استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

جملات زیبا و خاص درباره پسر داشتن + عکس نوشته

سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۰۵:۰۰ ب.ظ

از قدیم گفته اند که پسر نعمت است و دختر رحمت خداوند نعمتش را به همه خواهد بخشید اما رحمتش را شامل حال عده ای بخصوص خواهد کرد. اما من می گویم پسر هم رحمت است اگر خداوند بخواهد چرا که پسر برای خانواده بخصوص مادر مانند سپر محکمی است که می توان خود را دربرابر همه ناملایمات زندگی در پناه آن قرار داد. درست است که شاید پسرداشتن و بزرگ کردن او کمی مشکل باشد اما دشواری ها و مشکلاتش هم زیبا هستند اگر دید خود را نسبت به دنیای شان عوض کنیم.

پسرم یعنی نور دو چشمانم یعنی غرور و افتخار هیچ چیزی به اندازه داشتن پسر حس زیبایی را در یک مادر به وجود نخواهد آورد.

*********

روح و جانم پسرم است. تنها کسی که به خاطرش نفس می کشم و زندگی می کنم.

*********

دنیای معصوم و بی ریایی پسرم را دوست دارم وقتی از همه دنیا ناامید می شوم به او پناه می برم. او که با همه معصومیتش مرا آرام می کند.

*********

پسر داشتن یعنی داشتن آرامشی عجیب در دل ناملایمات و طوفان های زندگی و قتی که از همه انسان های دورو برت نا امید می شوی.

*********

یک زن وقتی پسر دار شد  باید هم زمان یک فوتبالیست باشد و یک آرتیست حرفه ای سینما و یک مهندس که همه چیزهایی را که پسرش بهم می ریزد دوباره از نو بسازد.

*********

 پسر دار شدن یعنی خانه پر از تفنگ و توپ و کلاه. پسر دارشدن یعنی هر روز سیب زمینی سرخ کرده درست کردن. یعنی عادت کردن به شیطنت ها و هیجان های گاه و بی گاه.

*********

پسر داشتن یعنی داشتن یک تکیه گاه محکم و امن. زنی که پسر دار می شود دیگر از هیچ چیز واهمه ای نخواهد داشت زیرا دلش قرص است که کسی هست که ازاومحافظت کند.

*********

پسر داشتن یعنی داشتن یک عالمه عکس ماشین که به در و دیوار چسپانده ای. یعنی یک کت و شلوار مردانه سایز کوچک. یعنی عینک های دودی. و یک حس ناب غرور و افتخار.

*********

پسر دارشدن یعنی این که هر کسی هر کاری که برای پسرت انجام بدهد  حتی اگه دنیارو هم بهش ببخشند بعد از او بپرسند چه کسی را بیشتر از همه دوست داری بی معطلی و بدونه مکث بگه مامانم.

*********

پسر داشتن یعنی داشتن یک مرد کوچولوی با غیرت در کنارت. فرقی نمی کنه چند سالش باشه کافیه که ببینه یکی مادرشو اذیت کرده اونوقت براش گارد می گیره ابروها شو درهم می کنه و سینه شو جلو می اندازه و صداشو کلفت می کنه و میگه هر کی مادرمو اذیت کنه می کشمش.

*********

زنی که پسر دار میشه همیشه دست و بالش کبوده اخه گل پسرش بلد نیست مثل دخترا نازو ادا داشته باشه و خودشو لوس کنه واسش. اون دوست داشتنشو  با گاز گرفتن و جر دادن دست وبال مامانش نشون می ده.

*********

پسر یعنی همه وجود یک زن یعنی عشق نهان یک زن یعنی اوج زنده بودن و نفس کشیدن.

*********

پسر دار که شدید باید هم رنگ لباس تیم مورد علاقه پسرت لباس انتخاب کنی. هر وقت که واسه خرید با خودت می بریش به اولین وسیله ای که هم رنگ پیراهن تیمش هست که رسید گیر می ده باید اینو بخری. باید به بعضی چیزها عادت کنه این که وسط آشپزی و تمیز کاری خونه یکهو جلوت سبز میشه و از بازیکن مورد علاقش برات یک ساعت حرف می زنه تازه اگر یک لحظه حواست بهش نباشه دلخور می شه می زاره می ره. باید عادت کنی به ادا در آوردن های بامزه ش وقتی که مثل رونالدو و یا مسی خوشحالی بعد از گل رو تقلید می کنه.

*********

پسر دار که شدید باید به بریز و بپاش عادت کنی باید عادت کنی هر روز خونه رو جمع و جور کنی ولی بازهم وسط هال و پذیراییت پر بشه از اسباب بازی های جور وا جور باید عادت کنی به این که موقع استراحت و دراز کشیدنت بشی ریل قطار یا باند پرواز واسه گل پسرت.

*********

وقتی پسر دار که شدید یک دفعه حستان به خودتان عوض خواهد شد. یک دفعه احساس قدرتمند شدن به شما دست خواهد داد. یک دفعه دلت پر می شود از آرزو های ریز و درشتی که برای گل پسرت داری و نمی دانی از کجا باید شروع کنی.

*********

همه مادر هایی که پسر دار می شن یک حس مشترک دارن اونم اینه که همه پسراشونو یک خلبان، یک پزشک و شایدم یک قهرمان می ببینن که دنیا رو تغییر خواهد داد.

*********

پسر دار که شدید از بهشت خود خواهی گذشت تا  زیباترین زندگی را برای او درست کنید. پسر دار که شدید در کمال تعجب دیگر هیچ چیز را برای خودتان نمی خواهید. پسردار که شدید تمام ذهن تان پر می شود از ایده های ناب و نقشه های بزرگ برای آینده قند عسل تان.

*********

 پسر ها با مادر هاشون خیلی صادقن و راستگو مثلا اگه از لباسی که مادرشون به تن کرده خوششان نیاد یا رنگ موها یا رنگ رژ لب ماماناشون رو دوست نداشته باشن بی پرده و بی مقدمه می پرند جلو و میگن مامان چقد زشت شدی.

*********

پسرداشتن یک روحیه عجیب برای زندگی کردن به آدم ها می دهد. در کمال ناباوری دیگر این دنیا جای تکراری و کسل کننده برایشان نخواهد بود. دیدشان نسبت به دنیا عوض خواهد شد. و هر روز با روحیه ای مضاعف به کار و زندگی شان مشغول خواهند شد.

*********

 زنی که پسر دار می شود در همه ریزو درشت های صورتش و حرکات پسرش به شدت دقت می کند و در کمال تعجب باور دارد که پسرش سایز کوچک تر داداشش هست.

*********

خدایا به خاطر دادن این هدیه با ارزش و زیبا از تو سپاس گذارم هرگز باور نمی کردم که روزی من را لایق این همه محبت بدانی و پسری به من عطا کنی.

*********

پسر تکیه گاه خستگی های مادر است. پسر امید اینده مادر است. پسر جبران همه کمبودهایی ست که یک زن در زندگی با آن روبه رو بوده است.

*********

از وقتی که پسر دار شده ام انگار قدرتمند ترین انسان روی زمینم. حس می کنم توان روبه روشدن با هر سختی را دارم. احساس شکست ناپذیری می کنم.

*********

دختر یا پسر برای پدر و مادر فرقی نمی کنند. هر کدام یک جور حال آدم را خوب می کنند. اما پسر برای مادر یک چیز دیگه ست. یک جور احساس قدرت و غرور.

*********

پسرم را دوست دارم چون او تکرار روزهای کودکیم است. او جواب همه دعا های شب و روزم است او خود من است اما در قالبی دیگر و شکلی دیگر.

*********

یک مادر وقتی فرزند پسرش را به دنیا می آورد. دیگر هیچ چیزش مال خودش نیست اولین چیزی که به فرزندش خواهد بخشید قلبش است زیرا او را صاحب قلب و روح خود می داند.

*********

دختر سنگ صبور پدر و مادرش است و مادر دوم پدرش و پسر هم پدر دوم مادرش و  پشت و پناه روزهای بی قراریش.

*********

پسر ها را جور دیگر باید دوست داشت آن ها نیازی به طنازی و لوس کردن ندارند آن ها را باید از دید خودشان ببینی و دوست شان بداری مثلا چند دقیقه فوتبال بازی کردن و بالا و پایین پریدن برای آن اوج دوست داشتن و محبت کردن است.

*********

پسرم زیبا ترین خوش تیپ ترین مرد فامیل هست که همه دخترا دلشون واسش رفته این اعتقاد و نظر قاطع و  محکم یک مادر در مورد پسرش هست.

*********

پسر ها خیلی دوست داشتنیند اگه وارد دنیاشون بشی و به سلیقه و خواسته هاشون احترام بگذاری آن وقت خواهی دید  انقدر دوست داشتنی و مهربانند که از هر دوست و رفیقی با مرام ترند. این دقیقا راز بین مادرها و پسرهاست . مادرها با این روش به پسر هاشون دوست میشن.

*********

زیباترین ترانه برای من شنیدن صدای نفس های پسرم است. او که باشد انگار که تمام دنیا را در مشت دارم همان قدر پر قدرت همان قدر پر انرژی.

*********

هر نفس پسرم برای من نبض تمام زندگیم است. اوکه باشد همه دنیا ی من نورانی و درخشان خواهد شد.

*********

شیطنت های پسرم را با همه خوشی های دنیا عوض نخواهم کرد. هر چقدر که این شیطنت هایش عجیب و غریب باشند هر چقدر برای دیگران آزار دهنده باشند اما برای من شیرین تر از هر شیرینی ست.

*********

پسر دار که شوی پسرت می شود مرد کوچک خانه ات. می شود تاج سرت می شود یگانه پادشاه قلبت. اصلا می شود همه زندگیت.

*********

وقتی پسرم به دنیا آمد احساس کردم دیگر هیچ چیز و هیچ کس را به اندازه او دوست نداشته و نخواهم داشت. این حسم را نمی توانم از کسی پنهان کنم چون ناب ترین حسی است که تا به حال داشته ام.

پسر دار شدن حس قشنگی ست که تا آن را لمس نکنی قادر به درکش نخواهی بود. حسی توام با غرور و امنیت.

*********

پسر دار که شدم باغ خشکیده وجودم به یک باره سبز شد. کویر چشم هایم بارانی شد از سر شوق و همه وجودم را حس سپاس گذاری از خالقم لبریز کرد.

*********

شیطنت ها ی پسرم  شور زندگی را در من تداعی خواهد کرد هرگز از اذیت ها و بی قراری هایش خسته نخواهم شد چون از اعماق وجودم دوستش دارم و باور دارم که روزی خواهد رسید که جبران همه خستگی ها و زحمت هایم را به بهترین شکل ممکن خواهد کرد.

*********

نازنین پسرم دوستت دارم خودت خوب می دانی که چقدر برایم مهم و با ارزش هستی هیچ وقت باور نمی کردم که روزی برسد و من کسی را به اندازه پدرم دوست بدارم اما امروز به این یقین رسیده ام که پسرم را هم مانند پدرم دوست دارم چون باور دارم بعد از پدرم تنها مرد زندگیم تنها حامی و پشت و پناهم پسرم است.

*********

از روزی که پسردار شده ام زندگیم تغییر کرده است با کوچک ترین اتفاق سر ذوق خواهم آمد. لبخند هایم از ته دل شده اند. دوست داشتنم رنگ دیگر شده اند. انگار که دوباره کودکی دوساله شده ام. خوب که دقت می کنم می بینم همه دنیا را ازپنجره زیبای چشم های پسرم تماشا می کنم.

*********

هیچ زیبایی در دنیا به اندازه حس داشتن پسر زیبا نیست این را مادری می گوید که سال ها بی پشت و پناه مانده و امروز بزرگ ترین پشت و پناهی دارد که کسی جرات یک تو گفتن به او را ندارد.

*********

کاش پسرم زود بزرگ شود تا در پناهش زندگی کنم زندگی که هرگز طعم واقعیش را نچشیدم. زندگی که هرگز آن طور که خواستم از آن لذت نبردم.

*********

پسر داشتن از خود گذشتگی می خواهد برای بزرگ کردنش برای ساختن دنیایش. دنیای پسرها دنیایی عجیب و غریب است. هر چیزی آن ها را خوشحال نمی کند. با هر چیزی سر شوق نمی آیند و با سرگرمی های کوچک سرگرم نمی شوند. برای همین است که می گویم پسر داشتن و پسر بزرگ کردن از خودگذشتگی می خواهد چون باید خیلی از خودت مایه بگذاری تا بتوانی خواسته هایش را برآورده کنی و دنیایش را بسازی.

در ادامه ببینید :

عکس پروفایل فرزند پسر داشتن

عکس نوشته زندگی یعنی دوتا پسرام برای پروفایل

عکس پروفایل فرزند دختر و پسر

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی