استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب دوباره دانشگاه رفتن

چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۷، ۰۷:۱۰ ب.ظ

من دو سال است که دانشگاهم تمام شده و فارغ التحصیل شده ام ولی خواب دیدم که به دانشگاه می روم و جلوی در دانشکده منتظر دوستم هستم و با هم به کلاس می رویم. فضای دانشکده همان است ولی استادها و دانشجوها با همان اسم قبلی ولی چهره ای متفاوت هستند.

دیدن دانشگاه و دانشکده در خواب برای کسانی که دانشجو هستند طبیعی است. ممکن است تعبیری نداشته باشد و ناشی از کلاس رفتن های متعدد باشد یا کسانی که فارغ التحصیل شده اند ناشی از فکر و خیال و دلتنگی برای دانشگاه باشد.


اما تعبیر خواب دانشگاه از دیدگاه آنلی بیتون


تعبیر خواب دیدن دانشگاه
اگر خواب ببینید از دانشگاهی دیدن می کنید، نشان دهنده آن است که که در آینده به خاطر فرصتهایی که در اثر کوتاهی از دست خواهید داد، پشیمان می شوید.


تعبیر خواب رئیس دانشگاه بودن
اگر خواب ببینید مالک آموزشگاه یا دانشگاهی هستید و یا در آن زندگی می کنید، علامت آن است که به کسب علمی خواهید پرداخت که برایتان سودی نخواهد داشت و به آرزوهایتان نمیرسید.


تعبیر خواب دوباره به دانشگاه رفتن

اگر خواب ببینید بعد از تمام شدن تحصیل خود دوباره به دانشگاه باز می گردید، نشان دهنده آن است که خود را در مقابل درخواستهایی که از او می شود ناتوان خواهید دید.

همچنین به تعبیر دیگر اگر خواب ببینید پس از تمام شدن تحصیلات خود، بار دیگر در دانشگاه ثبت نام میکنید، علامت آن است که کار پسندیده ای انجام می دهید و امتیاز می گیرید.


عکس پروفایل تعبیر خواب دانشگاه رفتن


تعبیر خواب دانشکده
دیدن دانشکده در خواب، نشان دهنده آن است که به مقامی میرسید که مدتها در انتظارش بودید.

عکس تعبیر خوابتان را از ما بپرسید

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی