استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس متن دار جدی بودن و مطالب کوتاه

سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۳۹ ب.ظ

دانلود تصویرهای جمله دار آموزنده با موضوع پسر جدی واسه پروفایل، جمله عکسهایی با نکته های فوق العاده با عنوان جدی بودن مخصوص متن پروفایل، استاتوس های تیکه دار بی نظیر، عکسا و تکست های عالی خواندنی، یادداشت های تصویری در طرح های ویژه و امروزی راجع به آدم جدی طراحی طبق درخواست های شما در این سایت.


مردی که همیشه جدی باشه

ولی وقتی پیش توئه بتونه لبخند به لبت بیاره،

خیلی جذابه...


***********************


گاهی کودک باش جدی بودن را فراموش کن بزرگتر که می شوی، زیباتر سخن می گویی ولی احساس و طراوتت را از دست می دهی کودک بودن ، کوچک بودن نیست لذت بردن از زندگی است.

***********************

به مرد بودن و مرد ماندن و مردانگی ات افـتخار میکنم تویی که پشت آن چهره ی جدی مهربـانی ات حس میشود تویی که غـرورت را که همچون کوه قد برافراشته برای من میشکنی تویی که در میان جمع به هیچکس نگاه نمیکنی جز من تویی که با تـمام خستگی ات مـرا هـمراهی میکنی تویی که بهانه گرفتن ها و بی قـراری هایم را با یـک ” بـوسه “ خاتمه میدهی! تویی که شوخی میکنی تا گـل لـبخند را بر لـبانم بکاری

***********************

دو قطره آب که به هم نزدیک شوند، تشکیل یک قطره بزرگتر میدهند اما دو تکه سنگ هیچگاه با هم یکی نمی شوند پس هرچه سخت تر و قالبی تر باشیم ، فهم دیگران برایمان مشکل تر ، و در نتیجه امکان بزرگتر شدنمان نیز کاهش می یابد آب در عین نرمی و لطافت در مقایسه با سنگ ، به مراتب سر سخت تر و در رسیدن به هدف خود لجوج تر و مصمم تر است سنگ پشت اولین مانع جدی می ایستد اما آب . . . راه خود را به سمت دریا می یابد در زندگی ، معنای واقعی سرسختی،استواری و مصمم بودن را ، در دل نرمی و گذشت باید جستجو کرد...

***********************

درزندگیت! یکنفرنیازه،،، تااحساس تعلق کنی... تا احساس خاص بودن کنی. مجبورنیستی هررابطه ای روجدی کنی!! --ولی من!! جدی شدن رابطه رو دوست دارم. شماها چطور؟؟

***********************

مهم نیست که زندگی تا چه حد از شما جدی بودن را انتظار دارد، همه ما احتیاج به دوستی داریم که لحظه ای با وی به دور از جدی بودن باشیم و با هم یه استکان چای بنوشیم.

***********************

آن که بر فراز بلند ترین کوه رفته باشد , خنده می زند بر همه نمایش های غمناک و جدی بودن های غمناک ... نیچه

***********************

چرااینقدر جدی هستی پسر! بزار یه لبخند روی اون صورتت بندازم

***********************

مرد ها را جدی بگیرید. آنها تنها موجوداتی هستند که تنهاییشان را فریاد نمی زنند...!!!

برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی