استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

جملات تبریک تولد به همسر از راه دور

جمعه, ۲۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۴۹ ق.ظ

تبریک تولد همسرم از راه دور

هیچ کس و هیچ چیز به اندازه همسر باعث آرامش و خوشبختی انسان نخواهد شد. به شرطی که علاوه بر همسر بودن هم دل و همراه هم باشد. آن وقت حاضر خواهید بود همه زندگی را فدای یک لحظه شاد بودن او نمایید. گاهی مشغله ها و روزمرگی ها باعث خواهد شد تا از مهم ترین اتفاقات زندگی غافل شویم.

یکی از مهم ترین این اتفاقات روز تولد همسر است. شاید برخی از همسر ها به علت های مختلف در این روز در کنار هم نباشند اما می توانند با چند کلمه محبت آمیز و عاشقانه تولد همسر خود را تبریک بگویند و تولدی خاطره انگیز برای او خود رقم بزنند.

” ” ” ” “

هیچ چیزباعث کم شدن عشق من به تو نخواهد شد حتی اگر فاصله ما از هم دیگر به اندازه زمین تا آسمان باشد. تولدت مبارک عشق زندگیم. همسر خوبم.

” ” ” ” “

آرزو داشتم در این روز فرخنده و زیبا در کنارت بودم تا بهترین ها را تقدیمت می کردم. تولدت مبارک عشق اولین و آخرینم همسر عزیزم.

” ” ” ” “

هر چند فاصله ها باعث جدایی مان شده اند اما هیچ چیز نمی تواند از عشق من نسبت به تو کم کند روز میلادت را با آرزوی بهترین ها برایت تبریک می گویم و از راه دور صورت چون ماهت را می بوسم.

” ” ” ” “

زیباترینم. عشقم نفسم ای کاش دراین شب رویایی درکنارت بودم تا زاد روزت را با هم جشن می گرفتیم ولی افسوس که قادر به از بین بردن فاصله ها نیستم اما با دلی سرشار از عشق و محبت تولدت را تبریک می گویم. به امید روزهای بهتر و زیباتر برای هردوی مان.

” ” ” ” “

عشق رویایی من همسر نازنینم تولدت زیباترین روز زندگی من است زیرا روز به دنیا آمدن عشق اهوراییم است. از راه دور می بوسمت و روز میلادت را تبریک می گویم.

” ” ” ” “

زیباترینم همه وجودم  را تقدیمت می کنم و آرزو می کنم که همه روزهای زندگیت مانند روز میلادت سرشار از شادی و خنده باشد. فاصله ها را با نیروی عشق خواهم شکست و همه قلبم را تقدیمت خواهم کرد امیدوارم آن را از من بپذیری.

” ” ” ” “

همسرم گل زیبای باغ زندگیم ای کاش در این روز دست هایت را در دست داشتم و بر آن ها بوسه عشق می نهادم ولی افسوس که نمی توانم این جدایی را پایان بدهم اما از راه دور زیباترین تبریکات را نثارت خواهم کرد و از خداوند می خواهم تا به همه آرزوهای زیبایت برسی.

” ” ” ” “

دوری و جدایی هیچ تاثیری بر عشق من نسبت به تو نخواهد گذاشت و من هم چنان با تمام وجودم دوستت دارم تولدت مبارک عزیزترینم همسردلسوزم

” ” ” ” “

به اندازه تمام فاصله ای که بین مان هست دوستت دارم. تولدت مبارک عشق من. همسر مهربانم.

” ” ” ” “

سال ها پیش زیباترین و بهترین اتفاق هستی رخ داد و آن هم به دنیا آمدن عزیزی چون تو بود و من چه خوشبختم که این موجود عزیز و دوست داشتنی نصیب و قسمت من شد. خداوند را به خاطر این همه لطف سپاس گذارم. تولدت مبارک بهترینم. از راه دورزیباترین تبریکات را تقدیمت می کنم.

” ” ” ” “

همسرعزیزم هنوز هم بعد از گذشت این همه سال با با قاطعیت تمام می گویم که تو بهترین حادثه زندگی من هستی. از راه دور صمیمانه ترین تبریکات را به خاطر روز میلادت تقدیمت می کنم آرزو می کنم همیشه در سلامت و شادکامی زندگی کنی.

” ” ” “

فاصله ها هیچ تاثیری بر دوست داشتن فرشته ای چون تو نخواهد داشت تنها چیزی که باعث دلخوری و نارحتی من می شود لحظه های بی تو بودن است که بدجوری دلتنگم می کنند. تولدت مبارک همسر مهربانم.

” ” ” ” “

آن هایی که می گویند دوری و دوستی سخت در اشتباهند. دوری از عزیزترین کس یعنی همسر چیزی جز دلتنگی و بی قراری نیست. کاش در روز تولدت در کنارت بودم تا بهترین ها را تقدیمت می کردم .عشق من تولدت مبارک.

” ” ” ” “

همه زیبایی های دنیا به پای لبخند تو نخواهند رسید عشق من. تولدت را تبریک می گویم و برایت بهترین ها را آرزو می کنم. امیدوارم هر چه زودتر این فراق و دوری پایان بگیرد و صبح وصال بدمد.

” ” ” ” “

درسته که از تو دورم اما قلبم برای همیشه خانه توست و برای همیشه تو تنها پادشاه آن هستی تولدت مبارک بهترینم.

” ” ” ” “

روز تولدت برای من همیشه همراه با شادی و نشاط بوده است اما امروز نمی دانم چرا انقدر بی قرار و دلتنگم شاید به خاطر فاصله ای ست که بینمان افتاده است. کاش در این روز فرخنده در کنارت بودم تا روز میلادت را جشن می گرفتیم. تولدت مبارک همسر خوبم.

” ” ” ” “

اگر چه دوری از تو برایم سخت و دشوار است اما رسیدن به روز تولدت برایم از هر اتفاق شیرینی شیرین تر و زیباتر بوده است. تولدت را با دلی پر از امید برای پایان این جدایی تبریک می گویم.

” ” ” ” “

تو همیشه در قلب من جای داری دوری و نزدیکی فقط یک فاصله ست مهم ما هستیم که در وجود هم ذوب شده ایم. تولدت مبارک همسر زیبایم.

” ” ” ” “

هیچ چیز نمی تواند میزان بی قراری من را بسنجد و هیچ واژه ای نمی تواند قادر به بیان دلتنگی من برای تو باشد. مهم نیست من تا چه اندازه در غم دوریت می سوزم مهم این روز زیباست که خداوند تو را به من هدیه داد. تولدت مبارک جان جانانم همسر مهربانم.

” ” ” ” “

هرگز هیچ کس و هیچ چیز نخواهد توانست بین من و تو جدایی بیاندازد. فاصله ها همیشه نشانه جدایی نیستند فاصله ها لحظه هایی هستند که به سر خواهند آمدو تمام خواهند شد. من هم با همین امید روزهای بی تو بودن را سپری خواهم کرد. عزیزتر از جانم تولدت را هزاران بار تبریک می گویم.

” ” ” ” “

عشق ابدی من تا دنیا دنیاست تو در قلب و جان من خانه کرده ای. روز تولدت توجذاب ترین اتفاق زندگی من بوده و هست از راه دور چشم های زیبایت را خواهم بوسید و عاشقانه ترین تبریکات را تقدیمت خواهم کرد. تولدت مبارک جان شیرینم.

” ” ” ” “

گاهی آنقدر در بی قراری ها و جدایی از تو غرق می شوم که یادم می رود این همه دلتنگی برای کسی ست که دوستش دارم و باید این دوست داشتن را هر روزتکرارکنم. اما در این روز فرخنده هزاران بار می گویم دوستت دارم و روز تولدت را تبریک می گوبم.

” ” ” ” “

هیچ وقت فکر نمی کردم که روزی برسد و من از راه دور تولد عشق زندگیم را تبریک بگویم. هر چند جدایی و دوری زیبا نیست اما رسیدن و وصال دوباره ارزش تحمل هر سختی را دارد. تولدت مبارک همسرم.

” ” ” ” “

تک ستاره آسمان زندگیم عشق زیبای من همسرم از راه دور روز میلادت را تبریک می گویم و آرزو می کنم تا ابد برایم بمانی چراکه تو همه نفس و جان منی.

” ” ” ” “

آرام جانم بودن در کنار تو آرامشی عجیب به من خواهد بخشید که هیچ چیز در دنیا قادر به دادن این آرامش به من نخواهد بود. از راه دور بوسه عشق به پیشانیت خواهم زد و آرزو می کنم هر چه زودتر این فراق و دوری به سر آید. تولدت مبارک همسرم.

” ” ” ” “

همسر خوبم تمام دنیایم  را می دهم برای تکرار یک لحظه با تو بودن. تولدت را تبریک می گویم و آرزو می کنم هر چه زودتر صبح وصال بدمد.

” ” ” ” “

 تو آرامشی هستی که در لابه لای لحظه های بی قراریم رخنه کردی و مرا به ساحل آرام زندگی رساندی. هرچند امروز از تو دورم اما با قلبی سرشار از امید به روزهای بهتر تولدت را تبریک می گویم. امیدوارم تا همیشه برایم بمانی همسر فداکارم.

” ” ” ” “

همسر خوبم. دوست داشتن تو از حد گذشته است. آنقدر دوستت دارم که گاهی خیال می کنم که دیوانه ات شده ام. این دیوانگی را هم دوست دارم. تولدت را از دورترین فاصله ها تبریک می گویم و آرزو می کنم این دوری و فراق از بین برود و بار دیگر به هم رسیدن را تجربه کنیم.

” ” ” ” “

توزیباترین رویای منی که به واقعیت پیوست. امیدوارم که هر چه زودتراین جایی ناخواسته هم پایان بگیرد و دوباره دست های لطیفت را در دست بگیرم. تولدت را تبریک می گویم همسر زیبایم.

” ” ” ” “

همسر دلسوز و مهربانم من تو را در هر شرایطی و و درهر موقعیتی نزدیک ترین کس به خودم می دانم حتی اگر فاصله ما به اندازه تمام دنیا باشد. تولدت را تبریک می گویم و آرزو می کنم هر روز زندگیت مانند امروز پر باشد از شادی و لبخند.

” ” ” ” “

بودن تو یعنی بودن امید. یعنی بودن در اوج خوشبختی. یعنی دمیدن صبحی روشن در پس تاریکی و ظلمت. تنها امیدی که مرا سرپا نگه داشته است وصال دوباره توست. با تمام وجودم دوستت دارم. روز میلادت را تبریک می گویم عشق اول و آخرم همسر نازنینم.

” ” ” ” “

بهترین بهانه بودنم همسر فداکارم. بودن در کنار تو یعنی بودن در اوج خوشبختی بودن درکنار تو یعنی بودن در اعماق بهشت. در روز میلادت و در هنگام خاموش  کردن شمع هایت برای به هم رسیدن دوباره مان آرزو کن. تولدت مبارک ای جان شیرینم.

” ” ” ” “

هرگز دوری نتوانسته مرا یک لحظه از تو و از دوست داشتن تو غافل کند. در تنهایی خودم به دنبال زیباترین واژه ها می گشتم تا بتوانم به وسیله آن ها تولدت را تبریک بگویم. اما واژه ای در خور لیاقت و شان تو نیافتم به ناچار به ساده ترین آن ها متوسل می شوم چون عشق ما هم ساده است و در عین سادگی زیباترین عشق دنیا هم هست. از راه دور می بوسمت و تبریکات عاشقانه خودم را پیشکشت خواهم کرد.

” ” ” ” “

دیدن زیبایی چشم هایت و نظاره کردن شور و ذوق تو در سال روز میلادت آرزویم بود. اما افسوس که از تو دورم و نمی توانم نظاره گر این صحنه های زیبا باشم. اما از راه دورعاشقانه ترین تبریکاتم را تقدیمت خواهم کرد. و برایت سلامتی و خوشبختی آرزو می کنم.

” ” ” ” “

همسر خوبم تو همان حس نابی هستی که سال ها به دنبالش بوده ام. امیدوارم روزی برسد که فاصله ها را بشکنیم و برای همیشه در کنار هم بمانیم. دوستت دارم نازنینم و تولدت را تبریک می گویم.

” ” ” ” “

در سپیده دم روزهای دلتنگیم تو پیدا شدی و من را از تاریکی ها رهاندی. به امید روزی که جدایی و فراق هم پایان بگیرد و دوباره با هم بودن را تجربه کنیم. دوستت دارم. تولدت مبارک بهترینم همسر دلسوزم.

” ” ” ” “

تو عاشقانه ترین عاشقانه منی. تو زیباترین ترانه هستی منی. تو صبورترین همراه منی. به اندازه همه جاده هایی که بین مان است دوستت دارم . از راه دور بوسه بر پیشانیت خواهم زد و تولدت را هزاران بار تبریک می گویم.

” ” ” ” “

خداجونم مرسی که بهترین مخلوقت روبه من هدیه دادی تا بشود دلسوز ترین  یار و یاور من. یاورهمیشگیم همسفرزندگیم تولدت مبارک. امیدوارم هر چه زودتر روزهای جدایی و دوری تمام شوند تا دوباره در کنار هم زندگی عاشقانه مان را از سر بگیریم.

” ” ” ” “

برای من هیچ چیز به اندازه بودن در کنار تو خوشایند نخواهد بود. کاش روزی برسد که جسمم هم مانند دلم درنزدیکی تو باشد. همسر عزیزم از راه دور تولدت را تبریک می گویم و قدردان همه زحماتت خواهم بود.

” ” ” ” “

طلوع زیبای زندگیم. همسر باوفایم با این که از تو دورم اما تو را در قلبم احساس می کنم این روز فرخنده که روز تولدت هست را تبریک می گویم. امیدوارم این آخرین جشن تولدی باشد که به تنهایی جشن می گیری.

مطالب پیشنهادی :

عکس نوشته شوهرم تولدت مبارک تبریک تولد به شوهرم

عکس نوشته خانمم تولدت مبارک + متن زیبا

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی