استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته تفکر کردن + متن

پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۴۸ ب.ظ

جمله عکسهایی با مطلب های ناب و جملات تصویری جدید آموزنده با عنوان تفکر برای پروفایل، تصویرهای جمله دار خیلی زیبای بامعنی با موضوع تفکر مخصوص متن پروفایل، عکس و متنهای دخترونه کارتونی، استاتوس های فوق العاده محشر و یادداشت های نکته دار در مورد تفکر، طراحی شده برای شما عزیزان.


وفتی تفکر نکنی مجبوری حمّالِ تفکرات بقیه باشی...


*********************


بزرگترین زندان انسان، افکار محدودش است. هرچه تفکر محدودتر باشد؛ میله های زندان، قطورتر خواهد شد. پس افکار بیهوده را از ذهنتان پاک کنید.

*********************

افکار ما نیز مانند گوشی‌هایمان هر روز به کمی شارژ نیاز دارند... کمی تمرکز، کتاب خواندن و تفکر چیزیست که ما را در مسیر موفقیت نگه می‌دارد.

*********************

بزرگی میگفت : بعضی از مردم اصرار دارند که خود را به دیگران بشناسانند و ثروت خود را به رخ آنها بکشند. اما این نوع آدمها در درون خود زجر می‌کشند زیرا شادی آنها وابسته به تفکر دیگران است! هر چه کمتر نیازمند تحسین دیگران باشید بیشتر تحسین می‌شوید...

*********************

وقتی می بینی اکثر مردم با چشمان بسته کاری رو انجام میدن و با تقلید بدون تفکر از دیگران اون موقع هست که باید خودتو از اکثر مردم جدا کنی...

*********************

این آدم در قفس فکر آزادیست... بدبخت ترین مردم آن است که با کمتر فکر کردن میخواهد خوشبخت شود در حالی که آزادی و خوشبختی و همه لذت ها در تفکر به خداوند اعلی و زیباست.

*********************

اگه زندگی اونجوری نیست که تو میخوای... عوضش کن... زندگی امروز تو حاصل تفکر دیروز توست... امروز متفاوت تر فکر کن...
فردا نتیجه بهتری میگیری...


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی