استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته سرت تو کار خودت باشه با متن پروفایل

يكشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۰۲ ب.ظ

آماده سازی و معرفی تصاویر همراه جمله ها با نکته های آموزنده و متنوع، استیکرهای خیلی خاص و شیک راجع به سر هرکس توی کار دیگران نباشه... برای پروفایل، همراه هستید با انواع جملات تصویری مختلف و گوناگون ناب، بهترین عکس در کنار متن قشنگ و جذاب، جدید و آموزنده با عنوان همیشه سرت به کار خودت باشه، دانلود تصاویر متن دار به روز از اصطلاحات رایج و معروف بین مردم، جمله عکسهای خاص و واقعا زیبا و یادداشت های تصویری پر از نکته های عالی و مخصوص با عنوان سرم تو کار خودمه ، تهیه شده در این سایت.


عکس نوشته های سرت تو کار خودت باشه


تجربه ثابت کرده

شما اگه سرت تو کار خودت باشه

دلیل نمیشه بقیه سرشون تو کار شما نباشه...


عکس نوشته سرت تو زندگی خودت باشه


“سرت تو کار خودت باشه” فقط یه جمله کوتاه نیست، یه سبک زندگیه...!


عکس متن دار سرت تو زندگی خودت باشه


مادرم می گفت سرت به کار خودت باشد و من سرم به کارم بود سرم به کار خودم بود که نفهمیدم تو عاشقم هستی سرم به کارم بود که نفهمیدم مادر بیمار است پدر پیر شده و درخت گوشه ی حیاط میوه نمی دهد! حالا زنی کاملم از بیست سالگی برگشته ام که جواب سلامت را بدهم ولی... تو رفته ای مادر مرده و جهان از کنارم گذشته است!

***************************************


رنجشی نیست آدم‌ ها همینند خوبند ولی‌ فراموش کار می‌ آیند میمانند می روند مثل مسافران کاروانسرا مثل ازدحام بی‌ انتهایِ یک خیابان ... کسی‌ برایِ بودن نیامده ... و نمی‌‌ آید! پس بی خیاله هر مسافری که رفته و تو را به فراموشی سپرده تو هم دیروز و آنچه بر سرت آمد رو فراموش کن...زندگی آینده از آن توست با بهترین هایی که خودت میسازی.

برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی