استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل با متن درباره خوشبختی

يكشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۴ ق.ظ

عکس پروفایل و متن های ناب و قشنگ درباره خوشبختی جملات تصویری و تصاویر متن دار جالب با موضوع خوشبختی استاتوس و تکست های خواندنی و ارسالی از طرف کاربران درمورد خوشبختی مناسب برای پروفایل تلگرام و بزودی معرفی چند استیکر با همین مضموع (خوشبختی)

خوشبختی

خوشبختی بر سه ستون استوار است: فراموش کردن تلخی های دیروز غنیمت شمردن شیرینی های امروز و امیدواری به فرصت های فردا

عکس نوشته خوشبختی

 وقتی در زندگی به داشته هایمان فکر میکنیم، خود را خوشبخت، و زمانی که به نداشته هایمان فکر میکنیم، خد را بدبخت حس میکنیم! پس خوشبختی ما در تصور ماست.

متن خوشبختی

 یک ﺑﺎﻍ ﺳﻼﻡ یک ﺳﺒﺪ ﻣﺤﺒﺖ یک ﺩﻧﻴﺎ ﻋﺸﻖ یک ﻋﺎﻟﻢ خوشبختی یک ﺩﺷﺖ ﻻﻟﻪ ﺍﺯ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺑﺮﺍﻳﺘﺎﻥ ﺧﻮﺍﻫﺎﻧﻢ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﻣﻬﻤﻮﻥ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺧﻮﻧﻪ ﺩﻟﺘﻮﻥ ﺑﺎﺷﻪ امروزتون پرازمعجزه خدا.

عکس و متن خوشبختی

 اصلا بعضی ها آمده اند که معجزه ی زندگی آدم باشند. می آیند که وسط بدبختی های روزمره ت، برای لحظاتی هم که شده پرت شوی وسط خوشبختی. می آیند که حتی وقتی از دردهایت برایشان حرف می زنی، از اینکه او را داری که اینطور دو جفت گوش شده برای شنیدن حرف هایت، کیف کنی و یکهو دردهایت فراموشت شوند. اصلا بعضی ها انقدر با خودشان معجزه می آورند که اگر یک روز نباشند، همین نبودنشان می شود بزرگ ترین درد زندگی. دردی که هیچ معجزه ای نمی تواند کمرنگش کند.

خوشبختی یعنی

 شروع کن.... خوشبختی جایش همینجاست ، کنار تو...  نگذار زندگی از مقابل چشمانت بگذرد و تو فقط نظاره گرش باشی... "زندگی" را "زندگی" کن. (سلام و روز بخیر)

خوشبختی یعنی

 خوشبختی یعنی قلبی را نشکنی دلی را نرنجانی آبرویی را نریزی واز همه مهم تر دیگران از تو آسیبی نبینند حالا ببین چقدر خوشبختی؟؟؟ ❤️ ❤️

عکس پروفایل خوشبختی

 یادت باشد که اگر دنیایت کوچک باشد، همه چیز را بزرگ می بینی. غمها هر کدام برایت دیواری میشوند که جلوی تو و خوشبختی ات را سد می کنند. غصه ها تو را به وحشت می اندازند. اما اگر دنیایت بزرگ باشد و با نگاهی زیبا به دنیا بنگری تمام غمها و غصه ها برایت کوچک می شوند. آنقدر کوچک و حقیر که با تبسم به آنها می نگری و تو همیشه پیروز میدان هستی.

عکس نوشته خوشبختی

 من نگرانم دلم میسوزد... از اینکه چند سال بعد عکسِ دو نفره ام را برایت ایمیل کنم و تو با روشنفکریِ مسخره ای از صمیم قلب برایم آرزوی خوشبختی کنی من میترسم از اینکه دلم بخواهد سر به تنِ آن شخصِ کناری ات نباشد و مجبور باشم لبخندِ احمقانه ای بزنم و بگویم به هم میایید

عکس نوشته مفهومی خوشبختی

 خوشبَختی یَعنی : بوسِه هایی اَز رویِ عِشق نَه اَز روی هَوَس ..❤

مطالب خوشبختی

 خدایا! ترا به خدایی‌ات قسم! عزیزانم را در بهترین و زیباترین وپر‌ آرامش‌ترین مسیر زندگی‌شان‌ قرار ده! مسیری که خوشبختی و آرامش وخوشحالی قلبی را در لحظه لحظه زندگی‌شان بچشند

متن کودکانه ی خوشبختی

 خوشبختى یه مشتى از لحظاته یه مشت از نقطه هاى ریز، که وقتى کنار هم قرار مى گیرن، یه خط رو میسازن به اسم زندگى .. قدر خوشبختى هامون رو بدونیم

 

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی