استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس متن دار بازی شطرنج و مطالب کوتاه

چهارشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۵۹ ق.ظ

عکس و متنهای جدید و تصویرهای جمله دار فاز سنگین، انواع تصویرهای نوشته دار آموزنده و تکست های به روز با موضوع بازی شطرنج مخصوص متن پروفایل، جملات تصویری ناب نکته دار راجب شطرنج، دانلود یادداشت های تصویری با تیکه های جالب، استاتوس های فوق العاده زیبا و جمله عکسهای خیلی خاص با عنوان بازی شطرنج برای پروفایل، طراحی شده مناسب سلیقه های شما در سال 1397.


عکس پروفایل شطرنج


به بعضی ها گفتیم  دیگه باید بلند شی!!! به خرده پا هم گفتیم. دیگه تموم ماجرا... ولی حالا باید یاد بگیریم با تاس شطرنج را بازی نکنیم...

عکس متن دار شطرنج

چه حقیر است آنکه به خود مغرور است! چرا کع نداند بعد از بازی شطرنج شاه و سرباز همه در یک جعبه قرار میگیرند! جایگاه شاه و گدا. دارا و ندار قَبر است...!

*******************

در بازی شطرنج که لغزش کردند، خوردند قسم، پشت به ارزش کردند. سرباز جلو نرو، که در پشت سرت، اسب و رخ و فیل و شاه سازش کردند.

*******************

زندگی مثل بازی شطرنج میمونه! اگه بلد نباشی همه میخوان یادت بِدَن...! وقتی هم که یاد گرفتی همه میخوان شکستت بِدَن...!

*******************

با تو آن روز که شطرنج محبت چیدم ماتی خود ز تو در بازی اول دیدم

*******************

حتی تو بازی شطرنج هم، زدن سرباز ارزشی نداره!!

*******************

در صفحه شطرنج رخ تو خودنمایی میکند اسب وحشی نگاهت دلربایی میکند شطرنج دلم با رخ تو مات شده آن اسب سفید سرکشم رام شده قلعه دلم به دست تو فتح شده سرباز دلم کشته راهت گشته فیل دلم در بند نگاهت گشته در بازی شطرنج من و تو از روز ازل من مات بودم و تو آن نغمه خوش غزل من مات تماشای رخ تو گشتم تو فاتح قلب رنجور من زار گشتی شطرنج دلم با همه بود و نبودش هدیه به تو باد در نبرد شطرنج دلم حکم شکست با من باد شاعر.....

"مهدی فلاح"

*******************

زیبایی چشمان تو را ماه ندارد رفتن ز نگاه تو گذرگاه ندارد هر جلوه چشمان تو در صبح دل انگیز شوری است که خورشید سحرگاه ندارد از درد زلیخا و آه دل فرهاد افسوس خبر عاقل گمراه ندارد عشق است که لطفش همه جا هست ولی عقل افسوس که گه دارد و ناگاه ندارد این هیبت آمیخته با لطف رخت را در صفحه شطرنج دلم شاه ندارد بیراهه اگر رفت دلم، عشق مبراست راهی است ره عشق، که بیراه ندارد!


برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی