استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل قسمت نیست + عکس نوشته

شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۴۹ ب.ظ

طراحی بهترین تصویرهای نوشته دار فاز دپ و حسرت دار، دانلود انواع تصویرهای تکست دار جدید با موضوع قسمت ما نیست برای پروفایل، جمله عکسهای زیبای غمگین با عنوان قسمت نیست به هم برسیم مخصوص متن پروفایل، استیکرهای دیده نشده، عکس با متن سفارشی فاز سنگین و استاتوس هایی با مضامین ناب، تصاویر در کنار یادداشت های عاشقانه راجع به قسمت نبودن...، دیزاین شده در این سایت.


عکس پروفایل قسمت نیست


می گوینـد قِسمت نیست حِکمَت است... خدایـا مـَن معنیِ قِسمت و حِکمَت را نمی دانم امـا تـو معنی طاقَت را می دانـی ... مـَگــَه نــه ؟؟؟

تصاویر قسمت نیست

نمیدانم چه کسی سر قسمت را زیر آب کرده است! به هر دری میزنم نیست...

عکس قسمت نیست

از این تنهایی ها خدا قسمت کند. که بنشینی، زانوها را بغل بگیری. به کسی که نیست فکر کنی، بعد ناگهان کسی از جایی دور بپرد وسط تنهایی ات و تعادلش را بهم بریزد! دست به دلِ آغوشت بگذارد، موهایت را پریشان کند، و توی صورتت فریاد بکشد که آمده تا تمام اتفاق های بد گذشته جبران شود. تو بلند بلند بخندی، و او بوسه اش را بگذارد وسط خنده هایت. گاهی زیادی که تنها می شوی، دلت از این سرزده آمدن های طولانی می خواهد!!!

عکس متن دار قسمت نیست

 در ازدحامِ فاجعه گم‌شد شجاعتم،،دیگر برای درد نمانده‌ست طاقتم،،تنهایم و غرور مرا زندگی گرفت،،این کوله‌بارِ تلخ، شکسته‌ست قامتم،،گفتند عشق، قسمتِ تو نیست تا ابد؛،آن‌ها نمک زدند به روی جراحتم،،من مثلِ حسِّ شالی‌ام و خشمِ داس‌ها،،وقتِ درو عجیب گرفته شهامتم، دلتنگم و شبیه غزل‌هام بی‌قرار، با این غزل عزیز! رسیده نهایتم، امشب بیا و رفتن من را نگاه کن،،با مُردنِ ستاره ببینی شباهتم...

عکسهای قسمت نیست

گذاشتم که بسوزم، بهار قسمت نیست/که هر که دود نشد زیرِ بارِ منّت نیست؟ / منم که سازِ خودم را زدم، اگر کفر است / نمازِ مردمِ دیوانه با جماعت نیست / اگر چه سجده نکردم، قبول کن بی شک / عبادت از سرِ اجبار هم عبادت نیست! / تمامِ عمر به بدنامی‌ام نفهمیدم/که آخرین ثمر دوستی خیانت نیست / سکوت می‌کنم اما نه از رضایت، نه! / که گاه سرزنشی جز قبول تهمت نیست / بهار رفت و زمستان زغالمان گل داد / بهار فصلِ درختان بی‌لیاقت نیست.


برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی