استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس متن دار بی حیا بودن با جملات کوتاه

يكشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۶:۲۷ ب.ظ

انواع یادداشت های تصویری خیلی خاص تیکه دار و تصاویر دیده نشده، دانلود جمله عکسهای آموزنده بی نظیر با عنوان بی حیا بودن مرد، بی حیا بودن زن برای پروفایل، جمله های تصویری متنوع کنایه دار، عکسای نوشته دار راجع به نداشتن حیا مخصوص متن پروفایل، طراحی تصویرنوشته های خیلی قشنگ، عکس با متن های جالب، تکست ها و استاتوس های نکته دار عالی با موضوع آدم های بی حیا، طراحی شده در زمستان 1396.


بی حیا که باشی،

چادر هم محجبه ات نخواهد کرد!


************************


بی حیایی چیزی است که این روزها / دل مهدی فاطمه را آزار میدهد / حیا یعنی اینکه زن پاک دامن باشد / پاکدامنی یعنی اینکه زینتش را برای نامحرم به نمایش نگذارد / یعنی دل مهدی فاطمه را نیازارد

************************

بی چادر هم میشود محجبه بود❗️ بشرطی که همان شال و مانتو دل نامحرمی را نلرزاند بشرطی که پوششت مناسب باشد به شرطی که با چاشنی حیا و عفت باشد میدانی که چه میگویم! حواست به نگاه خدا باشد:)

************************

بانوی وطنم جاذبه‌های جسمانی تو باید از چشمان بی‌لیاقت، پوشانده شوند؛ آن باید هدیه‌ای باشد؛ ✔برای مردت؛ ✔برای شریک زندگیت؛ برای آنکه عاشقانه دوستش داری و دوستت دارد. گوهر بارترین سرمایه های تو؛ زیبایی درونی‌ات، نجابتت، و آن چیزی است که تو را تو کرده است...! تو الماس هستی؛ نگذار تبدیل به سنگ بدل شوی. بانوی وطنم هیچ چیز جای حیا و شرافت را نمیگیرد... فقط الله

************************

+کی گفته فقط چادر حجابه؟ -تو بگو به من کی گفته بدون چادر میشه با حیا بود؟ +این همه چادری هرزه هستن! -چند برابر چادریای هرزه، هرزه ی بی چادر داریم؟ +خیلی زیاد -چادر ملاک با حیا بودن نیست ولی حیا علت چادر سر کردنه!

************************

زن نباید بی حیا باشه ... حرمت نام مادر از خود مادرانمان برتر است.

************************

با تــــرس و لـــرز، حرف دلـــم را زدم به تو / مــن #دال و #واو و #سین و #تِ دارم تو را، بفهـــــم / بی شـــــرم و بی حیا تـــو نوشتی برای مــــن / من #میم و #تا و #نون و #فِ #رَم از شما، بفهم / با لفظ قطعه قطعه سرود و گذشت و رفت / عشقش به یار بود نسیمی، گذشت و رفت / این راز، سر به مهـــــر بماند الی الابد / باید جگــر همیشه به دندان گرفت و رفت.

برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی