استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل دو کلام حرف حساب

دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۲۴ ق.ظ

گالری عکس های نوشته دار و زیبا درباره ی داشتن دو کلن حرف حساب,تصاویر و استیکرهای تلگرامی جالب و جدید در مورد حرف های حساب اینبار عاشقانه و برای معشوقه ی تو (دو کلوم حرف حساب دارم دوستت دارم)

 دوست دارم برورم سربه سرم نگذارید/گریه ام رو به حساب سفرم نگذارید/ دوست دارم به پابوسی باران بروم/ آسمان گفته که پاروی پرم نگزارید / اینقدر آینه هارا به رخ من نکشید / اینقدر داغ جنون بر جگرم نگذارید / چشمی آبی تر از آینه گرفتارم کرد / بس کنید این همه دل دورو برم نگذارید / آخرین حرف من این است زمینی نشوید / فقط از حال زمین بی خبرم نگذارید ...

 حرف_حساب بچه که بودیم جاده ها خراب بود نیمکت مدرسه ها خراب بود شیراى آب خورى خراب بود زنگ در خونه هاخراب بود ولى... ادم هاسالم بودن

 

 دلیل این همه احساس را نمی دانم.. نپرس این که چرا تو؟ جواب راحت نیست.. به من نگو که به دردت نمی خورم زیرا... قبــول کردن حرف حساب راحت نیست!

 اگر زن دیگرى مرد شما را دزدید، هیچ انتقامى بهتر از آن نیست که بگذارید نگهش دارد، مردان واقعى دزدیده نمى شوند |حرف حساب|

 

 سکوتِ من، گذشته دارد. به خاطرِ آن، بارها تشویق شده ام. هفت هشت ساله بودم که می دانستم هر بچّه ای آن را ندارد. سکوتِ من، اوّلین دارایی ام به حساب می آمد ... در طولِ سال هایی که بعد از آن آمد، بارها موردِ تحسینِ زن های خانواده مان قرار گرفتم به خاطرِ توداری ام. خیلی زود فهمیدم که به یک صندوقچه می مانم با دری کیپ و پُر از راز. کم کم عادت به پرحرفی پیدا کردم، حتّی در مواقعی که لازم نبود. سالها بعد یاد گرفتم که حرف می تواند حتّی مخفیگاهی بهتر از سکوت باشد.

 صد حرف و یک جواب....مهم نیست... بگذریم خوابت شده عذاب؟ ....مهم نیست... بگذریم سنگین شده تمام دل من قبول کن رفت آن زمان ناب....مهم نیست... بگذریم دیشب به گوش سجده زدم حرفهای تلخ((تا کی مرا عذاب؟!...))....مهم نیست..بگذریم من در تمام زندگیم صبر کرده ام کو اجر بی حساب؟؟!...مهم نیست...بگذریم دیگر نه راه پیش و نه پس مانده بر دلم پلها دوسو خراب....مهم نیست...بگذریم خندیده ام به ریش دلم با صدای تو آن شور و آب و تاب...مهم نیست بگذریم گاهی برای سادگی ام گریه میکنم از پشت این نقاب...مهم نیست...بگذریم..

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی