استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل دو شخصیته بودن + متن

جمعه, ۲۱ دی ۱۳۹۷، ۰۵:۳۶ ب.ظ

تکست های خیلی قشنگ و عکس نوشته های آموزنده، دانلود جملات تصویری خیلی خاص با موضوع آدم دو شخصیتی برای پروفایل، تصویرهای نوشته دار بی نظیر با عنوان چند شخصیتی بودن ویژه متن پروفایل، مجموعه استیکرها و استاتوس های معنادار به روز، جمله عکسهای فوق العاده با نکته های عالی راجع به دو شخصیته، طراحی شده مناسب خواسته های شما بزرگواران.



لطفا دو شخصیته باشید! با عشقتان جوری باشید ؛ که با کسی نیستید... با همه جوری باشید؛ که با عشقتان نیستید... همین تفاوت از شما در عشق اسطوره میسازد...


عکس درباره دو شخصیتی


برای ازدواج دنبال نیمه گمشده تان نباشید! پیش نیازهای رابطه دو نفره چیست؟ بسیاری از افراد، خیالپردازی ها و رویاهای بی شماری درباره رابطه عاطفی در سر می پرورانند و ملاک های متعددی را در نظر دارند. یکی از مهمترین ملاک هایی که عموما افراد برای برقراری ارتباط عاطفی در نظر می گیرند، خصوصیات شخصیتی و اخلاقی است.


*********************


یه شخصیتی باش

که هیچکی نباشه...


******************


ما همینی هستیم که هستیم اما تو کی هستی چه رو شخصیتی هستی چه صفاتی داری ما همینی که هستیم نه بیشتر نه کمتر. یک رنگ یک دست.


******************


طبق یک اصلی آدم ها از کسی که ما میشناسیمشون یا بهترن یا بدتر. ما نسبت به شناختی که ازشون داریم در ذهنمون یه شخصیتی ازشون میسازیم (مدام در حال تغییره) نزدیکترین هم که به شخص باشید آخرش از نهانی ترین کار های او و بعضی فکر هایش خبر ندارید.


******************


من رفتارم بستگی به شخصیت طرفم داره...


******************


دردها، شخصیت آدمها را دگرگون میکنند. هر کس داستانی دارد و دلیلی وجود دارد، برای اینکه چرا او اینگونه است…


******************


اگر می‌خواهی شخصیت واقعی یک انسان را بشناسی، به حرفهای دیگران که درباره او می‌زنند توجه نکن، ببین که او درباره دیگران چطور صحبت می‌کند!


******************


برای عاشق شدن نباید یک شخصیت متفاوت را دوست داشت، برای عاشق شدن باید یک شخصیت عادی را متفاوت دوست داشت!


عکس نوشته دو شخصیته بودن


آدم ها جدا از عطری که به خودشون می زنن، عطر دیگه ای هم دارن که اتفاقا تاثیر گذارتر هم هست، عطر چشم هاشون، عطر حرف هاشون، عطری که فقط مختص شخصیت اون هاست و متاسفانه در هیچ مغازه ی عطر فروشی پیدا نمیشه.

(روزبه معین)


******************


تعداد آدمهایی که من واقعاً دوستشان دارم زیاد نیست. تعداد کسانی که نظر خوبی دربارشان دارم از آن هم کمتر است. من هرچه بیشتر دنیا را میشناسم از آن ناراضی تر میشوم. هر روز که میگذرد بیشتر معتقد میشوم که آدم ها شخصیت ناپایداری دارند نمیشود روی ظواهر، لیاقت یا فهم و شعورشان حساب باز کرد.

(جین آستین)


برای دیدن عکسهای دیگر مربوط با این موضوع از لینک های پایین استفاده کنید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی