استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل و ان یکاد + عکس نوشته

يكشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶، ۰۷:۰۳ ب.ظ

گالری عکس با متن جالب، تصاویر متن دار همراه با تکست های مخصوص و بسیار ناب با مضامین عرفانی و تصویرهای نوشته دار مذهبی خیلی زیبا، عکسهای متن دار مختلف به روز و استاتوس های خیلی زیبا و جذاب با مضمون ان یکاد برای پروفایل، جمله عکسهای عارفانه بی نظیر با عنوان آیه ی و ان یکاد واسه متن پروفایل، جملات تصویری با طراحی خاص در مورد خواندن آیه ان یکاد ، طراحی شده در زمستان سال 1396.


عکس پروفایل ان یکاد


معاشران گره از زلف یار باز کنید شبی خوش است بدین قصه اش دراز کنید حضور خلوت انس است و دوستان جمعند و ان یکاد بخوانید و در فراز کنید

تصاویر ان یکاد برای پروفایل

آیا شما به این چیزا اعتقاد دارید ؟ آیا شما به چشم زخم اعتقاد دارید ؟ در نهج‌البلاغه آمده است که « چشم زخم حق است و توسل به دعا برای دفع آن نیز حق است » . آیه ان یکاد الله... بهترین دعا برای رفع این بلاست .

عکس متن دار ان یکاد

کتاب عشق بگشایید، و اِن یکاد بخوانیــــــــــد / دعـــــــــــــــا کنید که آن یار غمگسار بیاید... اللهم عجل لولیک الفرج

عکس ان یکاد

بیا درکافه میزی رزرو کنیم و به جایِ قهوه های مارک! آش بخوریم..هیچ هم خجالت نکشیم..! بینِ بی باوری آدم ها چرخ بزنیم وسوژه دست شاعران بدهیم..تا دماوند دست در دست بدویم!من جز تو کسی را نبینم وتو شال گردنم را سفت ترکنی. بیا ساده ی ساده ازهمین بودن هایت جرعه ای درفنجان سفید لبه طلایی ام بریز ومن برایت یک ریز حرف بزنم وتو بالبخندباانگشتان دستم بازی کنی! زنان ومردان معمولی جاویدان ترند...به پای هم پیر میشوند وازوجودهم سرریز! ومن معمولیه ی معمولی برای ِ آیه آیه چشمانت "وَ ان یَکاد" میخوانم..

**********************

باید بخوانم وَ انْ یَکاد عاشقـی مان را این زندگانـی بر خوشـی هامان نظـر دارد...!

**********************


به هوای چشمانت و اَن یکاد میخوانم تا دور باشد چشم بد از چشمان مهربانت...


برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی