استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

زندگی نامه و عکس گنده لات های ایران 1396 جدید

پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۳۱ ق.ظ

عکس اسامی و زندگی نامه گنده لات های ایرانی (قدیم و جدید) در سال 96 را در همین مطلب شاهد باشید گالری تصاویر دیدنی و جالب از بیوگرافی کامل ات ها و قلدرهای قدر ایران همراه با ذکر مشخصات

لات های ایران

گنده لات ایران ملقب به محمود کدخدایی معروف به سلطان وحشت ( ۱۳۴۳ در محله جوادیه کشتی‌گیر آزادکار سابق ایرانی است که متهم به قاچاق مواد مخدر و فعالیت‌های تبهکارانه در ژاپن شده‌است.

کدخدایی با وجود قابلیت‌های تکنیکی قابل ملاحظه که مورد تأیید هم‌تیمی‌ها و رقیبانش قرار گرفته به دلیل شرایط حاکم بر ورزش ایران در دههٔ شصت هیچگاه امکان حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان یا المپیک را نیافت و در ۲۵ سالگی ورزش قهرمانی را رها کرد و برای کار به ژاپن رفت. وی از سال ۱۳۷۹ دوباره به ژاپن رفت و این بار یک رستوران راه انداخت و پس از آن چندین بار در ایران و ژاپن به اتهام درگیری در فعالیت‌های مختلف غیرقانونی از جمله قاچاق مواد مخدر، زورگیری، اخاذی، ضرب و شتم دستگیر شد. بسیاری از ایرانیان مقیم ژاپن مدعی شده‌‌اند که قربانی فعالیت‌های تبهکارانه کدخدایی شده‌اند

گنده لات های ایران عکس

 

طیب حاج‌رضایی (۱۲۸۰ در تهران - ۱۱ آبان ۱۳۴۲ در تهران) از باستانی کارهای تهران در دوران سلطنت سلسله پهلوی و از جمله افرادی بود که در ادبیات محاوره‌ای آن زمان به لات و یا لوطی مشهور بودند. طیب در محله صابون پز خانه (در اصطلاح عام صام پزخانه) تهران به دنیا آمد. پدر او حسینعلی حاج رضایی از اهالی سگمس آباد (ارتش آباد) از توابع خرقان قزوین بود که پس از مهاجرت به تهران به شغل جمع‌آوری بوته‌های خشک برای نانوایی‌ها مشغول بود. طیب سه برادر به نامهای حاجی مسیح، اکبر و طاهرداشت او از همان ابتدا به ورزش باستانی علاقه‌مند بود و پس از پایان یافتن دوره سربازی بود که نام او کم‌کم بر سر زبانها افتاد. طیب از سال ۱۳۳۰ تا ۱۳۴۲ از میدان داران به نام میوه و تره بار تهران بود و به کار خرید و فروش میوه و تره بار مشغول بود. او در دوران زندگی اش دو همسر و هفت فرزند داشت.

وی در سال ۱۳۳۲ از موافقین رژیم شاهنشاهی پهلوی در کودتای ۲۸ مرداد بود.[۱] اما بعدها تغییر رویه داد و به انقلابیون نهضت اسلامی پیوست و سرانجام در یازدهم آبان ماه ۱۳۴۲ در میدان تیر پادگان حشمتیه تهران اعدام گردید و در قسمت شرقی حرم شاه عبدالعظیم به خاک سپرده شد.

جهت دریافت عکسهای بیشتر و جدیدتر روی لینک پایین کلیک نمایید

عکس گنده لات های ایران

 

 

منابع:ویکی پیدیا

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی