استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل زندگیتو بساز + متن

چهارشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۵۷ ب.ظ

طراحی جمله عکس های بسیار زیبای انرژی دار و جدید تصاویر همراه با تکست های دوستانه، عکس نوشته های شیک آموزنده در مورد ساختن زندگی برای پروفایل، دانلود انواع تصاویر متن دار نکته دار با عنوان زندگیتو بساز، دانلود عکسای متن دار با معنای جذاب و تصاویر همراه با استاتوس های کم نظیر با طرح های به روز، یادداشت های تصویری گوناگون با موضوع ساختن زندگی مخصوص پروفایل تلگرام، تهیه شده مطابق با درخواست های شما عزیزانِ دل.



یه زندگی بساز

که درونت حس خوبیو ایجاد کنه،

نه اینکه فقط از بیرون خوب به نظر بیاد...

برای دل خودت زندگی کن

نه برای دیگران،

مهم خودتی!


تصاویر درباره ساختن زندگی


تولدت دست خودت نبوده،

اما «تحول» دست خودته!

بساز زندگیتو...


*****************


مردها عادت میکنند به بودن زن نه اینکه عادی شود و تکراری، به بودنش، به بویش، به اتمسفری که ایجاد میکند، به جانی که میریزد در دیوارهای خانه و تازه میکند حس بودن را... چند روز نباشد حالشان خراب میشود به هارت و پورتهایشان توجه نکنید! مرد بی زن تلف میشود... مــــــــــــــــــرد بی زن تلف میشد.

زندگیتو عاشقانه بساز...


عکس و متن در مورد ساختن زندگی


آدمها فکر می کنند اگر یک بار دیگر متولد شوند، جور دیگری زندگی می کنند، شاد و خوشبخت و کم اشتباه خواهند بود. فکر می کنند می توانند همه چیز را از نو بسازند، محکم و بی نقص!اما حقیقت ندارد. اگر ما جسارت طور دیگری زندگی کردن را داشتیم، اگر قدرت تغییر کردن را داشتیم، اگر آدم ساختن بودیم، از همین جای زندگیمان به بعد را مى ساختیم.


***************** 


چه زیباست کسی رو دوست داشتن... با او عشق را ساختن، چه زیباست برای کسی سرودن... او را بعد ازخداستودن... او را در قصه ها شاه کردن، او را در دل خویش جا کردن... چه زیباست با عشق زندگی ساختن عشق را یافتن و تا ابد با او ماندن.


عکس زندگیتو بساز


زندگی یافتن خود نیست، زندگی ساختن خود است.


*****************


زندگی ساختنی ست... نه ماندنی! بمان برای ساختن! نساز برای ماندن! منتظر نباش کسی برایت گل بیاورد! خاک را زیرو رو کن بذر بکار از آن مراقبت کن گل خواهد داد... شانسه دیگه


عکس نوشته ساختن زندگی


آدمها فکر می کنند اگر یک بار دیگر متولد شوند جور دیگری زندگی می کنند. شاد و خوشبخت و کم اشتباه خواهند بود. فکر می کنند می توانند همه چیز را از نو بسازند، محکم و بی نقص! اما حقیقت ندارد. اگر ما جسارت طور دیگری زندگی کردن را داشتیم، اگر قدرت تغییر کردن را داشتیم، اگر آدم ساختن بودیم، از همین جای زندگیمان به بعد را میساختیم.


*****************


اگر برای ساختن زندگی که دوست دارید، وقت نگذارید، در نهایت مجبور خواهید شد، وقت زیادی را صرف رویارویی با زندگی ای کنید که هیچ علاقه ای به آن ندارید...


*****************


ساختن واژه ای به نام فردا بزرگترین اشتباه انسان بود تا زمانی که کودک بیسوادی بودیم و با این واژه آشنایی نداشتیم، خوب زندگی میکردیم. تمامی احساساتمان،غم و شادیمان و هر چه داشتیم را همین امروز خرج میکردیم، انگار فهمیده تر بودیم از وقتی فردا را یاد گرفتیم همه چیز را گذاشتیم برای فردا از داشته های امروز لذت نبردیم و گذاشتیم برای روز مبادا شاید باید اینگونه فردا را معنی کنیم فردا روزیست که داشته های امروزت را نداری. پس امروز را زندگی کن فردا حقیقت ندارد..


عکس پروفایل زندگیتو بساز


معجزه زندگی دیگران باش! بیقرار باش برای شادی ساختن در زندگی انسان ها... دست های خدا باش برای برآوردن رویاهای انسان دیگری... خنثی نباش! بی تفاوت نباش! اگر دیدی کسی گره ای در کارش دارد و تو راهش را میدانی سکوت نکن!! اگر دستت به جایی می رسید دریغ نکن!! این قانون کائنات است... معجزه زندگی دیگران که باشی، بی شک کسی معجزه زندگی تو خواهد بود... لطفا کمی آهسته تر از کنار هم عبور کنیم...


برای دیدن عکسهای دیگر مربوط با این موضوع از لینک های پایین استفاده کنید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی