاسخ آنها را می دهی. دریای مهربانی تو بی انتهاست و اکنون احساس میکنم که مرا در آن غرق کرده ای. برادر جان، همانقدر که تو مرا دوست داری، به من عشق می ورزی و به من محبت می کنی خواستم بدانی که من هم عاشقت هستم و همیشه دوست دار تو خواهم بود.

*************

برادر نازنینم، این دنیا بدون تو جهنم است پس قول بوده هیچ وقت مرا ترک نکنی و هیچ وقت از کنارم نروی. وقتی که نبودنت به فکرم خطور میکند، حتی همین فکر شعله های آتش را در درونم شعله ور میکند چه برسد به روزی که تو واقعا نباشی و من واقعا نبودنت را حس کنم. برادر جان، اکنون که اینگونه مرا وابسته کردی ای، نمی گذارم که هیچ جا بروی، نمی خواهم که مرا ترک کنی و امیدوارم بدانی که این ها تماماً به خاطر عشق و علاقه ایست که در قلبم نسبت به تو دارم.

*************

برادر جان، جان من به جان تو گره خورده، عشقی که در سینه ام دارم برای توست و نمی دانی که چقدر برای من عزیز هستی. اگر گاهی برای زندگی ات نظری میدهم یا اگر گاهی می خواهم تو را به مسیری غیر از مسیری که در آن قرار داری هدایت کنم برای این نیست که می خواهم افسار زندگی ات را در دست بگیرم، برای این نیست که برادر کوچکتر منی و می خواهم خواسته های خود را به تو تحمیل کنم، همگی آنها برای عشق برادرانه ایست که در قلبم غلیان می کند و می جوشد. برادر جان، دوستت دارم و همین دوست داشتن هاست که نمی گذارد بودنت در مسیر اشتباه را ببینم، سختی کشیدن ها و رنجش هایت را ببینم.

*************

برادر، دوست فقط تو، رفیق فقط تو، همراه و همدم هم فقط تو. تا وقتی که تو هستی، هیچ نیازی به دوست و رفیق و انیس و مونس نیست چون تو خوب بلدی نقش آنها را برایم ایفا کنم. وقتی که غمی دارم، وقتی که مسئله ای رنجم میدهد، من آن را در سینه نگه نمی دارم بلکه به سراغ تویی می آیم که محرم تمام اسرار منی. برادر، این میزان از عشق در هر رابطه ای وجود ندارد اما در رابطه ما شکل گرفته و واقعا برای این از خدا بارها سپاسگزارم.

*************

برادر، نعمت حضورت را در زندگی ام از من نگیر. تو نمی خواهد کاری کنی، نمی خواهد هیچ کمکی به من کنی و نمی خواهد حتی محبت برادرانه ات را خرجم کنی، فقط باش، کنارم باش و هیچ جا نرو. همین که باشی، همین که حضورت را در زندگی احساس کنم، آرامش به سراغم می آید و حال خوب تمام وجودم را در بر می گیرد. برادر، تو برای من یعنی آرامش و حال خوب پس اگر میخواهی که از این دو محروم نشوم هیچ وقت برادرت را تنها نگذار و هیچ وقت ترکش نکن.

*************

برادر، وقتی به حضور تو در خانواده فکر میکنم می گویم خدا را شکر، اگر در همه خانواده ها یک پدر وجود دارد، در خانه ما دو پدر وجود دارد و پدر دوم خانواده ما برادرم است، برادری که از خود کوهی استوار ساخته تا اعضای خانواده بتوانند درست به مانند پدر به او هم تکیه کنند. برادر جان، خواستم بدانی که قدردان و مدیون تو هستم و به پای این دین حتی اگر شب و روز هم عشق برادرانه ام/خواهرانه ام را به پایت بریزم کم است.

*************

برادر، خودت می دانی که چقدر دوستت دارم، خودت می دانی که چقدر عاشقت هستم و قلبم به حال خوب تو وابسته است. برادر جان، من عشق و محبتم را ارزانی ات می کنم و نمیخواهم فکر کنی که برای آنها منتی بر سر تو دارم یا در برابرش از تو چیزهای زیادی می خواهم، من فقط یک چیز از تو میخواهم و آن هم این است که هیچگاه از مسیر درست خارج نشوی چرا که مسیر درست همواره آرامش تو را تامین میکند و همین باعث میشود که خاطرم از بابت تو جمع شود. دوستت دارم و دوستت خواهم داشت، دوست داشتنی که انتهایی ندارد.

*************

برادر جان، می خواهم برایت از عشق بگویم، واژه ای که اصلا با ان غریبه نیستی چرا که وجود خودت هم از عشق لبریز شده و نشانه های آن را در مهربانی ها و محبت های بی پایانت نسبت به خودمان می بینم. برادر، میخواهم از عشقی به تو بگویم که از همان ابتدای زندگی تا به همین الان و مطمئنم تا به هنگام مرگ همراه من است و این عشق نسبت به توست. وقتی که برادری داری که با محبت های او معنای زندگی را شناختی و با مهربانی هایش کم کم بزرگ و بزرگتر شدی، عشقی بی بدیل نسبت به او در وجودت شکل می گیرد، عشقی که باعث می شود او را از همه دنیا بیشتر دوست داشته باشی. دوستت دارم برادر.

*************

برادر جان، برادرت/خواهرت نگران توست، این نگرانی به خاطر عشقی است که در قلبم نسبت به تو دارم. ممکن است بپرسی دلیل نگرانی هایت چیست؟ نگرانی های من دلیلی ندارند جز خوشبختی و سعادت تو. همواره نگرانم که مبادا راهی را در پیش بگیری یا انتخاب هایی را در زندگی انجام دهی که تو را از مسیر سعادت و خوشبختی دور نگه دارند. به من قولی بده، این قول باید این باشد که همواره روی زندگی ات سرسخت خواهی بود و همیشه انتخاب هایی می کنی که سعادت واقعی تو را به همراه بیاورد. این قول را بده تا نگرانی های خواهرت در مورد تو اندکی هم که شده کاسته شود.

*************

برادر عزیزم، همیشه در زندگی مراقب خودت باش چرا که اینگونه از قلب من هم مراقبت می کنی. اگر خدای نکرده اتفاقی برای تو بیفتد، قلب من هزار تکه میشود و از کار خواهد افتاد. من تو را دلیل تپیدن های قلبم می دانم، پس مبادا از مراقبت از خودت دست بکشی! برادر جان، تا همیشه برایم بمان، دوستت دارم و تا همیشه دوستت خواهم داشت.

در ادامه ببینید :

عکس نوشته های خواهر و برادر مناسب پروفایل

عکس متن دار نداشتن برادر برای پروفایل

عکس پروفایل داداش بزرگتر + عکس نوشته

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی