استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

جملات زیبا و جدید تبریک تولد به خواهر شوهر

دوشنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۰، ۰۷:۱۹ ب.ظ

اگه میخواین تولد خواهر شوهرتون رو بهش تبریک بگید، چه خوبه که دنبال یه متن خاص باشید، یه متن زیبا که بتونه در اون تاثیر به سزایی بذاره. اگه روی متنی که قراره برای تبریک روز تولد خواهر شوهرتون براش بفرستید کار کنید و جملات قشنگی رو در اون به کار ببرید، قطعا اون احساس بسیار خوبی از این کار شما خواهد گرفت.

میخوایم متن ها و جملاتی رو براتون قرار بدیم که درباره تبریک تولد خواهر شوهره. اگه میخواین تولد خواهر شوهرتون رو به شکلی خاص تبریک بگید، حتما از این متن ها استفاده کنید. همراه ما باشید.

متن تبریک تولد خواهر شوهر

خواهر شوهر عزیزم، تموم داستانایی که از رابطه عروس و خواهر شوهر مینشوم برام جالبه آخه من هیچوقت با تو رابطه بدی نداشتم و حتی تو رو مثل خواهرم در زندگی دونستم چرا که پا به پای من در مشکلاتم کنارم بودی و مثل یک خواهر پشتم رو گرفتی. امروز که تولدته خواستم با تبریک گفتن تولدت بهت بگم که چقدر دوستت دارم و هیچوقت محبت هایی که در حق زندگی من و برادرت کردی رو فراموش نمیکنم. امیدوارم رابطه زیبای ما، زیباتر از این هم بشه تا اطرافیانمون بدونن رابطه تلخ عروس و خواهر شوهر هیچوقت در مورد خانواده ما صدق نمیکنه چون عشقی که بین ما موج میزنه خیلی بیشتر از نفرت و کینه هست. دوستت دارم خواهر شوهر جان، تولدت مبارک.

************

خواهر شوهر عزیز، خواستم بدونی که تموم داستانایی که آدما از نفرت عروس نسبت به خواهر شوهر میگن در مورد من صدق نمیکنه و میدونم که برای تو هم همینطوره. انس و الفتی که من و تو با هم گرفتیم خیلی بیشتر از این حرف هاست که کینه و نفرت بخواد جاشون رو بگیره. خیلی دوستت دارم و اینو بدون که هر کاری میکنم تا لبخند به لب هات بیاد. لبخندای تو مثل لبخندهای برادرت برام مهمه پس همیشه لبخند بزن. دوستت دارم، تولدت مبارک.

************

خواهر شوهر گرامی بنده، امروز روز تولدتونه و دلم نیومد که یه متن قشنگ و خاص برای روز تولدتون تهیه نکنم. بهترین خواهر شوهر دنیا، تولدت مبارک. برات یه عمر طولانی از خدا میخوام تا هر چی لذت و عشق توی این دنیا هست رو تجربه کنی و زندگیت لبریز از شادی و نشاط بشه. خواهر شوهر جان، برات از خدا آرزو میکنم که هیچ وقت لبخند روی لب هات محو نشه و تا میتونی بخندی و انگیزه برای خندیدن داشته باشی.

************

خواهر شوهر عزیزم، تولد تو برای خانواده یه اتفاق خاصه چون تو یکی از مهمترین اعضای خانواده ما هستی. تو همیشه در هر کاری دست گیر ما بودی و برای کمک به سراغ مون اومدی، تو همیشه در رابطه با هر مسئله ای بهترین مشاور برای ما بودی و بهترین کمک ها رو بهمون کردی و حالا حداقل کاری که ما میتونیم برات بکنیم اینه که توی روزهای خاص زندگیت تنهات نذاریم، کنارت باشیم و درونت رو پر از حس قشنگ کنیم. امیدوارم که اون حس و حال خوبی که انتظار داشتیم در وجودت شکل گرفته باشه. تولدت مبارک.

************

آهای خاص ترین خواهر شوهر دنیا که به جای اینکه نقشه بکشی زندگی منو خراب کنی، نقشه میکشی تا رابطه من و برادرت رو روز به روز قوی تر کنی، آهای خواهر شوهری که میدونم قلبت اونقدر با احساس عشق پر شده که هیچ جایی برای کینه نه تنها از من بلکه از هیچ کسی نداره، تولدت رو بهت تبریک میگم. تو نمونه یه فرشته از سمت خدا روی زمین هستی، فرشته ای که اومده تا با بودنش زندگی ما رو قشنگ تر کنه.

************

چقدر خوشحالم که امروز تولد بهترین دوستمه، چقدر خوشحالم که توفیق این رو دارم که در این روز کنارش باشم و خوشحالی مهمترین روز زندگیش رو باهاش سهیم بشم، چقدر خوشحالم که توی این روز قشنگ میتونم با این متن نهایت عشقم رو به دوست نازنینم تبریک بگم. خواهر شوهر جان، تو اون دوست فوق العاده ای هستی که ازش حرف میزنم. تو از وقتی که به زندگی برادرت وارد شدم مثل یک دوست کنارم بودی و اینو هم بگم که برام داری از دوست کم کم تبدیل به خواهر میشی و برای همین من تو رو خیلی خاص میدونم. تولدت مبارک باشه دوست عزیزم یا بهتره بگم خواهر جونیم.

************

خواهر شوهر نازم که توی ناز بودن و قشنگ بودن نظیر نداری، خواهر شوهر خاصم که توی خاص بودن و منحصر به فرد بودن رقیب نداری، خواهر شوهر جیگرم که توی جیگر طلا بودن هیچ کس به پات نمیرسه، تولدت مبارک باشه و برات کلی از خدا شادی میطلبم. کاش هیچوقت غم رو به چهره ات نبینم آخه دختر قشنگی مثل تو اصلا غم بهش نمیاد و باید همیشه بخنده تا صورتش همیشه قشنگ ترین وجه خودش رو حفظ کنه. دوستت دارم و دوباره تولدت رو بهت تبریک میگم.

************

خواهر شوهر عزیز، اگر همراهی های تو در زندگی ما نبود، نمی دانم اکنون زندگی من و برادرت در چه جایگاهی بود! هر بار که خسته شدیم تو بودی که آمدی و زیر پر و بال ما را گرفتی و نگذاشتی که زمین بخوریم، هر بار که لبریز از غم بودیم تو آمدی و با عشقت در قلب مان از نور امید دمیدی، تو برای من و برادرت خاص تر از آنچه که فکرش را میکنی هستی و ما بی نهایت تو را دوست داریم. تولدت را تبریک می گویم و برایت آرزوی بهترین ها را دارم.

************

خواهر شوهر نازنین، خوش به حال اون کسی که قراره وارد زندگیت بشه آخه با وجود تو میدونم که زندگیش لبریز از خوشبختی و حس ناب میشه. تو خوب بلدی که به اطرافیانت حس خوب و قشنگ بدی و میدونم که اون کسی هم که قراره وارد زندگیت بشه زندگیش پر از احساس خوب میشه. دوستت دارم و خیلی خوشحالم که بخشی از خانواده تو شدم. امیدوارم که همیشه شاد و خوشحال باقی بمونی و این خوشحالی رو به دیگران هم مثل همیشه سرایت بدی. تولدت مبارک.

************

خواهر شوهرم بهترین دوست و همراه من در زندگیمه. هر کسی که این رو بشنوه ممکنه تعجب کنه چون معمولاً رابطه خواهر شوهر و عروس مثل کارد و پنیره. وقتی در قلب یکی جا بگیری دیگه رابطه ات باهاش کارد و پنیر نخواهد بود و حالا خواهر شوهرم در بهترین قسمت قلب من جا گرفته و میدونمم که اون هم نسبت به من چنین احساسی داره. خواهر شوهر جان، دوست نازنینم، تولدت رو بهت تبریک میگم و از ته دل از خدا میخوام که به هر چی که در زندگی میخوای برسی.

************

خواهر شوهر مهربونم، با مهربونی هات بود که به دلم نشستی و باعث شدی که اینقدر عاشقت بشم. توی دریایی از مهربونی هستی و وقتی که یکی وارد زندگیت میشه اونو در این دریا غرق میکنی و من چقدر خوشبخت بودم که وارد زندگی برادرت و بعد هم وارد زندگی تو شدم و حالا در این دریا غرق شدم و زندگیم با برادرت با عطر مهربونی های تو خیلی قشنگ تر شده. دوستت دارم و برات از خدا آرزوی خوشبختی و سعادت میکنم. تولدت مبارک باشه.

************

خواهر شوهر عزیزم اکنون که تولدت است برایت یک دنیا آرزوهای خوب دارم. امیدوارم که به هر چه در زندگی می خواهی دست پیدا کنی و از ته قلبم برایت از خدا میخواهم شیرینی رسیدن به ثمره تمام اهدافت را بچشی. تو لیاقت دست یافتن به تمام خواسته هایت را داری و منی که این را می دانم در کنار هدیه ای که قرار است برای تولدت به تو بدهم، این دعای خیر را هم هدیه ات می کنم و از خدا میخواهم که دعایم را برآورده کند. تولدت مبارک.

************

خواهر شوهر جان، وقتی که تو خوشحالی گویی که ما خوشحالیم، خوشحالی تو خوشحالی ما هم هست و امروز که تولدت است و خوشحالی و لبخند را می شود به طور واضح در چهره ات دید، ما هم بی نهایت خرسند شده ایم و برای این خوشحالی می خواهیم جشنی برایت بگیریم و در آن به پایکوبی و رقص و خوشحالی های بیشتر بپردازیم. تولدت را تبریک می گویم و از خدا برایت لحظات سرشار حال خوب را میطلبم. شاد باشی.

************

خواهر شوهر، تو نه فتنه ای، نه جنگ به پا میکنی و نه میونه من و داداشت رو بد میکنی، تو یه فرشته ای که نظیر نداری، تو توی مهربونی و محبت کردن فوق العاده ای و خیلی سریع به دل آدما میشینی. تموم کسایی که میان و از خواهر شوهر بد میگن کافیه یه بار بیان تو رو ببینن تا نظرشون به کل در مورد بدی های خواهر شوهر عوض بشه. تو حتی نسبت به غریبه ها هم محبت و عشقت رو خرج میکنی چه برسه به منی که عروس این خانواده هستم. دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

************

خواهر شوهر عزیزم، برات یه عمر طولانی از خدا میخوام که تا همیشه به خونه مون بیای آخه تو نمک زندگی من و برادرت هستی و اونقدر با وجود تو خوشحال میشیم که حتی اگه قبلش هم با هم دعوا کرده بودیم اون موقع مهم نیست چون تو رو داریم میبینم. خواهر شوهر جان، واقعا چه مهره ماری داری که اینقدر زود به دل میشینی؟ همه از جنگ خواهر شوهر و عروس میگن اما مگه من دلم میاد که کوچکترین بدی در حق تو بکنم وقتی که تو اینقدر مهربونی و اینقدر زود با همه دوست میشی و اونا رو عاشق خودت میکنی؟ تولدت مبارک.

************

خواهر شوهر جان یا بهتر است بگویم خواهر عزیزم چرا که تو برایم مثل خواهری، می دانستی که امروز چه روزیست؟ روز تولد توست، روزیست که تو با پا گذاشتنت به خانواده ات خوشحالی و خوشبختی آنها را دو چندان کردی. خواستم بگویم که با اینکه برادرت خود خانواده تشکیل داده و از بین شما رفته اما باز هم موجبات شادی و خوشحالی او هستی و اگر نباشی هیچوقت آن خنده هایی که از ته دل هستند را در او نمیبینم. تو فوق العاده ترینی و خواستم که در روز تولدت این را به تو گوشزد کنم. دوستت دارم و تولدت را تبریک میگویم.

************

تولدت مبارک، خواهر شوهر، امروز روز زادروز توئه پس بیا که الکی از دستش ندیم، بیا یه جشن فوق العاده بگیریم و در اون کلی برقصیم و شاد باشیم. هر روز که تولد آدم نمیشه و هر روز که آدم دلیلی برای جشن گرفتن نداره پس بیا امروز که یه روز مهمه و ما براش دلیل برای جشن گرفتن داریم این کار رو انجام بدیم و برای به دنیا اومدنت کلی حالمونو خوب کنیم. دوستت دارم و دوباره بهت تولدت رو تبریک میگم.

************

خواهر شوهر یعنی تاج سر، خواهر شوهر یعنی قلبی که تو سینه میتپه، خواهر شوهر یعنی جواهر، خواهر شوهر یعنی گوهر نایاب، خوب بیشتر از این ازت تعریف نمیکنم آخه میخوام امروز رو بهت آوانتاژ بدم تا از فردا دوباره جنگ مون رو شروع کنیم. آخه مگه نمیدونی که من پایه رسوماتم و رسمه که بین خواهر شوهر و عروس همیشه جنگ باشه پس همین یه دونه امروز رو رسومات رو پشت سر میذارم و از فردا علیه ات اعلام جنگ میکنم. حالا اگه شوخی رو کنار بذاریم میخوام بگم که خواهر شوهر عزیزم، قد یه دنیا برای من ارزش داری و مهربونی هات و محبت کردنات باعث شده اونقدر عاشقت بشم که حتی یه لحظه هم به اون صحبت های مزخرفی که در مورد خواهر شوهر و عروس هست توجه نکنم و فقط برای شوخی به زبون شون بیاریم. کلی عاشقتم، تولدت مبارک.

************

تولد داریم اونم چه تولدی، تولد یه خواهر شوهر که توی مهربونی بی نظیره، توی خوشگلی بی بدیله، تو خواهر شوهر بودن حرف نداره و به کل میخوام بگم که یه فرشته هست. تولد این فرشته زمینی رو بهش تبریک میگم و از خدا براش عمری طولانی و سرشار از عزت و عشق و خوشبختی می طلبم. خواهر شوهر، از خدا میخوام که زندگیت پر از اتفاقات خوب و قشنگ بشه، اتفاقاتی که برای تک تک شون شکرگزار خدا میشی. دوستت دارم، تولدت مبارک باشه.

************

خواهر شوهری عزیزم، میدونستی که عشق منی؟ و میدونستی که امروز تولدته؟ حالا که تولد عشق منه نمیشه به این سادگی ها از کنار تولدش عبور کنم برای همین این متن که توش از عشقم نسبت بهت گفتم رو بهت هدیه میدم. نمیدونی که چقدر دوستت دارم، تو برای من مثل خواهرمی و وقتایی که خونه پدرم نیستم، این تو هستی که یکی از بهترین همدم های منی و باعث میشی که دوری اونها رو تحمل کنم. خواهر شوهر جانم، تولدت رو تبریک میگم.

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی