استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته داشتن جسارت + متن

دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۰۷ ب.ظ

مجموعه ای تصویر نوشته های معنادار و جمله عکسهای جدید بی نظیر با موضوع جسارت داشتن، دانلود انواع تصاویر بامعنی در کنار استاتوس های جذاب و مطالب کوتاه فلسفی با مضامین خاص با عنوان جسارت برای پروفایل،  یادداشت های تصویری بسیار زیبا و تصویرهای ناب، تصاویر متن دار با تیکه های جالب، جملات تصویری خیلی قشنگ آموزنده در مورد جسارت، طراحی مناسب شما عزیزان.


عکس پروفایل جسارت


جسارت می خواهد؛ نزدیک شدن به افکار دختری، که روز ها… مردانه با زندگی می جنگد اما شب ها… بالشش از هق هق های دخترانه خیس است

عکس درباره جسارت

درها برای کسانی گشوده می شوند که جسارت در زدن داشته باشند... جسارت داشته باش، با امید با عشق با محبت با تلاش در بزن ، حتما درها گشوده خواهند شد به سوی روشنایی و نور....!!!

*****************

آدمها فکر می کنند اگر یک بار دیگر متولد شوند جور دیگری زندگی می کنند. شاد وخوشبخت و کم اشتباه خواهند بود. فکر می کنند می توانند همه چیز را از نو بسازند، محکم و بی نقص! اما حقیقت ندارد. اگر ما جسارت طور دیگری زندگی کردن را داشتیم، اگر قدرت تغییر کردن را داشتیم، اگر آدم ساختن بودیم، از همین جای زندگیمان به بعد را میساختیم.

*****************

اکثر انسانها حتی جسارت دور ریختن لباسهایی که مدتهاست بدون استفاده در کمدهایشان آویخته شده را ندارند، بعد از آنها توقع داریم که باورهای غلطی را که قرن هاست در ذهنشان زنجیر شده است به راحتی کنار بگذارند و دور بریزند ...!!! "جهل" نرمترین بالشی ست که بشر میتواند سر خود را بگذارد و آرام بخوابد!

*****************

انسانهای ترسو و محافظه کار به هیچ جا نمی رسند. گاهی برای رسیدن به هدف قدری جسارت لازم است...

*****************

عشق مثل پرواز است… بالا رفتنش جسارت می خواهد، بالا ماندنش لیاقت

*****************

خوب است که وقتی نفست بالا نمی آید کسی حرفهای بغض شده در گلویت را جایی نوشته باشد... گاهی دلت میخوادهمه بغضهات ازتوی نگاهت خونده بشن... میدونی که جسارت گفتن کلمه ها رو نداری... اما یه نگاه گنگ تحویل میگیری یا جمله ای مثل... چیزی شده؟؟!! اونجاست که بغضت روبا یه لیوان سکوت سرمیکشی وبالبخند سردمیگی... نه، هیچی...

*****************

من آن پیَمبرم که جسارت نداشتم دل داشتم، زبان بشارت نداشتم

*****************

یک عالمه حرف برای گفتن روی دلم سنگینی کرده... کاش بودی تا برایت میگفتم... هر چند اگر هم بودی جسارت گفتنش نبود...

برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی