استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل ازت نفرت دارم + عکس نوشته

شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۳۵ ب.ظ

گالری جدیدترین تصاویر متن دار، تصویرهای نوشته دار طعنه ای با موضوع از تو نفرت دارم برای پروفایل، طراحی انواع جملات تصویری خاص غمگین و کنایه دار راجب نفرت داشتن از کسی مخصوص متن پروفایل، تصاویری همراه تکست های بی نظیر، عکس در کنار متن ناراحتی با مضمون های بی نظیر در طرح های ویژه با عنوان ازت نفرت دارم، طراحی شده برای خواسته های شما عزیزان.


عکس پروفایل ازت نفرت دارم


من به زودی به نبود نهایت عادت میکنم از غمت میمیرم و یک خواب راحت میکنم پر فریادم اگر بغض سکوتم بشکند حرمت عشق گذشته را رعایت میکنم به کسی که پیش اویی. آه حتی گاه من به خودم که با تو بودم هم حسادت میکنم از تماشای تو در یک قاب کوچک خسته ام خسته ام آری ولی دارم نگاهت میکنم رفته رفته عشق من نسبت به تو کم میشود تا که روزی کاملا احساس نفرت میکنم من به زودی به خودم به خاطراتم به دلم مثل تو حتی به احساسم خیانت میکنم. 

تصاویر ازت نفرت دارم

آدم‌هایی‌ را که زیاد دوستت دارند بیشتر دوست داشته باش و آنهایی را که زود ترکت میکنند زودتر فراموش کن زندگی‌ همین است تعادل میان عشق و نفرت تعادل میان بودن‌ها و نبودن ها تعادل میان آمدن‌ها و رفتن ها زندگی‌ مرزی که میگذاری تا کسی‌ هستی‌ تو را نیست نکند مرزی برای آنهایی که می‌گویند دوستت دارم و همیشه با تو خواهم ماند . . . 

عکس متن دار ازت نفرت دارم

هنوز حرفای نا گفته دارم گوش کن... تو هم این زهر تلخ نفرت رو نوش کن... آره تو راست میگفتی عشق بچه بازی نیست... همون بهتر بری، منو هم فراموش کنی....!؟

***************************

نگاهی به پشت سرت بینداز / تا شاید رویگردان شدی از دوستت دارم های نفرت انگیز

***************************

دوست دارم اونی که منو می کشه از روی نفرت بکشه نه از روی وظیفه

***************************

دل به تنگ آمد از این زندان به نام زندگی / بس که نفرت دارم از بازیچه های روزگار

***************************

از کلمه دوستت دارم نفرت دارم نفرت لعنت به این عشق

***************************

ازتک تک چیزهای که مرا یاد او می اندازد نفرت دارم، خودش که دیگر هیچ...

***************************

من از آن تافته های جدابافته نبودم که هر توهینی را ببخشایم، اما همیشه در آخرِ کار آن را از یاد می بردم. آن کس که تصور میکرد که من از او نفرت دارم چون می دید که با لبخندی صمیمی به او سلام می گویم غرق در شگفتی می شد و نمی توانست باور کند. در این حال، برحسب خلق و خوی خودش، یا بزرگواریم را تحسین و یا بی غیرتی ام را تحقیر می کرد؛ بی آنکه فکر کند که انگیزه ی من ساده تر از اینها بوده است، من همه چیز حتی نام او را از یاد برده بودم!...

"آلبر کامو"


برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی