استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس متن دار خیلی ضایع شدم و جملات کوتاه

دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶، ۰۵:۴۶ ب.ظ

جمله های تصویری خاص و بی نظیر و یادداشت های تصویری تیکه دار کوبنده با موضوع ضایع شدم واسه پروفایل، دانلود عکس در کنار متن فاز سنگین، تصاویر به روز و تیکه دار و جمله عکسهای کنایه دار راجع به ضایع شدن پیش دوستان مخصوص متن پروفایل، تکست های زیبا و استاتوس های جالب امروزی، دانلود تصویرهای نوشته دار باحال دیده نشده با عنوان منو ضایع کردی، طراحی شده در این سایت.


عکس پروفایل ضایع کردن کسی


بیشعورترین آدم کسیه که برای باحال جلوه دادن خودش تو جمع رفیقشو ضایع میکنه...!


عکس درباره ضایع کردن


حافظ نی قصه‌ی آن شمع چگل بتوان گفت نی حال دل سوخته دل بتوان گفت غم در دل تنگ من از آن است که نیست یک دوست که با او غم دل بتوان گفت عمری ز پی مراد ضایع دارم وز دور فلک چیست که نافع دارم با هر که بگفتم که تو را دوست شدم شد دشمن من وه که چه طالع دارم.

عکس متن دار کثافت بودن

دلم کمی مرگ میخواهد...! :( . . . الکی مثلن من ناراحتم... شمام بگید غلط کردی فداتشم واینا... :] :) ضایع نکنین دیگه عروسیتون جبران میکنم:)

********************

ریشه ضرب المثل جور کسی را کشیدن: جور یکی از خط های جام های باده نوشی در زمان قدیم است جام های شراب دارای هفت خط بودند که نام هر خط به این شرح بوده: 1-مزور 2-فرودینه 3-اشک 4-ازرق 5-بصره 6-بغداد 7-جور پس جور بالاترین خط جام است .کسی که شراب نوش قهار و حرفه ای بود هفت خط می نامیدند اگر کسی در باده نوشی به مرحله هفت خط نرسیده بود واز روی غرور از ساقی می خواست تا خط جور برایش پر کند معلوم بود که درمانده می شد دوستانش به خاطر حفظ آبرو و جلوگیری از ضایع شدن دوستشان جور او را سر می کشیدند


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی