استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل دلزده شده + متن

دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷، ۰۸:۲۳ ب.ظ

معرفی استیکرهای جدید معنادار، عکس با متنهای فاز سنگین، تصاویر متن دار بی نظیر و تصویرهای نوشته دار غمگین راجع به دلزدگی برای پروفایل، جدیدترین تصاویر متن دار دیده نشده و جمله عکسهای دپرس، دانلود عکس تکست دار احساسی و مطالب با مضامین غمناک با موضوع دلزده شدن از زندگی واسه متن پروفایل، انواع مختلف تصویرنوشته های به روز و خاص، جملات تصویری ویژه و یادداشت های متنوع با عنوان دل زده شدم، آماده شده طبق خواسته های شما عزیزان.


دل زدگی های کوچک دلخوری های بزرگ را به وجود می آورند!

همین که هنگام عصبانی بودن بگویی «دیگر با من حرف نزن...» یا در جوابِ می خواهم بروم، حرفی از دهانت درنیاید و یا بگذاری لالایی شب هایم صدای گریه ام باشد... همین ها باعث تغییر من می شوند!

همین ها باعث می شوند که یک عاشق، راه صدساله را یک شبه طی کند و باز همین دلخوری ها باعث می شوند که یک شب، تمام خاطرات را در چمدانی گذاشته و دور شوم!

طوری بروم که حتی وقت نکنی بگویی «چرا؟»

مواظب همین دل زدگی های کوچک باش!

عشق یک شبه و بدون خداحافظی ترکت می کند!

"سودابه رنجبر"


****************


می گردی پیِ کسی که نیست، یا اگر باشد آسان به چشم نمی آید، یا اگر آمد مال تو نخواهد بود. هیچ چیز غیر واقعی تر و گمراه کننده تر از احساسات آدمی نیست ، می توان به پایان راه رسید و دلزده شد از کسی که تا دیروز عاشقش بودی. اما کافی است همین کسی که خدا خدا میکردی راهش را بکشد و برود ناگهان یکی دیگر را بر تو برتری دهد تا از دوری اش چنان ماهی افتاده بر شن ِ داغ شوی که انگار نه همین دیروز بود که ملالِ حضورش تو را می کشت......

****************

چکنویس احساساتش بودم دوستت دارم هایش را روی من تمرین کرد و رفت عشق از هر چه که دیدم به جهان ناب ترست هر که مجذوب همو از همه بی تاب ترست بین معشوقه و عاشق عددی یکسان نیست هر چه بیتاب ترت می کند او خواب ترست دست یابی مگر از خواب به محبوبه ی خود وصل معشوق که بر دلزده نایاب ترست

****************

یک روز دو دلباخته بودیم من و تو!...اکنون تو ز من دلزده ای!من ز تو دلتنگ...

"فاضل نظری"

****************

بغضم درد می کند از سـکوت، سکـوتم تیر میـکشد از درد... خـون ، لابه لای دفتـرهایم خشکیـده... کلمـاتم در ماتم و خـود ماتم، غم زدگی رسـوب بسته بر دل... شکلات تلـخی شده ام که قهوه تلخ قجری آرزو دارد...!!

****************

خدایا، می دانم زمان زیادی است به درگاهت دعا نکرده ام. راستش مطمئن نیستم هنوز به حرف هایم گوش می کنی یا نه! اما حال و روزم را می بینی,حالتم بحرانی است. به من یا عشقی حقیقی بده تا از این دلزدگی و فشار نجات پیدا کنم یا کاری کن چنان بی احساس بشوم که بی عشق زندگی کردن برایم مهم نباشد.

****************

دلگیرم تصویر تو را بر تمام بن بست ها چسبانده اند و لبخند شیرین ات توجیه دلزدگی ست...



نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی