استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

متن در مورد دل سوخته با عکس نوشته

پنجشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۷، ۰۷:۰۲ ب.ظ

تصویرهای جمله دار فاز غم و یادداشت های تصویری غمناک عاشقانه با موضوع دل سوخته ویژه متن پروفایل، جملات تصویری ناراحت و استیکرهای بی نظیر راجع به سوختن دل برای پروفایل، جمله عکس های فوق العاده زیبای گریه دار، عکس و تکست های درخواستی در طرح های شیک با عنوان دلی که سوخته، آماده شده مطابق سفارش های شما در این سایت.


برای خانه های سوخته باز شاید بشود خانه ای بنا کرد...

دل سوخته را بگو چه کنیم؟

"نادر ابراهیمی"


*********************


با غیر گذشت و سوخت جانم از رشک ای آه دل شکسته کو تاثیرت؟

*********************

یک شهر به حال من دیوانه
دلش سوخت


*********************

با غیر گذشت و سوخت جانم از رشک ای آه دل شکسته کو تاثیرت؟

*********************

آه تا کی ز سفر باز نیایی  باز آ
اشتیاق تو مرا سوخت کجایی باز آ


*********************

تو چه کردی که شدم عاشق دلداده تو/ گشته ام مست و خراباتی میخانه تو/ چه نمودی که برفت از بدنم روح و روان/ تو بسان شمعی و من سوخته پروانه تو/ تو چه داشتی به روی و رخ افسونگر خود/ که به یک لحظه نظر دل شده دیوانه تو/ گر چه دیدم هزاران زشت و زیبا به عمر/ منظر روی تو کرد مستم و مستانه تو/ عاشقان در ره معشوق جامه را چاک دهند/ جان کنم من به فدای رخ یکدانه تو

*********************

به کجــــا رفته دلت بی تو جهــانم چه شود؟ آن همه خاطـــره‌های در عیـــانم چه شود؟ تو بســــوزان و دگــر فکـــــر مرا هیچ مکن/ این دل سوختــه با روی غمــانم چه شود؟ وعده‌هایی که چنان مست به پیمـانه زدیم/ لحظـه‌ی عاشقیت روی لبــــانم چه شود؟ تـــو نباشی دگــــر از خنـــده‌ی تو گریانم/ این جگـر سوخته از ناله‌ی جانم چه شود؟ تو نبــاشی نگهم عاشــق روی که شود؟ رخ غم دیده که چــون برگ خزانم چه شود؟ نرو ای دوست بگو با دل بی جان چه کنم؟ گـل خشکیده ‌‌و این قد کمــــانم چه شود؟

*********************

آتشی در دل من شعله بر افروخته بود...! دیده گر آب نمی ریخت دلم سوخته بود...!!!

*********************

تا کی ندهی دادِ من، ای داد ز دستت/ رحم آر، که خون در دلم افتاد ز دستت/ از دست تو، فردا بروم داد بخواهم/ تا چند کشم، محنت و بیداد ز دستت/ تا چند کنم ناله و فریاد، که در شهر/ فریاد رسی نیست، که فریاد ز دستت/ هر چند که سر، در سر دستان تو کردیم/ با این همه دستان، نتوان داد ز دستت/ از خاک سر کوی تو، چون دور فتادیم/ دادیم دل سوخته بر باد ز دستت

*********************

در مسلک ما سوخته دلان نیرنگ حرام است... این بخت گهی تلخ و گهی نیز بکام است.. گرچه ما اهل شب و مسجد تسبیح نباشیم... در مذهب ما حق رفاقت به تمام است... با هرکه نشستیم دل از او نشکستیم... بر جام می و میکده مردانه نشستیم.. هرچند که این جام پر از جور و جفا بود... خوردیم ولی حرمت ساقی نشکستیم.

"آریا پارسا"

برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی