استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته شوهرم دنیامه برای پروفایل

دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۶:۵۳ ب.ظ

عکس های نوشته دار و عاشقانه تقدیم به شوهرم عکس پروفایل و استیکرهای تلگرامی شوهرم دنیامه البوم جدیدترین و زیباترین تصاویر با مطالب تلگرامی و اینستاگرامی فقط با یک موضوع شوهر من تموم دنیامه همراه شده با جملات کوتاه و چند خطی

 ببخشیدا ! گنده گو...! گنده گو...! گو... ای بابا ! گنده گویی میکنم اما... خدا عمری بدهد؛ نمیرم؛ زنده بمانم؛ مخت را بزنم! شوهرم بشوی،زندگی کنیم،بچه دار شویم؛ یک روز پسرمان را بر میدارم با خود میبرم، شهرداری منطقه ای که خانه تان آنجا بود! دهان آن شهردار پدر صلواتی را صاف میکنیم دو تایی! من به خاطر آن یک سال و نیمی که جلوی خانه تان را کنده بودند و نمیتوانستم صبح ها خوب ببینمت! پسرمان هم به خاطر اینکه میخواستند بین پدر و مادرش جدایی پرت کنند!! خداوکیلی خوب فکری نیست؟! (شوهرم دنیامه)

 نذر کردم در محرم تا تو باشی شوهرم/اربعین سال بعد،ماه عسل سمت حرم :) شوهرم دنیامه

 و شاید سالها بعد شوهرم باخنده کنارم بنشیند و بگوید:اع ببین رضا! اسم و فامیلی شاعر این شعر دقیقا مثل توئه،نکنه... و من هم خنده به لب بگویم:آره حتما،فکرشو بکن که من بخوام شعر بنویسم... و با هم خنده کنان از این موضوع بگذریم! و شاید از آن روز،دوباره داغ دلم شیهه بکشد و برسد به جانم... برای بار هزارم با حسرت از خودم بپرسم که چرا...؟! (شوهرم تمام دنیام)

کاش شوهرم بودی... و در آشپزخانه ی کوچکمان غذا کمی میسوخت ، شیر سر میرفت ، یک بشقاب چینی میشکست ، یک لیوان کریستال هم از همان فرانسوی های اصل! من مثل مردهای قدیم داد میزدم: حواست کجاست خانووم ؟! و تو آرام و با لبخند میگفتی : به تو آقا .

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی