استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل دختر کدبانو + عکس نوشته

پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۵۰ ب.ظ

انواع بهترین تصویرهای نوشته دار و عکسهای متن دار جدید و جذاب با عنوان زن کدبانو مخصوص متن پروفایل، همراه هستید با تصاویر کارتونی دخترونه همراه با تکست های جالب، دانلود جملات تصویری مختلف بسیار زیبا و عالی با دیزاین متفاوت با موضوع زنهای کدبانو برای پروفایل، مجموعه استیکرهای شاد، ، عکس در کنار متن پروفایل شیک و خوشگل و جمله عکسای به روز، عکسهای بکر و خاص دیده نشده راجع به کدبانو بودن ، طراحی شده در زمستان 1396.


عکس پروفایل زن کدبانو


هممون یه رفیق داریم که کدبانوییه برای خودش!


********************************


بین خودمان باشد ؛ من یک #زن نیستم من ، سه زنم !! یکیشان شش ساله است پرشر و شور و سرخوش و بازیگوش دلش دویدن میخواهد تاب خوردن بلند خندیدن لی لی و آبنبات !! یکیشان سی و اندی ساله باوقار آرام و متین همسر و مادر و کدبانو دلش عشق میخواهد و شعر و شمعدانی .. و آن یکیشان شصت و پنج ساله است تنها دلمرده و بی حوصله دلش رفتن میخواهد و تمام شدن ... از من اگر می پرسی هر سه را دوست دارم زیرا این منم سه زن در یک زن !!

********************************

گفت:من از زنی خوشم میآید که موقعیت هارا خوب بفهمد. گفتم که منظورش را نمیفهمم و دستم را عقب کشیدم.گفت:مثلا در آشپزحانه یک کدبانو باشدو در اتاق پذیرایی مثل یک خانوم باشد نه یک آشپز .در اتاق مطالعه یک زن متفکر و دانا و در اتاق خواب مثل یک.......حرفش را تند و با تحقیر قطع کردم.گفتم :مثل یک هرزه.از حرفم جا نخورد . با خستگی روی فرمون قوز کرد.گفت :زنی که در اتاق خواب فکر میکند باید مثل فیلسوف باشد احمق است!!!!

********************************

براستی زن بودن کارمشکلی است… مجبوری مانند یک کدبانو رفتارکنی… همانند یک مرد کار کنی… شبیه یک دختر جوان بنظر برسی… و مثل یک سالمند فکر کنی…

********************************

خسته از کدبانو بودن با دو استکان کمر باریک چای خوش عطر و رنگ کنارت نشستم و گفتم... امروز خیلی خسته شدم هنوز هم کلی کار مانده! توام که هیچ کمکی نمیکنی! با لبخند شیطنت آمیز گفتی چشم... شما کمی چشمهایت را ببند و استراحت کن تا... بوسه های نیمه کاره را تمام کنم آغوش های نگرفته را بگیرم دوستت دارم های نگفته را بگویم و کمی دورت بگردم... چپ چپ نگاهت کردم و گفتم واقعا که... دیوانه!!!!!!!! از خواب پریدم! هنوز نمیداند... شنیدن دیوانه از لبهایش میتواند مرا به اولین زنی تبدیل کند که پرواز کرد... حتی در خواب..


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی