استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل جر و بحث کردن + متن

چهارشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۸:۱۱ ب.ظ

انواع یادداشت های تصویری تیکه دار با نکته های خاص و تصاویر تکست دار بسیار زیبا، دانلود جمله عکسهای زیبا و مطلب های جذاب خواندنی با عنوان جر و بحث برای پروفایل، جملات تصویری ناب، استیکرهای عالی متنوع، عکسای نوشته دار راجع به جر و بحث کردن، تصویرنوشته های آموزنده ی فاز سنگین و خیلی قشنگ، عکس با متن های طعنه دار تلخ و جمله های بامعنی با موضوع جر و بحث کردن با کسی ویژه متن پروفایل، آماده شده مناسب سلیقه های شما عزیزان.


چرا ما باید جر و بحث کنیم؟!...

کلمات روز به روز غیرضروری تر میشن...

اونا سوء تفاهم پیش میارن!...

****************

یه روز صبح از خواب بلند میشی و متوجه میشی هیچ حسی به گذشته و آدم‌های گذشته نداری دیگه می‌تونی واسه همشون آرزوی خوشبختی کنی؛ :) یه جور رهایی و بی احساسی کامل از اون به بعد با کسی جر و بحث نمی‌کنی به همه لبخند می‌زنی و از همه چیز ساده می‌گذری. مردم بهش میگن قوی شدن اما من میگم سِر شدگی!

"روزبه معین"


****************

خیلی خوبه... خیلی خوبه که عقربه های ساعت اینوَری می چرخن...! یه لحظه فکر کن عقربه ها بر عکس می چرخیدن، اون وقت ما با یک جر و بحث الکی با هم آشنا می شدیم و بعدش کلی خاطره دو نفره داشتیم،کلی جاها رو می گشتیم،کلی حرف می زدیم و ناگهان حس می کردیم به هم علاقه مندیم...آخر سر هم با یه لبخند زیبا از هم جدا می شدیم! با این که بعد از یه دعوا با هم آشنا بشیم می تونم کنار بیام،اما این که به هم لبخند بزنیم و جدا بشیم خیلی وحشتناکه...! الکی نیست که عقربه های ساعت اینوری می چرخن...

"روزبه معین"

****************

بعضى وقتها به جاى جر و بحث کردن فقط به طرف نگاه میکنم و تعجب میکنم که این حجم وسیع بى عقلى و نفهمى چطور توى کله اى به این کوچکى جا شده؟

"آل پاچینو"

****************

جر و بحث کردن با بعضیا مثل اینه که بخوای رو چرتکه، ویندوز ۸ نصب کنی!

برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی