استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل نمیشود که نمیشود + عکس نوشته

سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۰۸ ب.ظ

بهترین تصویرهای نوشته دار آماده شده با مضامین بسیار ناب، مطالب خواندنی و جملات تصویری بسیار زیبا و تصویرنوشته های غمگین با موضوع نمی شود برای پروفایل ، طرح انواع تصاویر متن دار کمتر دیده شده، جدید و جالب، جمله ها و مطلب های با فاز سنگین راجب نشدن چیزی، عکس در کنار متن دیده نشده به روز و فاز سنگین، تصاویر در کنار تکست های احساسی جدید، و همچنین مشاهده می کنید جمله عکسهایی در کنار متن های معنادار با عنوان نمیشه، طراحی شده ویژه شما عزیزان.


گاهی چه آسان

غیرممکن، ممکن میشود اما

گاهی، نمیشود
که نمیشود...
که نمیشود...
که نمیشود...


****************************


"ایمان" به این معنی نیست که کشتی شما هیچگاه دچار طوفان نمیشود!!!!! بلکه یعنی کشتی شما هیچ گاه غرق نمیشود...

****************************

گاهی اوقات که از مبدا به سوی مقصد میروم،نمی شود که نمی شود که نمی شود... برای همون گاهی اوقات شکرت میکنم❤️ چون بعد میفهمم که چه افتضاحی در مقصد منتظرم بوده... اگر تو را نداشتم میرفتم و دچار بدی میشدم. اما وقتی دچار توام همیشه بهترینم خدای عزیزم شکرت میکنم که گاهی نمی شود که نمی شود که نمیشود

****************************

وقتی میدانید یک نفر دوستتان دارد وقتی میدانید حضورتان مهم است حتی در حد چند ثانیه... وقتی میدانید اگر بی خبرش بگذارید خود خوری میکند... وقتی همه ی این ها را بهتر از خودش میدانید پس چرا یکهو غیبتان میزند؟! چرا میروید و دیگر خبری ازتان نمیشود؟! پیش خودتان چه فکری میکنید؟! لابد میگویید مشکل خودش است میخواست دوست نداشته باشد! اینطور که نمیشود جانم! مثل این میماند که تو با هزار امید و آرزو پیش دکتر بروی بعد دکتر بگوید من کار دارم میخواستی مریض نشوی! میبینی؟! همین قدر درد دارد... محسن_دعاوی

****************************

دور شدم از تو و هزارباره برگشتم ..! نمیشود از تو گذشت ! نمیتوان بی تو راهی شد ! هرکجا باشم ، هزارباره در منی .. باید فکرکنم ، بیشتر فکرکنم ، باید بفهمم ، بفهمم : چرا دوستت دارم ؟ چرا ؟؟!

****************************

شب هایم را نمیدانم چگونه توصیف کنم، اما میدانی جانم،ساعت ها که به نبودنت فکر میکنم عجیب دلم میگیرد. کمی هم زانوهایم را جای آغوش نداشته ات بغل میکنم و چشمانم را که میبندم همه چیز تاریک تر از تاریکیِ شب میشود. آنگاه بغضی میان تاریکی گلویم را چنگ میزند و درد عمیق تر در من نفس میکشد. میدانی؟شب هایم بدون تو صبح نمیشود.

****************************

بعضی از آدمها را نمیشود داشت، فقط میشود یک جور خاصی دوستشان داشت! بعضی از ادمها اصلا برای این نیستند که مال تو باشند یا تو برای انها! اصلا به اخرش فکر نمیکنی، انها برای اینند که دوستشان بداری ان هم نه دوست داشتن معمولی نه حتی عشق، یک جور خاصی دوست داشتن که اصلا کم نیست... این آدمها حتی وقتی که دیگر نیستند هم در کنج دلت تا ابد یک جور خاص دوست داشته خواهند شد.

****************************

آدم ها عجیب اند ، گاهی آنقدر دوستت دارند که خودت میمانی از این حجم محبت.. گاهی تبر میشوند ،تمامِ حس و علاقه شان را نابود میکنند... تنه ی باور هایت را میشکنند ... آدم ها را نمیشود شناخت..

****************************

مترسک چه زیبا میگوید وقتی نمیشود رفت همین یک پا هم اضافیست


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی