استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل این قرارمون نبود + عکس نوشته

دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۳۳ ب.ظ

دانلود بهترین جمله عکسهای خیلی غمگین، عکسهای تکست دار به روز غمگین و ناراحت کننده، مطالب بسیار زیبا و با تیکه های سنگین با موضوع قرار ما این نبود مخصوص متن پروفایل، مجموعه استاتوس های جدید غمناک و تصویرهای نوشته دار خیلی ناب با عنوان این قرار ما نبود، تصاویر دیده نشده همراه با تکست های عاشقانه ی طعنه دار، جملات تصویری تیکه دار و متن های فاز غم، انواع عکسای خاص در کنار جمله ها ی جالب راجع به این قرارمون نبود برای پروفایل.


عکس متن دار این قرارمون نبود


نه...

این قرارمون نبود

تو بی خبر بری


تصاویر قرارمون این نبود


قرارمون این نبود.... قرار بود.... برای بر قراری یکدیگر بکوشیم... نه برای بی قراری.... حالا که از من دوری... بدجوری بی قرارتم...!!!

عکس پروفایل قرارمون این نبود

قرار نبود بری قرار نبود جامو بدی به اون خیلی چیزا قرار نبود... :)

*************************

مرور میکنم هر شب قبل از خواب، تمامِ پیغام هایمان را... باور کن هیچ نشانى از اینکه قرار بود بروى، نمیبینم صبح بخیرت بود قربان صدقه رفتنهایت بود خستگى در کردنهایم و سلفى هایى که دلتنگیمان را نشان میداد... شب بخیر اما، نبود... حق بده آشفتگى ام را... انتهاى داستانِ ما، مثلِ فیلمهاى فرهادى بود!


*************************

قرار نبود چشمای من خیس بشه...قرار نبود هر چی قرار نیست بشه...

*************************

سکوتِ من، گذشته دارد. به خاطرِ آن، بارها تشویق شده ام. هفت هشت ساله بودم که می دانستم هر بچّه ای آن را ندارد. سکوتِ من، اوّلین دارایی ام به حساب می آمد ... در طولِ سال هایی که بعد از آن آمد، بارها موردِ تحسینِ زن های خانواده مان قرار گرفتم به خاطرِ توداری ام. خیلی زود فهمیدم که به یک صندوقچه می مانم با دری کیپ و پُر از راز. کم کم عادت به پرحرفی پیدا کردم، حتّی در مواقعی که لازم نبود. سالها بعد یاد گرفتم که حرف می تواند حتّی مخفیگاهی بهتر از سکوت باشد.


برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی