استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب دیدن حامله بودن دختر مجرد

جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۵۴ ب.ظ

حضرت امام صادق (ع) میفرماید خوشبختی نزول نعمت و برکت تعبیر خواب باردار شدن دختران مجرد است اگر دختری جوان و مجرد خواب ببینید که حامله شده است دلالت بر این دارد که یکی از دوستان و یا نزدیکانش ازدواج میکند و صاحب فرزند میشود که در این مطلب از سایت بطور کاملتر درباره ان صحبت میکنیم ابراهیم کرمانی کرمانی میگوید دیدن دختران مجرد در خواب که حامله هستند دلیل بر چند وجه است

اول: سفر و تحویل. دوم: ریاضت نفس. سوم: گشایش کارهای فروبسته.

اگر پسر یا مردی خواب دختر مجرد و حامله را ببیند  بی اعتباری و تزلزل در رای و اراده و بی اعتمادی به کار یا وضع اجتماعی است

یا مورد تهدید قرار می گیرید و از ناحیه کسی به شما حسن نیت ندارد تشویش خاطر پیدا می کنید

تعبیر باردار شدن دختر مجرد پسر باشه بچش

دیدن گل تاج خروس در خواب ، نشانه آگاهی و دانش کم است.

تعبیر حاملگی دختر مجرد دختر باشه بچش

بیننده خواب باید تلاش کند به دانش و فرهنگی برتر دست یابد.

تعبیر خواب حامله شدن دختر مجرد ابن سیرین

تقریبا در حال رسیدن به هدف هستی و یا هم اکنون از رسیدن به هدف، رضایت داشتن و به تکامل رسیدن لذت می بری، قلباً از آن راضی هستی، به آنچه که رسیدی احساس رضایت می کنی و از نتیجه تلاش های گذشته خود لذت می بری. الان زمان شاد بودن از نتایج و ثروت زیاد و آگاهی معنوی یافتن برای تو می باشد.

تعبیر خواب حامله شدن یک دختر مجرد

از این می ترسید که نتایج حاصله با تاخیر بوده و از هر تغییر دور از دسترس نیز ترس دارید. شاید این چیزها به دلایلی، آن طوری که انتظار داشتید نبوده است. این یک دوره ای است که امور جاری تان بصورت قابل ملاحظه ای تغییر خواهد کرد. نترس، گرچه اتفاقات به نظر می رسند با سرعت ایجاد می شوند، هر انتخابی که دارید باعث خواهد شد زندگی تان بهتر شود. اگر در خصوص یک موضوع قانون نگرانی، شانس هایی وجود دارد که به نفع شما رقم خواهد خورد.

تعبیر خواب باردار شدن دختر مجرد و مرده چیست؟

در زمان پایان های مطلق و شروع های کاملاً جدید، زندگی تان در حال عبور از یک دوره دگرگونی های مهم می باشد. ضمن این که ممکن است برایتان مشکل یا حتی دردآور باشد، در حالت تنگنا کمک خواهی شد. در یک مرحله کاملاً جدید قرار خواهید گرفت و مستقل خواهید شد.

تعبیر خواب دخترانی که مجرد هستند اما باردار و یا صاحب فرزند هستند چیه؟

الان یک دوره تنش و ناامیدی است، احساس بدبینی و ترس می کنی که امیدهایت را از دست خواهی داد. هر بد شانسی که ممکن است داشته باشی در ابتدا به سوء زن و منفی بافی خودت مربوط است. ایمان داشته باش که شانس تو تغییرخواهد کرد.

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی