استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل حل شدن مشکلات + متن

چهارشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷، ۰۶:۱۴ ب.ظ

دیزاین انواع عکس نوشته های آموزنده و جمله عکسهای بی نظیر و تصویرهای تکست دار بامعنی با موضوع حل مشکلات ویژه متن پروفایل، دانلود به روز ترین عکسهای بسیار زیبا و یادداشت های تصویری فلسفی عالی با عنوان حل کردن مشکلات برای پروفایل، تصاویر متن دار به روز و ناب در طرح های به روز، بهترین جملات تصویری معنادار همراه با تکست های معنادار و عکس در کنار متن های ویژه با مضامین امروزی راجع به حل شدن مشکل های زندگی، طراحی شده طبق درخواست های شما بزرگواران.



برای حل مشکلاتت نه گریه کن و نه سکوت

فقط و فقط به خدا توکل کن و از او بخواه...

خدایا امشب گره از کار همه بندگانت بگُشا...


عکس درباره حل شدن مشکلات


نمی‌دانم کجای جهانی  و در چه حس و حالی هستی،

اما این را میدانم که مشکلت حل می‌شود،

محکم باش و با قدرت، و لبخند بزن،

بدان اینکار سطح انرژی‌ات را متفاوت می‌کند.


عکس پروفایل حل شدن مشکلات


انسان شهری، عجیب در بیکارگی و بطالت فرو رفته است بهانه جویی، وراجی،شوخی های مبتذل خجالت آور، ولگردی های بدون عمق، وقت کشی، خواب های طولانی پیرکننده، و همیشه در انتظار حادثه یی غریب و دگرگون کننده ، اگر نه معجزه ای،دست کم کرامتی... و ناگهان حل شدن جمیع مشکلات؛ اما این نوع برخورد با زندگی فقط تباه کردن زندگی ست...


دانلود عکس در مورد حل شدن مشکلات


هنگام مواجه شدن با مشکلات ، یادت باشد که حتما راه حلی وجود دارد. زیرا هر چیز با جفتش به وجود می آید. بعد از هر سقوطی، صعودی و بعد از هر شبی، روزی وجود دارد. ذهنت را روی راه حل ها متمرکز کن. برای بیرون آمدن از یک اتاق؛ باید در را پیدا کنی، نه این که به دیوارها فکر کنی خداوند همیشه در کنار ماست.


********************


این چه خداییست که شکل دارد عوض نمی شود نزد تو؟! این همان خداییست که دیروز داشتی! کاش همه مشکلات و اشکال را فراموش می کردیم و خالصانه می گفتیم سبحان الله سبحان الله آنقدر می گفتیم تا بدانیم فقط خدا مهم است ... این لحظه ی حل شدن مشکلات است این فرصت شناخت است؛. از خودت نخواه این اخلاص این اخلاص از شناخت خدا می آید از یاری خدا می آید؛. یک جمله بگو لا اله الّا الله و بخاطر اینکه خدا سبحان است بگو سبحان الله؛.


تصاویر راجب حل شدن مشکلات


سرگرمی ام شده گرفتنِ فال حافظ و من خسته از جواب های تکراری: (غم تمام می شود) (غصه نخور) (مشکلات حل می شود) و … دلم میگیرد، چرا حافظ نمیداند بی او هیچ چیز تمامی ندارد جز این زندگی؟


********************


از صمیم قلب پاک و مهربونت بگو: الهی آمین

همین که خودت و عزیزانت سالم از خواب بیدار بشین و بدونی خدا همه جا همراهته کافیه، بقیه مشکلات با تلاش کردن حل میشه


عکس متن دار حل شدن مشکلات


سکوت و لبخند دو ابزار قدرتمندند. لبخند راهی است برای حل بسیاری از مشکلات، سکوت روشی است برای اجتناب از مشکلات بسیار.


********************


وقتی ترس ها را کنار بگذارید، حل کردن بزرگترین مشکلات برایتان ساده می شود.


********************


مشکلات زندگی مثل جدول هستند برای حلشون اول باید سراغ مشکلات کوچک رفت! گاهی مشکلات بزرگ خود بخود حل میشوند و گاهی هم بهم وابسته‌اند، صبـور باشید و نا امیـد نشـویـد...!!!


********************


در رابطه هاتون بالغ باشید، با هم حرف بزنید، یاد بگیرید مشکلات رو حل کنید، اینجوری رابطه که هیچی، آدم بهتری از خودتون میسازید.


********************


وقتی خدا مشکلات، تو رو حل می کنه تو به توانایی های او ایمان داری... وقتی خدا مشکلاتت رو حل نمی کنه او به توانایی های تو ایمان داره...


عکس نوشته حل شدن مشکلات


اون لبخندی که برای پنهان کردن دردها میزنیم لبخند خداست به بنده اش اون لبخندی هم که پشتش خدا باشه، تمام مشکلات را حل میکنه...


********************


هر چقدر غصه بخوری دنیا پاسخی به دلت نمی دهد شاد باش! شاد بودن اگر نتواند مشکلاتت را کم کند اضافه نمی کند... ارزش واقعی تو زمانی ست که در اوج مشکلات شاد باشی و برای راه حل بکوشی


عکس نوشته حل مشکلات


همیشه راهی برای حل کردن مشکلات هست. هر چقدر هم سخت باشد باز راهی هست. فقط کمی اراده لازم هست.


برای دیدن عکسهای دیگر مربوط با این موضوع از لینک های پایین استفاده کنید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی