استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس متن دار یادگاری برای پروفایل

يكشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۰۸ ب.ظ

عکس و تکست به روز و جمله های عاشقانه غمگین در طرح های بسیار عالی با عنوان یادگار، بی نظیرترین تصویرهای نوشته دار خیلی خاص، تصاویر پراحساس و خیلی خاص، جمله عکسهای بسیار زیبای احساسی، جملات تصویری فانتزی خیلی زیبا راجع به داشتن یادگاری از کسی مخصوص پروفایل، دانلود تصاویر ناب کم نظیر با موضوع یادگاری بنویس واسه متن پروفایل، طراحی شده در همین سایت.


عکس پروفایل یادگاری


یادگاری هم ندارم...

هیچی از تو جا نمونده...


تصاویر در مورد یادگاری


به دست خود درختی می نشانم به پایش جوی آبی می کشانم کمی تخم چمن بر روی خاکش برای یادگاری می فشانم درختم کم کم آرد برگ و باری بسازد بر سر خود شاخساری چمن روید در آنجا سبز و خرم شود زیر درختم سبزه زاری به تابستان که گرما رو نماید درختم چتر خود را می گشاید خنک میسازد آنجا را ز سایه.

"زنده یاد عباس یمینی شریف"

عکس متن دار یادگاری

از این لحظه انقدر عصبی میشم که همه ولم کنن برن خالی بشه دورم... از این لحظه اصن هر روز من دعوا هر روز من گریه هر روز من بغضه... از این لحظه همش قرصای خواب آور خودزنی میکنم تا خالی بشه غصه... از این لحظه اصن فقط میسوزونم هرچی یادگاری از تو و هرکسی که دارم... از این لحظه به هیچکسی نمیگم از ته قلبم که خیلی دوست دارم... تنهام گذاشت رفتا ولم کردو رفتا دوستم نداشتا قلبم شکستاااا...


عکس متن دار یادگاری


عکس یادگاری از دوست

حالت خوبه؟ آره با بغضام خوبم با سیگار رو لبم خوبم با دل شکست خوردم خوبم با مشت هایی که تو دیوار خورد میشن خوبم با یادگاری هاش خوبم با عطر تنش خوبم با حلقه ک یکی دیگه کرد تودستاش خوبم با بغل کردن یکی دیگه خوبم با نشناختناش خوبم. با.....

عکس در مورد یادگاری

چشامو بستم تا اشکامو نبینه، چشامو بستم تا حالمو نبینه، چشامو بستم تا وقتی داره میرن نبینه که داره جونمو میگیره، چشامو بستم با یه بغض بی صدا، چشامو بستمو از اون بود یه نگاه یادگاری الان کجایی؟

************************

یه عکس یادگاری شده رفیق شبهام وقتی که خیلی تنهام میگیرمش رو به روم بازم میشی ارزوم وقتی تو رو ندارم وای که چه قصه دارم

************************

حاصل عمر من و عشق غم و تنهایی است یادگاری که از او مانده تب لیلایی است همه از خاطره ی عشق همین را گفتند گر نبوسیم لبی خاطره ها پوشالی است...

************************

میفروشم عشق را از جنس غربت میخری؟ میفروشم غربتم از جنس ظلمت میخری ؟ شاعری هستم شکسته، مونس من دفترم میفروشم شعرها از جنس حسرت میخری؟ گاه گاهی گریه کردم، در میان شعرها میفروشم اشکها از جنس محنت میخری؟ کاسه ی صبرم شده لبریز از نامردمی میفروشم طاقتم از جنس غیرت میخری؟ زخم خنجر یادگاری، داده است دوست میفروشم این نشان از جنس تهمت میخری؟ من ندارم هیچ در دست، کلبه ای ویرانه ام میفروشم هستیم از جنس خلوت میخری؟

************************

دلم را قفل زده پلمپ کرده بودم بعد از آن همه دروغی که شنیدم دیگر می ترسیدم که روی دیوار دلی یادگاری بنویسم ولی نمی دانم چرا پاهایم سست شد عقب کشیدم هنوز برای مردنم... کشتن احساسم زود بود... حصار را چگونه شکستی؟

************************

با آدمهایی که عمیق دوستشون دارین حتماً عکس یادگاری داشته باشین روزگاره دیگه میچرخه و یه وقتی میبینی نیستن اون آدما، فقط خاطراتشونه و عکساشون.


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی