استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس متن دار شب آرزوها برای پروفایل

پنجشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۵۶ ق.ظ

دانلود جذابترین تصویرهای نوشته دار احساسی، جملات تصویری مناسبتی و مطالب خواندنی با موضوع شب آرزوها / شب لیلة الرغائب واسه پروفایل، طراحی انواع جمله عکسهای فوق العاده زیبای سفارشی و استاتوس های خیلی خاص راجب اولین پنجشنبه ماه رجب (شب آرزوها) مخصوص متن پروفایل، عکس همراه با متنای بی نظیر و پرمعنی، تصاویری همراه با تکست های ناب با عنوان شب آرزوها، طراحی شده مطابق با علایق و سلیقه های شما در سال 1397.


عکس پروفایل شب آرزوها


شب آرزوها آرزو میکنم که خدا همه آرزوهایی که دوست دارین بهش برسین و صلاحتون توی اونه، بهش برسید...


********************


امشب ز خدا خواه که با لطف و کرم از شیعه گشاید گره و رنج و ألم و آن یار سفر کرده به صد عز و جلال بینیم قمر روی مهش دور حرم....

شب آرزوها

********************

خدایا امشب شب آرزوها آرزوهاست به حرمت وبرکت ماه رجب نیکوترین سرنوشتها،حلالترین روزیها،پربارترین زیارتها،خالصترین نیتها،صالحترین عملها،مقبولترین عبادتها رابه دوستانم عطا کن!

امیدوارم به همه ی آرزوهای قشنگتون برسید!و به آرزوی مهم و مشترک هممون ینی سلامتی و ظهور آقا امام زمانمون خیــلی دعا کنید

❤اللهم عجل لولیک الفرج❤

********************

آرزو می کنم که خنده ات تنها به عادت مرسوم عکس گرفتن نباشد! و تو خندیده باشی در لحظه از ته دل... سلام بر دوستان همیشه همراه در شب آرزوها بهترینها رو براتون آرزومندم .

********************

آرزویی کن… گوشهای خدا پر از آرزوست و دستهایش پر از معجزه آرزویی کن… شاید کوچکترین معجزه اش ارزوی تو باشد اجابت ارزوهای شما دوستان را در شب ارزوها ارزومندم!! التماس دعا داریم:)

********************

در شب آرزوها دعا کنیم برای هم...

********************

کسی تو رو آرزو نمیکنه، بخواب.

"شب آرزوها" 

********************

شب،شب آرزوها بود. راستش را بخواهید برای همه دعا کردم! همه... همه ی آن هایی که خوب برایم نخواستند.. همه ی آن هایی که تنهایم گذاشتند... همه ی آن هایی که پشت سرم حرف زدند... همه ی آن هایی که دلم را شکستند.. خلاصه گفتم برای تمام انسان های روی زمین! راستی شده تا بحال برای کسانی دعایی کنی که از بدو خلقت تاکنون در اثر ظلم کشته شده اند؟با هر دین و آئین و مسلکی! امتحان کنید...بعدش حس میکنید انسانیت را از قاب قوسین هم نزدیک تر. دعا کردم فدایت شوم ای عشق! حضرت آقا

اللهم الرزقنا کربلا

********************

شب آرزوها امشب برای چند ثانیه چشماتو ببند سرتو رو به آسمون بگیر خواسته هاتو تصور کن با خدا حرف بزن ازش کمک بخواه بخواه که تو سال نو، احوال دلتو میزون کنه امشب آرزو کن آرزو های رنگی برای خودت برای دیگران آخه میدونی، امشب، شب آرزوهاست؛)



نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی