استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته چهل سالگی + متن

چهارشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۱۸ ب.ظ

انواع عکس های سفارشی جالب و تصاویر متن دار جدید و جمله عکسهای فاز سنگین با عنوان چهل سالگی مخصوص متن پروفایل، دانلود جملات تصویری متنوع عالی و خاص با موضوع سن 40 سالگی با فاز دپ، مجموعه تصویرهای ناب معنادار، عکس با متن درخواستی به روز و شیک و استاتوس های بامعنی، عکسای دیده نشده غمدار راجع به رسیدن به چهل سالگی واسه پروفایل، معرفی یادداشت های تصویری ویژه و تصاویر همراه با تکست های خواندنی با تیکه های آموزنده راجب چهل ساله بودن، طراحی شده برای شما بزرگواران.


عکس درباره چهل سالگی


من برای امروزی که تو را ندارم، ناراحت نیستم! ناراحتم برای چهل سالگی ام، آنجا که به بهانه ی یک شعر، یک آهنگ، به یادت می‌افتم؛ و به دخترم لبخند میزنم... من برای آن لبخند که درد دارد، ناراحتم...

********************

اگر زنی در چهل سالگی ‏هنوز بسیار زیبا و جوان است ‏به این دلیل است که ‏یکى دوستش دارد... ‏ ‏⁧

********************

یکی از روزهای چهل سالگی ات در میان گیر و دار زندگی ملال آورت لابه لای آلبوم عکس هایت عکس دختری مو مشکی را پیدا میکنی! زندگی برای چند لحظه متوقف میشود و قبض های برق و آب برایت بی اهمیت! تازه میفهمی بیست سال پیش چه بی رحمانه او را در هیاهوی زندگی جا گذاشتی!

********************

سفر مرا در باغِ چهل سالگى ام برد و ایستادم تا دلم قرار گیرد صدای پر پری آمد، در که باز شد من از هجوم حقیقت بخاک افتادم ....!

"سهراب سپهرى" 

********************

در چهل سالگی هم که باشی طنین صدای کسی که تو را به "نام کوچکت" بخواند و پشت هر بار که صدایت می‌کند "عزیزم" بگذارد می‌تواند عاشق‌ات کند. و تو بعد از تمام شدن حرفهایش دختربچه‌ی هجده ساله‌ای می‌شوی که دوست دارد بال در بیاورد از شوقِ عاشقی. در چهل سالگی هم که باشی می‌شود آن‌قدر عاشقی‌ات پرهیجان باشد که خاطره‌ی گرفتن دست گرم مردانه‌اش را در سرمای زمستان روزی چند بار به تکرار بنشینی و نقطه‌ی اوج این خاطره‌ات بستن گره روسری ات باشد با دست‌های او وقتی ناگهان با پوست صورتت برخورد می‌کند و ابروهای پیچ‌خورده‌ات را صاف می‌کند. در چهل سالگی هم که باشی می‌توانی بدوزی دکمه‌ای را که از رویِ پیراهنِ آبیِ یقه‌سپیدِ مردانه‌ای افتاده است روی زمینِ یخ‌زده‌ی تنهایی‌اش. در چهل سالگی هم که باشی آن جوانه‌ی کوچکِ روئیده در جانت می‌تواند قد بکشد و تو را سبز کند. آن وقت در همان چهل سالگی نمی‌توانی آن ذوق‌زدگی شفاف چشم‌هایت یا آن رنگ‌پریدگیِ ناشی از دلشوره‌هایِ نیامدنش را لرزش صدایت را جوان شدن صورتت را پنهان کنی در پشت چهل سالگی‌ات. تو در چهل سالگی به بلوغ عاشقی می‌رسی. درست مثل دخترهای هجده ساله با گونه‌هایی سرخ‌شده به خاطر اولین بوسه‌ی نشسته بر پیشانی


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی