استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

جملات رسمی و ادبی برای خداحافظی از همکاران

جمعه, ۵ آذر ۱۴۰۰، ۰۶:۰۰ ب.ظ

خداحافظی از همکاران کاری سخت و دشوار است چرا که پس از سال ها بودن در کنارشان قرار است آنها را ترک کنی و یقیناً آنها بعد از این مدت برایت به مانند خانواده شده اند. چه خوب است که برای خداحافظی متنی زیبا و تاثیرگذار تهیه کنی تا به این وسیله بتوانی خداحافظی را هم برای خودت و هم برای آنها راحت تر کنی.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی زیبا، رسمی و ادبی در رابطه با خداحافظی از همکاران را برایتان قرار داده ایم. اگر قصد خارج شدن از مجموعه تان را دارید و میخواهید که از همکارانی که در آنجا داشته اید خداحافظی کنید این متن ها به کارتان خواهند آمد. همراه ما باشید.

جملات خداحافی از همکاران

با حضور در جمع شما بود که توانستم بسیاری از مهارت های شغلی خود را افزایش دهم و در کاری که انجام میدهم به خوبی ظاهرشوم. یقینا اگر در محیط حرفه ای شما نبودم، شاید مهارتی که اکنون دارم را دارا نبودم. شما به عنوان مهمترین دارایی های من در زمان همکاری ام با مجموعه بودید و من شما را هرگز از یاد نخواهم برد. از اینکه تا به اکنون در بین شما مفتخر به همکاری بودم بسیار خرسندم و از اینکه قرار است از مجموعه خارج شوم ناراحتم. امیدوارم دوباره فرصتی پیش بیاید که یا ملاقات خصوصی با شما داشته باشم و یا با هم همکاری های جدیدتری را آغاز کنیم. به امید موفقیت تک تک تان.

*************

همکاران عزیز و ارجمندم، ناراحتی من از اینکه قرار است از میان شما بروم حد و اندازه ندارد و خواستم ناراحتی ام را از رفتنم با شما در میان بگذارم تا بدانید که چقدر برای من ارزشمند بوده و هستید. شما به مانند خانواده من بودید و من برای شما ارزشی به اندازه ارزش خانواده ام قائل بودم و اکنون که قرار است از شما جدا شوم گویی قرار است از اعضای خانواده ای که آنها را بسیار دوست داشتم جدا شوم. امیدوارم دوباره فرصتی به وجود بیاید که بتوانم شما را ملاقات کنم.

*************

همکاران عزیزم، از اینکه در بین شما مشغول به کار بودم بسیار خرسند و خوشحالم. بودن در میان شما یک سعادت بوده و هست که نصیب من شد و اکنون این سعادت از من گرفته شده و قرار است که از میان شما بروم. درست که دیگر بین شما کار نمیکنم اما بدانید که یاد و  خاطرتان تا همیشه در قلبم خواهد ماند و من هرگز شمایی که بخش مهمی از زندگی ام یعنی شغل و کسب و کارم را تشکیل می دادید فراموش نخواهم کرد. امیدوارم مجدداً بتوانم شما را ملاقات کرده و حس خوبی که همیشه داشتم را دوباره در کنارتان تجربه کنم.

*************

همکاران عزیزم، می دانم که همگی شما در مسیر پیشرفت و تعالی تان موفق ظاهر می شوید و می توانید در اهدافی که در راستای شغل و کسب و کارمان در نظر گرفته اید بدرخشید. یقینا موفقیت شما موجب خرسندی و خشنودی من خواهد شد و اگر خبر موفقیت شما را بشنوم بسیار شاد می شوم. اکنون که می خواهم از مجموعه بروم دلتنگی و حس غم نبودن شما تمام وجودم را در بر گرفته اما با همین فکر که شما قرار است رشد و پیشرفت بسیاری داشته باشید و هر کدام در مسیر شغلی تان موفق ظاهر شوید حال دلم را بهتر می کند. به امید موفقیت تک تک تان.

*************

خداحافظی از شمایی که برایم به مانند خانواده بودید بسیار سخت است اما چه کنم که به جبر روزگار باید از شما جدا شده و در مجموعه ای دیگر مشغول به کار شوم. شما همیشه بخش بزرگی از قلب مرا تسخیر خود خواهید داشت و من همیشه خوبی ها و مهربانی هایی که در کسب و کارمان در حقم می کردید را فراموش نخواهم کرد. چه بد که حس میکنم نتوانستم خوبی های شما را جبران کنم و این وجودم را می آزارد. انسان های شریفی به مانند شما قطعا لیاقت جایگاه رفیعی در شغل و کسب و کارمان را دارند و من از خدا می خواهم که به آن جایگاه دست پیدا کنید. با آرزوی موفقیت همگی شما، خدانگهدار.

*************

همکاران عزیز مجموعه …..، متاسفانه بنا به دلایلی مجبور شده ام که از مجموعه و شما عزیزان خداحافظی کرده و در محیط دیگری مشغول به کار شوم. من به شما بسیار عادت کرده بودم و اکنون این جدایی قرار است برایم بسیار سخت تمام شود. فقط فکر کردن به خوبی هایی که در مدت همکاریمان به من داشتید است که می تواند اندکی مرا تسلی دهد. امیدوارم بتوانیم در خارج از محیط کار ملاقات هایی با یکدیگر داشته باشیم تا دوباره از دیدن شما خرسند و خوشحال بشوم.

*************

من به جای استفاده از واژه همکاران ترجیح می دهم که از واژه دوستان استفاده کنم چرا که شما را تنها یک همکار ساده نمی دانستم و شما بیشتر از یک همکار در قلب من جای گرفته اید. دوستان عزیزم، شرایط طوری پیش رفته که مجبور به خروج از مجموعه شده ام و این با آنچه که قلباً میخواستم مطابقت ندارد اما مجبور به خداحافظی از شما هستم. این خداحافظی به معنای جدایی کامل من از شما نخواهد بود و خوشحال میشوم که بتوانیم به دور از محیط کار قرارهای دوستانه ای با هم تنظیم کرده و به یاد روزهای همکاری مان اوقاتی را با هم بگذرانیم.

*************

محیط حرفه ای مجموعه و تجربه هر کدام از شما عزیزان هر کسی را وسوسه می کند که برای پیمودن هر چه بهتر مسیر شغلش شما را به عنوان همکار برگزیند. شما در شغل و پیشه ای که داریم مهارت بسیاری دارید و در بهترین زمان بهترین عکسل العمل ها را از خود نشان می دهد. یقیناً همکاری با شما آرزوی بسیاری از افراد است. حال من قرار است از مجموعه خارج شوم و همکاری را با مجموعه قطع کنم. از اینکه در این مجموعه ادامه فعالیت ندارم و شما دیگر همکاران من نیستید بسیار ناراحت و اندوهگینم چرا که هم دوستانم و هم مجموعه و همکارانی حرفه ای را از دست داده ام. دوستدار همه شما عزیزان هستم و از همه خداحافظی می کنم.

*************

بنده در حال تغییر شغل هستم و یقینا قرار است سختی هایی را در مسیر تغییر شغلم متحمل شوم اما راستش را بخواهید هیچ سختی و مشقتی فراتر از دوری شما نیست. من با شما لحظات خوب و فوق العاده را تجربه کردم، لحظاتی که به مانند یک سریال در ذهنم ذخیره شده و مدام پخش می شود. خاطراتی که با شما داشتم را هیچ وقت فراموش نخواهم کرد چرا که این خاطرات بسیار خوشحال کننده و خوب بودند و حال مرا بهتر می کنند. امیدوارم تک تک تان چه در زندگی و چه در کسب و کار توفیق رسیدن به بهترین ها را داشته باشید. برایتان از خدای منان بهترین ها را آرزو می کنم. شاد و موفق باشید.

*************

من خداحافظی از شما را دوست ندارم چرا که مرا آزرده خاطر میکند، فقط میخواهم با چند آرزو از جمع تان خارج شوم. امیدوارم تک تک تان به هر آنچه ک در زندگی میخواهید برسید، امیدوارم خبر موفقیت شغلی تک تک تان به گوشم برسد و مرا خوشحال و خشنود سازد، امیدوارم هر کدام تان روزی مدیر مجموعه خود بشوید و در کسب و کارتان بدرخشید، امیدوارم آن عشق و علاقه ای که در زمانی که من در بین تان بودم میان تان موج میزد تا همیشه وجود داشته و در جریان باشد و امیدوارم که دوباره بتوانم روی ماهتان را ببینم.

*************

اینکه دیگر توفیق همکاری با شما را ندارم مرا آزرده خاطر می کند چرا که در قلب من نسبت به شما علاقه شدید و بسیاری نهفته شده است. ما با هم اتفاقات زیادی را در محیط کسب و کارمان تجربه کردیم و همین باعث شده که با هم و در کنار هم مهارت هایمان را ارتقا ببخشیم. یقینا منی که در این مسیر تجربه آموزه های بسیاری را از شما آموختم بسیار وابسته تان شده ام و قطع همکاری با شما برایم بسیار سخت است. برای شما آرزوی موفقیت و برای خودم آرزوی کنار آمدن با نبودن در جمع شما عزیزان را می کنم. امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید.

*************

دوستان عزیزم، هیچ کدام از ما حتی با هم نسبت فامیلی هم نداشتیم اما انس و الفتی میان مان شکل گرفته بود که به مانند یک خانواده شده بودیم. حال که من یکی از اعضای خانواده بودم قرار است شما را ترک کنم و دیگر در این خانواده صمیمی و دوست داشتنی نباشم. امیدوارم بهترین ها سر راه زندگیتان سبز شوند تا با آنها بتوانید غرق در موفقیت و خوشبختی شوید. آرزوی قلبی من برای شما همکاران گرامی سعادت در تک تک قسمت های زندگی تان است. شاد و پیروز باشید.

*************

دوستان عزیزم من قرار است همکاری ام را با مجموعه قطع کنم و اکنون این متن را برای خداحافظی نوشته ام. از تک تک تان حلالیت می طلبم و امیدوارم اگر ناخواسته رنجی به شما رساندم یا باعث مشقت و سختی در وجودتان شدم مرا ببخشید و حلالم کنید. یقینا بودن در جمع شما موجب خشنودی من میشد اما نمی دانم که آیا وجود من هم برای شما خوشحالی به بار می آورد یا نه که امیدوارم خشنود بوده باشید چرا که اینکونه حس میکنم مرا حلال کرده اید. به هر حال از تک تک تان درخواست میکنم اگر کوچکترین ناراحتی از من داشته اید حلالم کنید و اگر حقی دارید که از سوی من ادا نشده حتما آن را با من در میان بگذارید. با آرزوی موفقیت تک تک تان.

*************

با توجه به اینکه قرار است به زودی از مجموعه خارج شده و فعالیتم را به اتمام برسانم، به این وسیله از تک تک همکاران گرامی و ارجمند که در طول مدت همکاری جز خوبی از شما چیزی ندیدم خداحافظی می کنم و از خداوند منان برای تک تک تان طلب سعادت می کنم. خاطرات خوش و زیبایی که باهم رقم زدیم تا ابد در ذهنم ماندگار است و تجاربی که از بودن در میان شما به دست آوردم یقینا تا انتهای مسیر زندگی به من در داشتن سبک زندگی بهتر کمک خواهد کرد. با آرزوی موفقیت، خدانگهدار.

*************

خدا را شکر می کنم که بر من منت نهاد که برای مدتی در میان شما عزیزان مشغول به کار شدم. فعالیت در کنار شما سعادتی حقیقی است و من از آن برخوردار شدم. امیدوارم بعد از من هر کسی که به مجموعه اضافه می شود بتواند به عنوان همکاری مناسب و شایسته در کنارتان فعالیت کند تا موجب رنجش خاطرتان نشود. ضمن تشکر از شما عزیزان برای تمام محبت هایی که در طول همکاری مان به من داشتید، هم اکنون از همگی شما خداحافظی می کنم و آرزو میکنم تا فرصتی پیش بیاید که دیداری مجدد با هم داشته باشیم.

*************

افسوس که مجبور به ترک شما همکاران گرامی و ارجمندم هستم. یقینا جدایی از کسانی که با آنها چندین سال تجربه همکاری داشته ای سخت و دشوار است و جدایی از آنها گویی به منزله جدایی از خانواده ات است. بزرگواران امیدوارم در وظیفه ای که در مجموعه دارید به مانند قبل بدرخشید و بتوانید موفقیت های زیادی را به به بار بیاورید. برای همه تان آرزوی پیشرفت و تعالی را دارم و از خداوند می خواهم که موجبات پیمودن پله های ترقی را در اختیار تک تک تان بگذارد. با آرزوی توفیق روز افزون تان.

*************

همکاران عزیزم، اگر من به درجه شغلی بالاتری رسیده ام و توانسته ام در حرفه ام بدرخشم و به این واسطه در شغلی بهتر مشغول به کار شوم به خاطر شما بوده. وقتی که توفیق همکاری با شما را داشتم چیزهایی زیادی از تک تک تان آموختم که باعث شد اکنون به این درجه برسم. بسیار اندوهگینم که قرار است از میان شما بروم، از میان شمایی که هر لحظه و هر دم برای من مثل معلمی بودید که مسیر پیشرفت و ترقی را به من نشان می دادید. امیدوارم که همکاران جدیدم به مانند شما باشند، با آرزوی موفقیت و پیروزی شما عزیزان در تک تک مراحل زندگی.

*************

دوستان گرامی و ارجمند، مدتی که در بین شما مشغول به کار بودم هرگز خستگی را احساس نکردم چرا که بودن با شما خستگی را از تن آدم بیرون می کند. این را از ته دلم می گویم و می خواهم بدانید که برای من به مانند انگیزه و انرژی مضاعفی بودید که هرگز نمی گذاشتید خستگی را در تنم احساس کنم. اکنون خداحافظی برای من سخت و رنج اور است اما چه کنم که مجبورم از شما خداحافظی کرده و در مجموعه ای دیگر مشغول به کار شوم. امیدوارم همکاران جدیدم به مانند شما باشند چرا که شما فوق العاده ترین همکارانی بوده اید که در طول دوره زندگی حرفه ای و شغلی ام داشته ام.

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی