استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته جاهل بودن + متن

چهارشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۲۶ ب.ظ

دانلود بهترین جمله عکسهای بسیار زیبا و جملات تصویری ناب با موضوع جاهل بودن برای پروفایل ، انواع تصویرنوشته های جالب و بامعنی و متنهای آموزنده با عنوان جهل و نادانی واسه متن پروفایل، تصویرهای ناب بی نظیر، عکسای تکست دار به روز و جدید، تصویر همراه با تکست های خاص و استاتوس های جذاب خواندنی راجع به آدم جاهل، انواع جدیدترین عکس های قشنگ و مطلب های گوناگون نکته دار، طراحی شده در این سایت برای شما عزیزان.


عکس پروفایل جاهل بودن


مادر بزرگم آخرِ همه‌ی تلفن‌هایش میگفت: کاری نداشتم که! زنگ زده بودم صداتان را بشنوم ما هم که جوان و جاهل، چه می‌دانستیم صدا با دلِ آدم چه می‌کند...

عکس درباره جاهل بودن

خاک عالم بر سرت ای دل که عاقل نیستی! من گمان کردم تو دانایی وُ جاهل نیستی! فکر کردی او وفادارست، از بس کودکی! زهرِ تنهایی بِچش بیچاره، قابل نیستی!

******************

باید بدانی که انسان ها اینجایند تا به تو در جهان کمک کنند. انسان ها را به عنوان دشمن نگاه نکن. فرد جاهل به جهان انگاری که با دشمنان و انسان های خصومت آمیز پر شده است نگاه خواهد کرد. فرد دانا به جهان انگاری که مملو از دوست است نگریسته، و فکر خواهد کرد که انسان ها برای کمک اینجا هستند.

"شری شری راوی شانکار"

******************

اه به این حماقت دائم...

لعنت به این مخ های جاهل...

لعنت به منی که می خوام و نمیشه بتونم...

لعنت به تو که می بینی و نمی خوای بدونی...

******************

از افلاطون پرسیدند چرا نادانها با دانشمندان دشمنند و دانشمند با نادان مخالفت ندارد جواب داد نادان در برابر دانشمند احساس حقارت میکند و فکر میکند دانشمند نسبت بها و بى اعتناست لذا نسبت به او عصبانى مى شود ولى دانشمند در برابر جاهل احساس حقارت و کمبود نمیکند و نسبت به او هم دشمن نیست بنابراین براى رشد جاممه ها براى تقویت فکر تدبیر علم و دانشمند توجه داده تا انسانهاى خوب در برابر انسانهاى پلید احساس حقارت نکنند!!!!...


******************

به یک چشمک شدم یک عاشق جاهل ولی با جهل، می دانم...

که چشمک های تو برده ز خیل مردمانی عقل... می دانم!!

"جواد مولا"

******************

در دادگاه بی عدالتی!!!! که قاضیان جاهل و نادانند، مردم کور کورانه فرمان برداری می کنند، و دانایان بی شرمانه مجازات می شوند، جرمشان؟ مشکوک به آدم بودن، حکمشان؟ مرگ آدمیت یه تهمت شناخته می شود و انسانیت محکوم به اعدام، در میدان شهری که مردمشان عقل را به دست فراموشی سپردن با تبسمی بر لب چه ناجوانمردانه انسانیت را به دار آویختند.


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی