استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل نیازی نیست + متن

يكشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۷، ۰۲:۵۰ ب.ظ

انواع عکس نوشته های احساسی خیلی خاص و تصاویر متن دار بسیار زیبای تیکه دار، دانلود بهترین جمله عکسهای فاز سنگین و جذاب با عنوان نیاز نیست... برای پروفایل، جملات تصویری بی نظیر ناب، استیکرهای قشنگ معنی دار، تصویرهای نوشته دار در مورد نیازی نیست، جمله های کنایه دار و خیلی قشنگ، عکس و متنهای معنادار، تصاویر در کنار استاتوس های احساسی با موضوع نیاز نیست... مخصوص متن پروفایل، آماده شده مطابق با درخواست های شما عزیزان.


دانلود عکس نیاز نیست


این ساعت، این هوا، این فصل زیبا، نیازی نیست دلیلی برای غصه خوردن پیدا کنید هر که رفت خدا به همراهش دست خودتان را بگیرید و خود را به یک قدم زدن در این هوای یک نفره دعوت کنید باور کنید بستنی خوردن با خودتان در این هوا، شکلک در آوردن برای بچه های توی کوچه، بیرون آوردن لباس های قدیمی که در جیبش پول خورد باشد، آش رشته ی خانه ی مادربزرگ، همه و همه به فکر و خیال کسی که حتی لیاقت دوست داشتن را نداشت ارجیحت دارد...

(سحر رستگار)

 

عکس متن دار نیاز نیست 

 

لیت شِعری أینَ استقرت بِکَ النوى! اى کاش می دانستم خانه ات در کجا قرار گرفته! (ندبه)

کاش می دانستم نیازی به آمدن من نیست! که بلکه، تو خود می‌آیی و در خانه دل، ساکن می شوی اگر دل، مصفا باشد!. کاش بتوانم دلم را تصفیه کنم!. چون دلت با من نباشد همنشینی سود نیست گر چه با من می‌نشینی چون چنینی سود نیست

 

******************* 

 

- میشه یه عکس ازتون بندازم؟ - نیازی به عکس نیست، فقط کافیه بری دیشکنری مصورو باز کنی، دنبال کلمه خوشتیپ بگردی، عکسم اونجاس.

(ماهی بزرگ / تیم برتون)

 

تصاویر نیاز نیست 

 

همیشه که شهادت به رفتن نیست گاهی شهادت در ماندن است گاهی شهادت با زیر آتش دشمن سوختن میسر نمی شود با هر روز سوختن و ساختن در این دنیا میسر می شود و شهادت به آسمان رفتن نیست که به خود آمدن است و برای شهید شدن نیازی به بال نداری بلکه نیاز به دل داری و شهادت رحمت خاص خداست و بارانی است که بر هر کس نمیبارد.

 

******************* 

 

دلتنگ ها... بهتر می دانند که خواب یک نیاز نیست... تنها، یک بهانه است... تا آدمی، به شب «پناه» ببرد.

 

******************* 

 

نیازی نیست اطرافمان پر از آدم باشد... همون چند نفری که اطرافمون هستند آدم باشند کافیه...


عکس نیاز نیست 

 

برای دیدنِ رویا به خواب نیاز نیست کافی ست تو را در میان چشمهایم در آغوش بکشم.

 

******************* 

 

نیاز نیست انسان بزرگی باشیم... انســـان بودن خود نهایت بزرگی است... می توان ساده بود ولی انســــــــان بود به همین سادگی. خود را بشناس و آنچه هستی باش به خاطر داشته باش روی زمین کسی شبیه تو نیست.

 

******************* 

 

غم‌ها که هرچقدر می خندی احاطه ات میکنن... نفس ها به بوی جسد به تدریج عادت میکنن... وقتی می خوای با دیوارا حرف بزنی و ممکن نیست... وقتی تو مجرای نفس چیزی جز بغض مزمن نیست... وقتی اطرافت همه چیز اون قدر خوبه که سیر شدی... میبینی تو انتظار اتفاق خوب پیر شدی... وقتی وجودت خالیه و از درون درد می کشی... چشمای پر اشکتو به شیشه های سرد می کشی... وقتی همه جونتو از نیاز به بوسه می دری... برای بوسیده شدن پناه به عکس ها می بری... وقتی من نیستم که روحت زیر پوستم گرم بمونه... وقتی من نیستم که روحت زیر پوستم گرم بمونه...

 

 *******************

 

آیدا این که مرا به سوی تو می‌کشد عشق نیست... شکوه توست... و آنچه مرا به انتخاب تو برمی‌انگیزد، نیاز تن من نیست... یگانگی ارواح و اندیشه‌های ماست.

(احمد شاملو)

 

 عکس پروفایل نیاز نیست

 

عشق خیلی تفاوت دارد با علاقه، با اشتیاق، با نیاز، با شور و هیجانات... عشق یک پدیده بسیار پیچیده است که بسیار به ندرت اتفاق مى افتد و عاملِ نجاتِ آدم است از معضلاتِ حیات و هستى. خوشا آن روزگار که عشق به سراغِ آدم مى آید چون که عشق آمدنى است، جُستَنى نیست!

(شمس لنگرودی)


برای دیدن عکسهای دیگر مربوط با این موضوع از لینک های پایین استفاده کنید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی