استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

جملات زیبای زندگی بدون دختر اردیبهشتی خر است + عکس نوشته

يكشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۳۹ ب.ظ

استیکرهای دیده نشده، تصویر همراه با متن جالب، مطالب ناب قشنگ، جملات تصویری ناب و خاص واسه ماه تولد و کلاس گذاشتن برای ماهی که در آن متولد شده اید، عکس با متن خواندنی عالی، عکسهای ویژه و خاص دیده نشده راجع به زندگی بی دختر اردیبهشتی خر است مخصوص پروفایل اردیبهشت ماهی های عزیز و دوست داشتنی و واسه پست های تلگرام و اینستاگرام، دانلود انواع تصویرنوشته های جذاب عکس متن دار فانتزی، بسیار جذاب و زیبا، تکست های شیک و به روز همراه با تصاویر خوشگل با موضوع زندگی بدون یک دختر اردیبهشتی خر است برای پروفایل ، طراحی شده در همین سایت برای شما عزیزان. با ما همراه باشید...


وقتی یه اردیبهشتی تو زندگیت نباشه نصف عمرت بر فناست


*************************************


اردیبهشتی‌ها اصولا ساده‌پسند هستند و زمان زیادی را برای رسیدگی به خودشان صرف نمی‌کنند. این به این معنا نیست که نامرتب و بدشکل هستند برعکس آنها همیشه مرتب و شیک به نظر می‌رسند اما تلف کردن زمان برای کارهای بیهوده را دوست ندارند. از طرفی معتقدند زیبایی طبیعی چیز دیگری است. پس به دنبال تغییر در طبیعت نیستند و همه‌چیز را همان‌طور که هست دوست دارند.


*************************************


اردیبهشتی‌ها برای دیگران احترام زیادی قائل هستند و در قبالش دوست دارند همه با آنها محترم باشند و به اصطلاح پای‌شان را از گلیم‌شان درازتر نکنند. از خصوصیات دیگر آنها تاب نیاوردن در شرایط سخت برای گرفتن تصمیمی عجولانه یا به قول معروف در منگنه گذاشتن است. ساناز فرهنگ در این باره می‌گوید: «یکی از رفتارهایی که طناز را عصبانی می‌کند دقیقا همین است.


*************************************


خانم‌های متولد اردیبهشت به‌شدت وابسته به خانه و خانواده هستند تا اندازه‌ای که به قول خودشان منبع نیرو و انرژی در زندگی هستند. با توجه به این خصوصیت اردیبهشتی‌ها باید بگویم که «طناز هم عاشق خانواده‌اش است تا جایی که دلتنگی آنها حسابی حالش را به‌هم می‌ریزد». متولدان این ماه استاد عشق دادن به نزدیک‌ترین آدم‌های زندگی‌شان هستند و البته به عکس‌العمل‌های دیگران در قبال این محبت حساس هستند. کینه‌ای نیستند و هیچ‌کس را سرزنش نمی‌کنند اما بدی‌های دیگران به سرعت آنها را دلسرد می‌کند.


*************************************


متولد اردیبهشت بیشتر از هر زن دیگری تابع عقل خود، زندگی می‌کنند بنابراین اصلا اهل خیالبافی و رؤیاپردازی نیست. آنها در کودکی در خیال و آرزوهای‌شان غرق می‌شوند اما به محض ملموس شدن دنیا و اتفاقاتش همه‌چیز را با منطق می‌سنجند.


*************************************


محبوبیت زیاد متولدان اردیبهشت به خاطر صداقت، دوستی‌های ناب و پاک‌شان است چرا که در هر شرایطی می‌توان روی کمک بی‌منت آنها حساب کرد.


برای دریافت استیکر و تصاویر بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی