استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب دیدن روز شنبه

شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶، ۰۷:۲۲ ق.ظ

مطمعن باشید کسانی که خواب صبح و یا روز شنبه و یا اول هفته را میبینند در روزهای اینده با روحیه بسیار عالی و یا پر انرژی مسیر زندگی خو را طی میکنند درواقع معنی و تعبیر این خواب این است که همه چیز بر وفق مراد ما جلو میرود و روزگار را آن طور که دوست داریم در پیش خواهیم گرفت و اگر کسالتی و یا ناراحتی و بداخلاقی از قبل بوده بواسطه ی دیدن چنین خوابی برطرف میگردد

اگر کسی ببینید روز شنبه آمده است و بخاطر شروع چنین روزی غمگین و نارحت میشود و یا در چنین روزی و در اول هفته گریه میکتد و مدام غر میزند به چه معنی است؟

شخصی با صحبت هایی که در مورد شما بر زبان رانده است موجبات ناراحتی‌هایی را برای شما فراهم کرده است. شما به دلایلی ترجیح می‌دهید با او بحثی نداشته باشید پس بهتر است این فکر را نیز از ذهن تان دور سازید زیرا در این روزها بیش از حد به این موضوع فکر می‌کنید و ذهن شما را مشغول کرده‌اند. شما فردی آسیب پذیر هستید بخصوص در این اواخر خیلی سریع کنترل خود را با کوچکترین کلامی از دست می‌دهید توصیه می‌کنیم انعطاف بیشتری در برابر مسائل از خود بروز دهید.

جابر مغربی میگوید فقط در صورتی دیدن روز آغازین هفته (شنبه) دارای معنی نیکویی است که حال و احوال خودتان نیز خوب باشد نه اینکه کسل بار یا بیحوصله باشد

شما کارهایی را در دست انجام دارید، بهتر است تا به نتیجه رسیدن این اعمال، آنها را نزد خود نگه دارید و برای کسی از طرح‌ها و نقشه‌هایی که برای آینده دارید سخنی به میان نیاورید. البته در این اواخر کارهای ابتدایی و غیر حرفه‌ای بسیاری را انجام داده اید که از شما بعید بوده است. اما نگران نباشید زیرا دوباره به مسیر اصلی باز گشته اید. آسایش همیشگی در انتظار شماست به شرط این که کمی‌عاقلانه و با منطق بیشتری عمل کنید.

 

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی