استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل مردی که من زنشم + عکس نوشته

يكشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۵۱ ب.ظ

دانلود انواع عکس متن دار به روز و شیک و یادداشت های تصویری جالب طنزگونه در طرح های دیده نشده با عنوان مردی که من زنش هستم مخصوص متن پروفایل، مجموعه متنوع و خیلی زیبا از جملات تصویری بی نظیر زنانه و جمله عکسهای دخترونه با موضوع مردی که من خانومش هستم برای پروفایل، تصاویر امروزی با تکست های خوندنی، تصویرهای نوشته دار و استیکرهای جذاب، عکس همراه متنهای قشنگ و باحال در مورد مردی که من زنشم، طراحی شده در زمستان 1396.


پنج مرد در دنیا خوشبخت ترینن: اولى مردی که من زنشم! دومى مردی که من دخترشم! سومى مردی که من مادرشم! چهارمى مردی که من خواهرشم! 

*******************

در شعرهای من، مردی راه می رود.. که نمی شود سر روی شانه اش گذاشت..!

*******************

سالها بعد وقتی دلیل تنهاییم را میپرسند صاف زل میزنم توی چشمهایشان و میگویم من عاشق مردی بودم... که موهایش به عشق دیگری "جوگندمی" شده بود...

*******************

بوسه های من مالیات مردی است که کارش دوست داشتن است... بوسه های من کاملا قانونی است...

*******************

من دوست ندارم ... من عاشقتم ... عاشقتم ... عاشقتم ... و فرقی نمیکنه برای من باشی یا نباشی ، کنار من باشی یا نباشی ، به من پیام بدی یا ندی ، من یه زنم و قلبی که تو سینه دارم قلب یه زنه و برای ادامه ی حیات نیاز داشت با قلب یه مرد هم صدا شه ، واقعا ناامید شده بودم از اینکه مردی بتونه بدونه براورده کردن نیازهای خودش از یک زن اون زن رو دوست داشته باشه چه برسه با قلب اون زن هم صدا بشه .. پس من حق دارم دوست نداشته باشم !!

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی