استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس متن دار ما با همیم برای پروفایل

چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۲۳ ب.ظ

جمله عکسهای جدید دوستانه و خاص، جملات تصویری بی نظیر دوست داشتنی درباره با هم بودن واسه پروفایل، تصاویر جالب فانتزی، یادداشت های تصویری محشر با موضوع ما با همیم مخصوص متن پروفایل، عکس و متن قشنگ دخترونه و پسرونه و استاتوس های جذاب راجب همیشه با هم بودن، تصویرهای نوشته دار احساسی و تکست های عاشقانه با عنوان من و تو با همیم، طراحی شده مطابق درخواست های شما.


تصاویر ما همیشه با همیم


یه وقتایی لازمه این گوشیه لعنتی رو خاموش کنی، تکیه بدی به دیوار دلت، بگی امروز فقط با همیم، هرچقد دوست داری حرف بزن، هرچقد دوست داری گله کن، حق با توعه، من زیاد وقت گذاشتم واسه بعضیا. من زیاد از خودم وخودت خرج کردم واسه بعضیا، من زیاد سوختم پای بعضیا. یه وقتایی لازمه در گوش دلت بگی: قول میدم دیگه به این زودیا خر نشم، بعد برداری این دل بیچاره رو ببری سینما، ببری پارک، ببری یه رستوران، بشینین لذتش رو ببرین. یه پیرهن زیبا براش بخر، یه عطر تازه که تو رو یاد دلت بندازه. دلت رو یاد تو یه وقتایی لازمه، گاز بگیری زبونت رو، بگی ساکت شو، اصلا نمیخوام حرف بزنی، غیبت نامردا رو نکن، ولشون کن،ما خودمون با هم باشیم کافیه. یه وقتایی لازمه رووو قلبت بزنی، آقا... خانوم تعطیل شد، داریم میریم سفر، میریم عشق و حال، میریم واسه خودمون باشیم. ،شرمنده، من و قلبم باید بشینیم پای حرفای دلم،فعلا تعطیلیم، فعلا سفریم یه وقتایی واقعا لازمه این گوشیه لعنتی رو خاموش کنی، دلِ... یهو میگیره... یهو میمیره.


عکس همیشه با همیم


عکس پروفایل ما همیشه با همیم

تو این فکریم که تا با هَمیم همیشه با هم باشیم و بسازیم خاطراتی به یاد ماندنی

تصاویر ما همیشه با همیم

ما همیشه با همیم هیچ کس هم جلودارمون نیست

عکس نوشته ما با همیم

ما دو تا تا آخرش با همیم مگه غیر از اینه؟

******************

شبیه ریل قطار و دو چوب کیم به هم / شبیه سیم دوشاخی که هر دو سیم به هم / «به هم شبیه، به هم مبتلا، به هم محتاج» / من و تو پیش همیم و نمی‌رسیم به هم / نیاز نیست بگوییم حالمان را هی / به زور و با قر و اطوار و پانتومیم به هم / بجای جسم، گره خورده روحمان از ته / از انتهای دل، از بیخ، از صمیم به هم!/ جواب تست پزشکی، مشاوره حتّی / غلط نموده بگوید نمی‌خوریم به هم / من و توایم علاج و من و توایم مرض / من و تو را برساند مگر حکیم به هم.

******************

چه خوب میشه... روزی که بیای منو در آغوش بگیری... بخوام گله کنم... بگی هیس... دیگه هیچی نگو... بگی همه کابوس ها تموم شد... از حالا من و تو تا ابد با همیم تا ابد...♡

******************

همیشه با همیم... دنیا هیشکی رو شبیه ما ندید...

******************

آره عشقم ما همیشه با همیم دوست دارم عشقم...

******************

چه کسی گفته که من تنهایم؟ من، سکوت، خاطرات، بغض و اشک همیشه با همیم بگذار تنهایی ها از حسودی بمیرد...! 

برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی