استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل خوشحالی یعنی مادر بشی + عکس نوشته

يكشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۲۳ ب.ظ

گالری تصاویر همراه با متنهای ناب و زنانه، عکس و استاتوس های بسیار زیبا با مضامین فانتزی، استیکرهای جالب و خوشگل راجب مامان شدن، جملات تصویری دوست داشتنی و جمله عکسای بی نظیر و قشنگ با موضوع خوشی یعنی مادر بشی برای پروفایل، دانلود انواع تصاویر متن دار جدید و جذاب با طرح های به روز، یادداشت های امروزی با عنوان خوشحالی یعنی مامان بشی، طراحی شده در این سایت.


تنها شغلى که باید بیشتر از بیست و چهار ساعت کار کنى و مدام استرسِش رو داشته باشى، مادر بودنه...
خوشحالی یعنی مادر بشی... ^__^


عکس پروفایل خوشحالی یعنی مادر بشی


زن ؛ هرچقدر هم که بزرگ شود ... همسر شود ... مادر شود ... مادربزرگ شود ... درونش هنوزهم دختری خردسال چشم انتظار است ... انتظار می کشد برای لوس شدن ... محبت دیدن ... دستی می خواهد برای نوازش ... و چشمی برای ستایش ... مهم نیست چند ساله باشی ... زن که باشی ... دنیایت همیشه صورتیست ....

تصاویر خوشحالی یعنی مادر بشی

من به اختیار مادر شدم تا بدانم معنی بی خوابی های شبانه را ...

عکس متن دار خوشحالی یعنی مادر بشی

من سکوت خویش را گم کرده ام لاجرم در این هیاهو گم شدم من که خود افسانه می پرداختم عاقبت افسانه مردم شدم ای سکوت ای مادر فریاد ها ساز جانم از تو پر آوازه بود تا در آغوش تو ، راهی داشتم چون شراب کهنه شعرم تازه بود در پناهت برگ و بار من شکفت تو مرا بردی به شهر یاد ها من ندیدم خوشتر از جادوی تو ای سکوت ای مادر فریاد ها گم شدم در این هیاهو گم شدم تو کجایی تا بگیری داد من گر سکوت خویش را می داشتم زندگی پر بود از فریاد من

*************************

یــــواشـــکی زن شدم…! مادرم یــــواشـــکی به پدرم گفت بچه دختر است. من یــــواشـــکی بزرگ شدم. هر ماه یــــواشـــکی درد کشیدم. یــــواشـــکی عاشق شدم. یــــواشـــکی مادر شدم. حال یــــواشـــکی میخواهم آزاد باشم …! افسوس که در سرزمین من زن بودن تنها یک اتفاق یــــواشـــکی است..!

*************************

مامان که شدم به دخترم یاد میدم : شخصیت عشقشو با پول نسنجه .. یه ماشین مدل بالا دید عشقشو یادش نره .. الکی قهر نکنه تا عشقش ازش خسته شه .. دخترم به دنیا اومده که ارامش بده نه ارامش بگیره .. یادش میدم وقتی به عشقش دل داد در دلشو ببنده و به کسی اجازه نده بیاد تو .. یادش میدم بوسیدن پیشانیش با عشق خیلی بهتر از بوسیدن لباشه با هوس .. دخترم که به دنیا اومد خانوم بودنو یادش میدم .. من به خاطر اینکه یه خانوم دیگه به دنیا اضافه بشه حتما یه روزی "مادر" میشم .


برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی