استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل بی دفاع بودن + متن

چهارشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۷، ۰۷:۳۷ ب.ظ

معرفی انواع تصویرهای نوشته دار با نکته، جمله عکسهای غمناک با طرح های امروزی با عنوان آدم بی دفاع برای پروفایل، طراحی بهترین عکس همراه با متن های تیکه دار احساسی، تصاویر غمدار با تکست های سفارشی، استاتوس های دخترونه خیلی خاص راجع به بی دفاع بودن واسه متن پروفایل، دانلود تصاویر متن دار با تیکه های امروزی، عکسای کارتونی کنایه دار با موضوع بی دفاعی، تهیه شده ویژه شما عزیزان.


هر چقدر هم که بخواهی خوب باشی، هر چقدر هم که بخواهی کاری به کارِ کسی نداشته باشی؛ آخرش یک روز از بی انصافیِ آدم ها دلت می گیرد... مجبور می شوی مقابله به مثل کنی و بی انصاف باشی... آدم هایِ امروز، به فکرِ خودشانند، و تو را مجبور می کنند برایِ دفاع از خودت هم که شده شبیهِ خودشان باشی! اینجا کسی به فکرِ کسی نیست... اینجا سرزمینِ غرور و خودخواهی ست!

****************

اینکه یک دختر جوان و پاک دوستت داشته باشد و اولین کسی باشی که عجایب عشق را برای او آشکار می‌کنی، شادی بسیار بزرگی است. اما به‌دست آوردن این عشق ساده‌ترین کار در دنیاست؛ زیرا گرفتار کردن قلبی که هیچ تجربه‌ای در عشق ندارد مانند وارد شدن به شهری بدون استحکامات و بی دفاع است!

****************

بیایید یکم هم از کسانی دفاع کنیم که به هوای دوست داشته شدنشان همیشه خود را بی اهمیت جلوه میدهند تا عاشقشان را بیشتر جذب کنند... از روی سادگیشان فکر میکنند همیشه دوست داشته خواهند شد ... نمیدانند هرکسی صبری دارد. .. نمیدانند گفتن "هرجور که باشی دوستت دارم "فقط بهانه ایست برای به دست آوردنشان... ولی نمیتوانند سر حرفشان بمانند و از تو ویرانه ای به جا میگذارند و میروند... و آنگاه است که پشیمانی از سادگی بی فایدست

****************

یک وقت هایی فکر میکنم مرد بودن چقدر می تواند غمگین باشد. هیچ کس از دنیاش نمی گوید. هیچ کس از حقوق مردان دفاع نمیکند.مرد ها نماد رنگ صورتی ندارند. در حالی که حق و درد و دنیای هر زنی یکی از همین مردها است. یکی از همین مردهایی که دوستمان دارند. وقتی میخواهند حرف خاصی بزنند هول می شوند.  قبول کنیم. مرد ها صبرشان از مابیشتر است. ما موجودات کوچک شگفت انگیز غرغروی بی طاقت را دوست دارند. دوستمان دارند و ما همیشه فکر میکنیم که نکند من را نمیخواهد بیایید بس کنیم. تعریف مردها از خوشبختی خیلی ساده است.

****************

تو را نه باید دید نه باید شنید نه لمس نه دوست داشت حتی ... بی دفاع در محیطی به مساحتِ تنِ تو در مهی غلیظ از صدای تو باید راه رفت و چشم چشم را... اگر ببیند که دیگر عشق نیست!

"مهدیه لطیفی"


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی