استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل احترام گذاشتن به خود + متن

دوشنبه, ۳ دی ۱۳۹۷، ۰۹:۵۴ ق.ظ

مشاهده میکنید استیکرهای معنادار، عکس نوشته های آموزنده با تیکه های جالب بی نظیر، دانلود عکسهای فاز سنگین به همراه متنهای متنوع با موضوع به خودت احترام بگذار مخصوص متن پروفایل، یادداشت های تصویری بامعنی، تصاویر همراه با تکست های بی نظیر ناب، جملات تصویری کنایه دار و تصویرهای نوشته دار فوق العاده زیبا با عنوان به خود احترام گذاشتن واسه پروفایل، طراحی شده ویژه شما عزیزان. 


تصاویر درباره احترام گذاشتن به خود


به احترام خودت

بعضی وقتا به حرف دلت گوش نکن!

نذار کسی غرورتو بشکنه!

نذار حرفایی رو بشنوی که شنیدنشون حقت نیست!

به خودت احترام بذار، تا بقیه هم بهت احترام بذارن...

 

********************

 

کسی را متوجه ارزشتان نکنید

اگر فردی قدر شما را نمیداند، این یعنی لیاقت شما را ندارد

به خودتان احترام بگذارید

و با کسانی باشید

که واقعاً برای شما ارزش قائلند...

 

عکس پروفایل به خودت احترام بذار

 

اینکه مراقب هیکلت باشی،

حواست به لباس پوشیدنت باشه،

عطر بزنی تمیز و مرتب باشی

اول از همه احترام به خودته...

 

********************

 

جایی که بودن و نبودنت هیچ فرقی ندارد

نبودنت را انتخاب کن

اینگونه به بودنت احترام گذاشته ای...

 

 عکس به خودت احترام بذار

 

با خودت با عشق و احترام رفتار کن و آنچه جذب خواهی کرد افرادی خواهند بود که به تو عشق و احترام را در رفتارشان نشان میدهند.

 

********************

 

تو یک زنی... زیبا باش! لباس خوب بپوش! ورزش کن! مواظب هیکل و اندامت باش! هر سنی که داری خوب و زیبا بگرد! همیشه بوی عطر بده! مطالعه کن و آ گاهیتو بالا ببر. خودت را به صرف قهوه ای یا چایی در یک خلوت دنج میهمان کن! برای خودت گاهی هدیه ای بخر ! وقتی به خودت و روحت احترام می گذاری احساس سربلندی می کنی آنوقت دیگر از تنهایی به دیگران پناه نمی بری و اگر قرار است انتخاب کنی کمتر به اشتباه اعتماد می کنی یادت باشد... «برای یک زن عزت نفس غوغا میکند»

 

 ********************

 

به خودت احترام بگذار ، گاهی یک چای داغ بریز داخل زیباترین استکان خانه یک دانه شیرینی هم بگذار کنارش...  بنشین و به خودت بگو: بفرمایید، چایتان سرد نشود...! به خودت؛ باورت و زندگی ات عشق بورز...

 

 عکس متن دار احترام به خود

 

اگر به کسی احترامی گذاشتی در حقیقت به خودت احترام کرده ای و آبروی خودت را با آن آراسته ای، پس به خاطر احترامی که به خودت گذاشته ای از دیگران انتظار سپاسگزاری نداشته باش

 

 ********************

 

دلم می خواهد به همه ى عقاید احترام بگذارم ، ولی احترام به بعضی از آن ها توهین به شعور خودم محسوب می شود پس در بهترین حالت تحملشان می کنم و هیچ نمی گویم!

 

 ********************

 

بر حاشیه ی خیابان کوچک تر می شوی کمرنگ تر نمی بینمت. چه خوشبخت اند تمام عابران کوچه ی بعدی! و بعد به خودم که می آیم به یک یه یکِ عابران همین کوچه به چشم احترام می نگرم! شاید کسی عاشقت باشد که رشته های حسادتش من ِ این لحظه را به تو وصل کند!

 

 دانلود عکس احترام گذاشتن به خود

 

من آزاد نیستم مگر اینکه فرمانروای خودم باشم... اگر کنترل بر افکارم نداشته باشم تسلطی بر اعمالم نخواهم داشت... اول می اندیشم بعد عمل میکنم. ذهنم را کنترل میکنم تا به دنبال آن بدن نیز کنترل شود... بدن همواره تحت کنترل ذهن است. در این حالت اعتماد به نفس من برای ادامه مسیر بیشتر میشود... احترام به خودم نتیجه کنترل خودم است... شما هم به خودتان احترام بگذارید

 


برای دیدن عکسهای دیگر مربوط با این موضوع از لینک های پایین استفاده کنید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی