استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس متن دار در به در بودن برای پروفایل

سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۶، ۰۶:۰۲ ب.ظ

تصویرهای فانتزی و عکسای تکست دار غمناک، تصویرهای نوشته دار فاز غم و یادداشت های تصویری تیکه دار با موضوع در به در شدم مخصوص پروفایل، دانلود جملات تصویری طعنه دار مختلف درباره در به در بودن واسه متن پروفایل، عکس غمدار همراه متن و جمله عکس های فاز سنگین، تصاویر همراه با استاتوس های ناب و عکسنوشته های خیلی زیبا با عنوان در به دری، آماده شده در این سایت.


هم در به دری دارد

و هم خانه خرابی

عشق است و

مزین به هنرهای زیادی...

"سعید بیابانکی"


عکس پروفایل در به دری


او رفت همین در به دری قصه ندارد...!


************************


 ‍ مثـل گیـر کردنِ چرخِ اتوبـوسِ مُسافر بَری در برف و بورانِ بهمن ماه ... جدالِ یک تار مویِ فر‌ ، با شانه یِ سَر ... و آغـوشِ سَختِ دو لیوان درهم ... و یا مثل وصالِ ابدیِ غروبِ جمعه و دلگیـری ... گیــر کرده اســت دلـــــــــــم به انحنـایِ باریـکِ لبخنــدِ ‌" تو تا میتوانی برایم بخنــد ... مَن در مرکزی ترین نقطه یِ عاشقی، گیر کرده ام...! ‌تا میتوانی برایمـ بخند..

************************

یک قهوه سر میز به یادت، قجری / یک عالمه بغض با کمی در به دری / یاد تو نشسته باز مهمان من است / مدیون منی دست به جیبت

************************

د آخه لامصب منی که آواره ی خیابونا و پس کوچه هام ؛ به کجای تیپ من میخورد آخه در به دری... یه روز دو روز نبود که من با تو خاطره داشتم لعنتی؛ حالا که دور و ورت من نیستم بگو با کی راحتی ...

************************

اَز من غزلی مانده و اَز تو خبری نیست در خانه‌ی تنھایی من، چشم تری نیست دل‌خون شدنم دستِ خودم نیست خدایا جز من بخدا عاشقِ دیوانه سری نیست بگذار برو فکر نکن یاد تو کافیست در رفتن ِ تو آن دل خونین جگری نیست من حبسِ خودم بودم و تردید ندارم دوراز قدمت ضربه‌‌ای ازحلقه دری نیست پروانه شدم بال رها شد که ز پیله جز آتش شمعت ره عشق و شرری نیست در هر غزلم عشق تودر خواب و خیال است اَمّا به خدا جز تو دگر همسفری نیست

************************

قاصدک غم دارم... غم آوارگی و در به دری... غم تنهایی و خونین جگری... قاصدک وای به من... همه از خویش مرا میرانند... همه دیوانه و دیوانه ترم میخوانند..

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی