استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس متن دار به پایت میمانم برای پروفایل

چهارشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۱۰ ب.ظ

آماده سازی و دانلود بهترین عکس و استاتوس عاشقانه، انواع مطالب احساسی خیلی قشنگ و جمله عکسهای ویژه و بی نظیر با عنوان به پایت می ایستم واسه پروفایل، جملات تصویری خیلی خاص، بهترین تصویرهای نوشته دار خیلی ویژه و متن های جذاب با موضوع من به پات میمونم مخصوص متن پروفایل، تصاویر همراه با تکست های دوست داشتنی، جمله های جذاب و استیکرهای دیده نشده راجع به ماندن به پای عشق... ، طراحی شده برای خواسته های شما در زمستان 1396.


عکس پروفایل به پات میمونم


عشقم میمونم به پات حتی اگه نباشی باهام

********************

یادته یه روز بهت گفتم دوست دارم ،میمونم تا ابد من باهات یادمه گرفتی دستامو آروم تو گوشم گفتی منم میمونم همیشه به پات

********************

گاهی ادای رفتن در می آوری ! فقط خودت میدانی که چمدانت خالیست و پایت نای رفتن و دلت قصد کندن ندارد ادای رفتن در می آوری بلکه دستی از آستین درآید و دودستی بازویت را بچسبد و چشمی اشک آلود زل بزند توی چشمانت و بگوید بمان ! و تو چقدر به شنیدنش محتاجی ... گاهی ادای رفتنی ها را در می آوری بلکه به خودت ثابت کنی کسی خواهان ماندنت هست هنوز و وای از وقتی که نباشد کسی ... با چمدان خالی و پای بی اراده و دل جامانده کجا میشود رفت ؟؟ کجا ...

********************

من اینجا پا به پایت تا قیامت، از اینجا تا افق همراه داری!

********************

تصــــمیمم را گــــرفته ام …. از امـــــشب…. تمـــــام احساسی که به ” تــــو ” دارم را بیان می کنم… می گویم که دوستت دارم , دلتنــــگتم , به آغـــوشت نیاز دارم ! به درک که مـــــغرور میشوی , یا اینکه کمتر دوســـتم خواهی داشت و یا حـــتی ترکم می کنی و تـــنها می مـــانم ! مهم این اســت :شاید فــــردایی نباشد , که عشــــقم را به پایت بریــــزم ! پس :مهــــربونم عاشقـــانه و صادقــــانه ” دوســـتت دارم " !

********************

بــه چــشــم هــای بــی قـرارت قـــول مـیــدهــم، رد پــایـــت را حــتـــی بــاران هـــم از بــیــن نـمــیــبــرد.کــمـــی تــنـدتــر قـــدم بــردار، بــه آخــریــن پــس کــوچــه کــه رســیــدی... پــشــت آن پــرچـــیــن، گـــوش تــیــز کــن،دلــم را پــنــهـان کـــردم ...! 

برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی