استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

جملات زیبای قدر عزیزانمون را بدونیم

جمعه, ۲۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۴۸ ق.ظ

متن کوتاه قدر همیدگر را بدونیم

عزیزانمان آن هایی هستند که دوستشان داریم و ساعت های زیادی از روز و شب مان را با آن ها می گذرانیم. بزرگ ترین سرمایه زندگی هر آدمی عزیزانش هستند پس  قدرآن ها را بیشتر بدانیم و هم دیگر را دوست بداریم. درکنار هم بودن و قدر هم دیگر را دانستن هنری است که بسیاری از آدم ها از آن بی بهره هستند و زمانی این واقعیت را می فهمند که دیر شده است و عزیزی را از دست داده اند. آنگاه همه حس های بد و تلخ دنیا سراغ انسان خواهد آمد اما دیگر هیچ کاری از دستش بر نخواهد آمدو تا ابد باید در حسرت و افسوس و پشیمانی بسوزد.

*************

نبودن ها و دوری های همیشکی بیشتر از آن چه که ما فکرکنیم نزدیکند. بایید بیشتر با هم باشیم و برای هم وقت بگذاریم و  قدر هم دیگر را بدانیم.

*************

این فکر که خیال می کنیم تا ابد برای هم باقی خواهیم ماند خیلی خطرناکه. در یک لحظه در یک چشم برهم زدن همه چیز تغییر خواهد کرد وممکنه برای همیشه همدیگر را از دست بدهیم. بعد افسوس خوردن و پشیمانی هیچ سودی ندارد و هرگز نمی توان روزهای رفته را بازگردانید. قدر هم دیگر را بیشتر بدانیم قبل از این که دیر شود.

*************

تا بوده همین بوده آدم ها آمده اند و رفته اند تنها چیزی که هست باید تا هستیم و زندگی می کنیم قدر هم دیگر را بدانیم.

*************

بیا امروز هم دیگر را صدا بزنیم. بیا همین الان یک دیگر را بغل کنیم. وگرنه وقتی رفتیم زیر خروارها خاک نه می توانیم هم دیگر را صدا بزنیم و نه همو بغل کنیم و نه جواب هم دیگر را خواهیم داد.

*************

قدر هم دیگر را بدانیم برای هم وقت بگذاریم به حرف ها و درد دل های هم دیگر گوش کنیم. به قول معروف خیلی خیلی زود دیر می شود آن وقت ما می مانیم و یک عالمه پشیمانی و حسرت و تنهایی.

*************

قدر هم دیگر را دانستن سخت نیست. قدر دان بودن به خاطر وجود عزیزانمان را با ریختن یک چای و نشستن در کنار هم دیگر و هم دیگر را مهمان کردن به یک جرعه محبت و مهربانی و گوش دادن به درد دل های یکدیگر به هم نشان بدهیم.

*************

 قدر دانستن و سپاس گذار بودن به خاطر بودن در کنار هم دیگررا با محبت کردن و گذشت کردن به هم بیاموزیم.

*************

تا چشم بر هم بگذاریم زندگی تمام شده. دنیا کوچک تر از آن است که ما فکرش را می کنیم. از بودن در کناریکدیگر لذت ببریم و قدردان این دورهمی  باشیم.

*************

گاهی وقت ها باید در مقابل بدی کردن دیگران آرام رد شد و رفت بدونه کوچک ترین عکس العملی. چون دنیا انقدر زودگذر و کوچک است که فرصتی برای این کارها نیست تا بخواهیم به این مسائل پیش پا افتاده فکر کنیم عمر کوتاه شده و به پایان رسیده و ناچار باید هم دیگر را تنها بگذاریم پس تا می توانیم قدر هم دیگر را بدانیم و به خاطر داشتن همدیگر از خداوند سپاس گذار باشیم.

*************

قدر هم دیگر را بدانیم. لازم نیست کارهای بزرگ برای هم انجام دهیم. با یک لبخند با یک نگاه از روی محبت هم می توان نشان داد که قدر هم دیگر را می دانیم و سپاس گذار بودن هم دیگرهستیم.

*************

انقدر در میان روزمرگی هایمان غرق نشویم. درست است زندگی همین روزمرگی ها ست اما گاهی لازم است برای چند ساعت زندگی را کنار گذاشت و و قت و زمان بیشتری را با هم گذراند همه چیز در جهان گذراست حتی وجود عزیزان مان پس بیایید بیشتر قدر هم دیگر را بدانیم.

*************

گاهی دنیا را باید جور دیگر ببینیم. برای چند لحظه چشم هایمان را ببندیم و خودمان را در زمان و مکانی تصور کنیم که تنهای تنهاییم و همه ما را تنها گذاشته و رفته اند. تصورش هم برایمان سخت است اما واقعیت دارد چون روزی خواهد رسید که یکی یکی همه هم دیگر را تنها خواهیم گذاشت و خواهیم رفت. پس بیایید تا قبل از این فراق ها و دوری های سخت و باورنکردنی قدر هم دیگر را بیشتر بدانیم و با هم دیگر کمی مهربان تر باشیم.

*************

هر روز بعد از بیدار شدن از خواب به یک چیز فکر کنید. به آدم هایی فکر کنید که زمانی مانند ما در این دنیا زندگی کرده اند احساس داشته اند و قطعا عزیزانی که دوست شان داشته اند ولی امروز زیر خروارها خاک خوابیده اند و دیگر اثری از آن ها در این دنیا نیست اما یک چیز هست که در بین همه آن ها مشترک است و آن این است که اگر توان حرف زدن داشتند و از آن ها سوال می شد که بزرگ ترین حسرت تان چیست حتما می گفتند که کاش فرصت بازگشت به دنیا برایمان مهیا بود تا همدیگر را بیشتر دوست داشتیم قدر هم دیگر را بیشتر می دانستیم.

*************

وقتی جوان تر هستیم خیال می کنیم تا آخردنیا وقت و زمان کافی برای انجام همه کار را خواهیم داشت. در کمال ناباوری فکر می کنیم که همه عزیزان و دوستانمان تا ابد با ما خواهند ماند. اما کاش این طور بود که ما فکرش را می کردیم. یک آن به خود خواهیم آمد و خواهیم دید که انطور که ما فکرش را می کردیم نبود و خیلی خیلی زودتر از آن چه فکر می کردیم هم دیگر را از دست دادیم. پس بهتر است تا مجالی هست قدر هم دیگر رابیشتر بدانیم و هم دیگر را دوست بداریم.

*************

از لحظه های با هم بودن لذت ببریم. عشق و محبت را نثار هم دیگر کنیم. ازکنار اشتباهات و بدی های هم دیگر ساده بگذریم. این ساده گذشتن ها باعث به وجود آمدن محبت بیشتر میان مان خواهد شد. با این کار به هم نشان خواهیم داد که قدر هم دیگر را می دانیم و از بودن در کنار هم خوشحالیم.

*************

همه ما انسان ها سرشار از عشق و محبتیم. این عشق و محبت را از هم دیگر دریغ نکنیم و آن را نثار وجود هم دیگر کنیم تا دنیایی زیباتر و بهتر را هم برای خود و هم برای دیگران بسازیم و با این کارمان نشان خواهیم داد که قدر بودن و زندگی کردن در کنار هم را می دانیم و قدردان هم دیگر هستیم.

*************

بدترین فکر دنیا اینه که آدم ها فکر می کنند که همیشه برای جبران فرصت هست ای کاش درک کنند که این طور نیست خیلی از آدم ها برای فردا های خود نقشه ها و ایده ها در سر داشتند وبه فردای خود نرسیدند و تنها چیزی که از آن ها به جا ماند حسرت ها و افسوس های بی پایانی بود که اطرافیانش بعد از رفتن او برایشان باقی ماند. این حسرت ها بدترین احساسی خواهد بود که انسان می تواند تجربه کند. پس بهتر آن است که قدر هم دیگر را بیشتر بدانیم. و دوست داشتن هایمان را همین امروز خرج کنیم شاید فردایی برای خرج کردنشان در کار نباشد.

*************

روزها و لحظاتی را که در کنار هم هستیم تبدیل به خاطره خواهد شد بیایید همدیگر را دوست داشته باشیم زیباترین خاطره ها را برای هم رقم بزنیم و قدر هم دیگر را بیشتر بدانیم.

*************

زندگی با دور هم بودن معنی خواهد داد. تنهایی و گوشه گیری که زندگی کردن نیست. با گذراندن وقت در کنار هم قدر هم دیگر را بیشتر بدانیم و بیشتر به هم دیگر محبت کنیم. بهترین خاطره ها ازان کسانی خواهد بود که بیشتر محبت می کنند و بیشترین واژه دوستت دارم را به زبان خواهند آورد.

*************

کسانی که در سختی و مشکلات کنار هم دیگر هستند نشان می دهند که قدر هم دیگر را بیشتر می دانند. و برای هم دیگر احترام قائلند. این انسان ها در زندگی شان هرگز دچار افسوس نخواهند شد.

” ” ” ” “

قدر آدم هایی که در زندگی تان هستند را بدانید زیرا آن هایی که بروند رفته اند و دیگر نمی توان آن ها را باز گرداند. حسرت و افسوس هم دیگر فایده ای ندارد.  تا می توانید قدر هم دیگر را بدانید زیرا آدم های رفته تبدیل به خاطره خواهند شد خاطره هایی که گاهی شیرینند و گاهی تلخ. با بودن در کنار هم و عشق ورزیدن به هم دیگر زیباترین خاطره ها را بعد از خودمان رقم بزنیم.

*************

الکی باعث رنجش هم دیگر نشویم. هم سفرهای زندگی مان را نرنجانیم دیر یا زود این سفر به پایان خواهد رسید و هم دیگر را تنها خواهیم گذاشت. تا آن جا که در توانتان هست قدر هم دیگر را بدانید و هم دیگر را دوست بدارید به هم دیگر عشق بورزید زیرا تنها چیزی که تمام شدنی نخواهد بود عشق ست.

*************

تصور کن اگر تمام دنیا مال تو باشد اما از عزیزان و دوستان نزدیکت کسی درآن باقی نمانده باشد چه احساسی به تو دست خواهد داد. حتما جواب خواهید داد بدترین احساس دنیا. بله همین طور است که شما فکر می کنید پس تا بی نهایت  قدر هم دیگر را بدانید و به خواسته های هم دیگر احترام بگذارید و عشق و محبت را مهمان قلب های هم دیگر نماییم.

*************

چرخش دوران. گذر زمان و رفت و آمد های انسان ها در این دنیا یک چیز را ثابت می کند. این که این جهان جهان گذراست و همه باید به آن وارد شویم وچند صباحی بمانیم و بعد ناچار باید ترک کنیم. تنها چیزی که بعد از ما به جا خواهد ماند یادها و خاطرات ماست قدر هم دیگر را بدانیم بیشتر در کنار هم باشیم. بیشتر به هم محبت کنیم و عشق بورزیم تا عمر کوتاه را به زیباترین شکل ممکن سپری کنیم.

*************

بیایید به جای دشمنی کردن و دوری کردن از هم دیگر قدر لحظه های با هم بودن را بیشتر بدانیم. چون لحظه ها درگذرند.

*************

فقط انسان هایی خوشبختند که قدر لحظه های با هم بودن را بیشتر بدانند و به نزدیکان و اطرافیان خود مهر بورزند. این انسان ها اگر روزی تنهای تنها شوند بازم هم خوشحالند و خیال و وجدان آسوده ای دارند زیرا بهترین و زیباترین خاطره ها را با خود دارند و این در حالی است که هیچ افسوس و پشیمانی آن ها را اذیت نخواهد کرد.

*************

عمرکوتاه است خیلی کوتاه تر از آن چه که ما آدم ها فکرش را بکنیم. خوب یا بد خواهد گذشت. چه بهتر که گذر عمر همراه باشد با گذراندن بهترین روزها و لحظه ها در کنار هم دیگر. چون این روزهای با هم بودن می شود زیباترین خاطره های آینده  آن زمان که فکرش را می کنیم به خودمان افتخار می کنیم که قدر هم دیگر را بهتر و بیشتر دانستیم.

*************

یک چیزی که همه ما انسان ها از آن غافل می شویم گذر عمر است. گذر لحظه هایی ست که دیگر تکرارنخواهد شد. بیایید با هم مهربان باشیم و قدر هم دیگر را بیشتر بدانیم.

*************

انسان ها وقتی یکی را از دست می دهند تازه می فهمند که چقدر دوستش داشتند و می توانستند با او خاطره ها و روزهای بهتری را تجربه کنند. قبل از تجربه این موقعیت و این احساس ناخوشایند بهتر است قدر هم دیگر را بیشتر بدانیم و ازکنار هم بودن لذت ببریم.

*************

زندگی های امروزی پر است از چالش ها و نگرانی ها. با وجود این همیشه درگوشه و کنار زندگی مان انسان هایی وجود دارند که در این چالش ها و نارحتی ها دست مان را خواهند گرفت و ما را تنها نخواهند گذاشت. این انسان ها نقطه قوت های زندگی ما هستند سعی کنیم قدرشان را بیشتر بدانیم و قدردان شان باشیم.

مطالب پیشنهادی :

عکس نوشته قدر لحظه ها رو بدون با متن پروفایل

عکس نوشته قدر خودتو بدون + متن پروفایل

عکس نوشته قدر داشته هایت را بدان برای پروفایل

عکس نوشته مهم سلامتیه و متن پروفایل

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی