استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل خوابِ بد دیدن + متن

دوشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۷، ۰۱:۳۷ ب.ظ

جمله عکسهای فوق العاده زیبای غم دار، عکس نوشته های احساسی و مطالب زیبا با موضوع خواب بد دیدم برای پروفایل، دانلود انواع جدیدترین عکسا و متنهای فاز سنگین بی نظیر با عنوان خوابِ بد واسه متن پروفایل مخصوص، گالری تصویرهای جمله دار فوق العاده زیبا، تکست های خیلی زیبای گوناگون، استاتوس های کنایه دارِ غمگین با مضمون دیدنِ خواب بد، طراحی شده مطابق سفارشات شما بزرگواران.



خوابِ بد دیده‌ام

ای کاش خدا خیر کند

خواب دیدم که تو رفتی

بدنم جان دارد...!

(علی صفری)


عکس پروفایل خواب بد


کاش یکی میزد رو شونم میگفت پاشو خواب بد دیدی... منم بیدار میشدم و چقدر همه چی قشنگ میشد :)


عکس درباره دیدن خواب بد


برو اگه میخوای بری، دلت نسوزه واسه من!! اینجوری که کلافه ای بد تره خب، دل رو بکن!! بکن دل و از این همه خاطره های روی آب فک کن ندیدی ما همو حتی یه بارم توی خواب راحت برو یه قطره هم گریه نداره چشم من!! اشکاشو پشت پای تو ، میخواد بریزه دل بکن... من که نمی میرم ،اگه بخوای تو از اینجا بری چون میدونستم که تو از اول راه مســـافری!! شاید نفهمیدی که من بی اونکه تو چیزی بگی سپردمت دست خــدا، که بی خدافظی نری. غصه ی راهمو نخور، شاید همینجا بمونم.. شاید به مقصد رسیدم خودم فقط نمیدونم...


تصاویر خواب بد


تو از دستام سُر خوردی٬ چه بی اندازه ترسیدم به حدی که تموم عمر  با فکرش خواب بد دیدم دلم از آب می ترسید  به خاطرِت به دریا زد تو از دستام سُر خوردی٬ دلم مجبور شد جا زَد دلم تن داد به طوفانی٬ که خاصیت دریا بود نمی شد هیچ کاری کرد این از چشمات پیدا بود منو بی دردسر چشمات به جایی میکشونن که نشستم از خودم میگم به گوشت میرسونم که... دلم تن داد به طوفانی٬ که خاصیت دریا بود نمی شد هیچ کاری کرد این از چشمات پیدا بود.

(سلطان عشق پویا بیاتی)


عکس متن دار خواب بد


تنهایی هر روز صبح از خواب بیدارم می کند مرا در آغوش می گیرد و می گوید: چیزی نیست عزیزم، خواب بد دیده ای، با هم چای می خوریم درد دل می کنیم و داریم در کنار هم بزرگ می شویم. خانه ام کوچک شده است برای تنهاییم آیینه، تنها دوست مشترک ماست... آدم ها از آنچه که در آیینه می‌بینند، تنهاترند...!


عکس درباره دیدن خواب بد


به همه میخندی، با همه دست میدی، دستتو میگیرم دستمو پس میدی... اما دوست دارم، اما دوست دارم، پشت من بد میگی، حرف مردم میشم، دستشو میگیری ، عشق دوم میشم... اما دوسِت دارم، اما دوست دارم... چه خواب هایی برات دیدم؟!... چه رنگی زده دنیامو ؟!... تو چشمای تو میدیدم تمومِ آرزوهامو...


تصویر خواب بد


برای دیدن عکسهای دیگر مربوط با این موضوع از لینک های پایین استفاده کنید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی