استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل عاشق کسی شو + متن

شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۷، ۰۴:۲۹ ب.ظ

دانلود بهترین عکس نوشته های معنادار، عکسهای تکست دار به روز  و جمله عکسهای بامعنی، مطالب بسیار زیبا و با تیکه های سنگین با موضوع عاشق کسانی باش که ... مخصوص متن پروفایل، مجموعه استاتوس های جدید آموزنده و تصویرهای نوشته دار خیلی ناب با عنوان عاشق کسی باشه که ...، تصاویر دیده نشده احساسی همراه با تکست های بی نظیر، جملات تصویری جالب و امروزی، انواع عکسای متن دار خاص در کنار جمله های فوق العاده زیبا راجع به عاشقِ اونی باش... برای پروفایل. ساخته شده ویژه سلیقه های شما عزیزانِ جان.


عکس پروفایل عاشق کسی باش


عاشق کسی شو ...

قدرتو بدونه... قدر داشتنتو... قدر وجودتو...

قدر ذره ذره با تو بودنو... نه کسی که وقتی تو رو داره می تونه به بقیه هم فکر کنه!

مال کسی شو که وقتی باهای قهری به خودش اجازه نده، حتی به یه نفر دیگه هم فکر کنه...

مال کسی شو که معنای عشقو درک کرده باشه...

عشق حریم و حرمت داره... اینو بفهمین...!

کسی رو واسه سرگرمی نباید خواست... می خوای سرگرم شی برو شهر بازی...

دل آدما بازیچه نیست...


عکس عاشق کسی باش


عاشق کسی شو که لایق قلبت باشه

نه کسی که باهاش بازی کنه...


عکس نوشته عاشق کسی باش


سلطان دلها باش اما دل نشکن!

بزار همه عاشقت باشن اما تو عاشق یکی باش،

پله بساز اما از کسی بالا نرو!

دورت و شلوغ کن اما تو شلوغیا خودتو گم نکن،

طلا باش اما خاکی...!!!

 

*********************


عاشق آن کسی باش که بر دو سویه بودن عشق پافشاری می کند...


*********************


به کسانی که... لا به لای مشغله شان... وقتی برایت پیدا میکنند... احترام بگذار... اما عاشق کسانی باش که... وقتی به آن ها نیاز داری... تمام مشغله شان را فراموش میکنند... تا تو را به آرامش برسانند... گاهی نیاز داریم که کسی فقط حضور داشته باشد ... نه به خاطر اینکه چیزی را درست کند ، یا کار خاصی انجام دهد ، بلکه فقط به این خاطر که احساس کنیم کسی کنارمان هست و به ما اهمیت میدهد!


********************* 


عشق جذب می کند همهء چیزهایی راکه از جنس وحس خودش باشد!! هرچقدر زیباتر شوی کسی زیباتر را پیدا می کنی ... وهرچقدر مهربانتر شوی وعاشق تر مهربانترین وعاشق ترین را جذب خواهی کرد !!! وهرچقدر آرامتر باشی این آرامشت را به عشقت نیز منتقل خواهی کرد ... آن چه از جنس افکارتوست به سمت تو درحال حرکت است . همانطور که تو به سمت آن درحرکتی پس آرام وآسوده باش وبگذار هستی کار خودش را درزمان خودش بکند ... کافیست انسان باشیم و عاشق... مهرورزیم و دستی بگیریم. آنگاه میبینی که دنیا برایت میشود بهشت زندگى را زندگى کن.

آنچه در ظاهر می بینیم همیشه با واقعیت ها همخوانی ندارد. * رفتار، اعمال و گفتاری که از طرف مقابل می بینیم بیانگر همه وجوه واقعی احساس او نیستند و می بایست به دنبال احساسات واقعی او در پس رفتار، اعمال و گفتارش باشیم.* آنچه پرسیدنش برای ما ساده است ممکن است برای طرف مقابل بسیار دشوار باشد.* آنچه شنیدنش برای ما ساده است ممکن است برای طرف مقابل دردناک باشد. * آنچه ما گمان می کنیم برای طرف مقابل مفید است ممکن است به نفع او نباشد.* افراد به شیوه های مختلف احساسات خود را بروز می دهند.* هرآنچه ما فکر می کنیم صددرصد درست نیست و هر آنچه دیگران می گویند صددرصد نادرست نیست.داوری کردن و قضاوت های منفی، به راحتی می توانند مناسبات و روابط زناشویی ما را مختل کنند و تا زمانی که ما نتوانیم قضاوت های میان افراد را به رسمیت بشناسیم ادامه پیدا می کنند


********************* 


این دنیاا همه دنبال عشق هستنن میخوان عاشق کسی باشن... آهای تویی که میخای عاشق باشیی اول عاشق خودت توو بعد عاشق بنده خدا میدونی برایی چی میگم عاشق خودت چون تو از خدای روح تو روح خداس وقتی عاشق خودت باشیی عاشق خدایی... اینو بدون تو این دنیا هیچ کسی به اندازه خدا عاشقت نیست چون تو از خودشی. تو... نمیدونی عشق بازی با خدا چه لذتی داره پس اول عاشق خودتت باش بعد بنده خدا... عشقم خدا :)) یادتون نره اول خودتوون بعد دیگران :)))


********************* 


اگر نمیتوانی با کسی که عاشقش هستی باشی، عاشق کسی باش که با او هستی


*********************


عاشق کسی باش که از دیوونه بازیات لذت ببره، نه احمقی که مجبورت میکنه مدام عادی باشی


*********************


عشق لیاقت میخواهد و عاشق شدن جرأت. همیشه در پی کسی باش که با تمام کاستی ها و کمی ها و عیب هایت ‎‎‌‎حاضر باشد به تو عشق بورزد و تو را به همه دنیا نشان بدهد...


برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر




نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی