استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل این به اون در + عکس نوشته

سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۰۲ ب.ظ

معرفی انواع ضرب المثل در قالب تصاویر متن دار با مطالب قشنگ، جملات تصویری مختلف و جمله عکسهای دیده نشده ی تیکه دار با عنوان باشه این به اون در واسه پروفایل، طراحی بهترین عکس همراه با متن جدید، تصاویر همراه با تکست کوتاه و زیبا، جمله های خیلی خاص راجع به اصطلاح این به اون در برای پروفایل، آماده سازی تصویرهای ویژه در طرح های کارتونی شیک، دانلود عکسهای متن دار جذاب و تصاویر در کنار استاتوس های خواندنی، تصویرهای نوشته دار قشنگ و به روز با موضوع این به اون در...، طراحی شده در زمستان سال 1396.


عکس پروفایل این به اون در


قرار نیست من طوری زندگی کنم

که دنیا دوست داره

خب طبعاً قرار هم نیست دنیا

همونجوری بچرخه که من دوست دارم

این به اون در...

خیالی نیست

"جروم دیوید سالینچر"


عکس متن دار این به اون در


آدم بدی ها رو فراموش میکنه. حتی وقتی یکی با تموم تقصیر اتش میذاره میره، بعد از یه مدت تنها لبخند و خاطرات خوبشه که به یاد آدم میمونه.. اما این آخر ماجرا نیست! این فاصله هان که از کسی که دیگه نیست، برامون چهره ی خاص و تکرار نشدنی میسازه. مثل یک دیدار تصادفی، کافیه یکبار تو ثانیه ای این فاصله از بین بره.. چجوری بگم.. انگار که آدم دچار سکته ی حسی بشه. اون آدم دیگه هیچ شباهتی به تصوراتِ تو در موردش نداره و تو بر خلاف همیشه میتونی تعلقاتش رو بذاری کنار و برای همیشه فکر نکنی در موردش.

عکسهای این به اون در

همه ما روزهای بد داریم، اما چیزی که هست اینه که هیچ ابری اونقدر تیره نیست ‌که آفتاب نتونه از بین اون بتابه! میدانی رفیق پیشرفت و یا پسرفت ما در بلند مدت، به شدت وابسته به این است که هر روز، کمی بهتر شویم یا بدتر! هر روز یه ذره فقط یه ذره بیشتر از روز قبل مهربون تر با گذشت تر و انسانتر بشیم.... حتی در این دنیای مجازی حرمتها رو نشکنیم دلها رو نشکنیم و اعتمادها رو خراب نکنیم.

تصاویر این به اون در

دلم شکست،از دست نامردیا ازحرفایِ بی معنیهِ بعضیا ندیدی که دلم واست میمیره ازم جداشی، دل من میگیره حیف منی که پای تو نشستم دلم رو به، اون دل سنگی بستم الهی از چشم و دلت در بیاد! یه روز خوش سمت تو اصلا نیاد! دلم شکست،دل تو هم بشکنه این آخرین نفرین و حرف منه!!

دانلود عکس این به اون در

وقتی کسی میگه که شخصیُ میبخشه، معنی واقعی کلامش اینه که مایله اونُ ببخشه. به این ترتیب خودشُ ملزم به برداشتن اولین قدم برای طی کردن فرآیند بخشایش میکنه. به عبارتی میشه گفت احساس و طرز تلقی قربانی دچار تحول شده‌. در این حالت قربانی به این نتیجه میرسه غالبا هم به صورت ناگهانی که ادامه وضعیت فعلی هیچ نفعی براش نداره و چه‌بسا که بگه خطاکارُ بخشیده . با این حال اقرار زبانی به بخشیدن به معنای تحقق قطعی بخشش نیست.

**************************

سعی کن مشکلاتُ یه چالش ببینی . چالش یه نوع بازیه. اگه میخوای از دست مشکلات گریه کنیُ خودتُ به درُ دیوار بکوبی تا اروم شی اینکارُ بکن! اما نزار کل زندگیتُ زانو بزنی جلو چالشای زندگیت. همیشه وقتی به ته خط میرسم این جمله ملکه ذهنم میکنم : وقتی میفتی زمین 2 راه پیش روت داری . یا بدتر میشی یا بهتر . یا ضعیف تر میشی یا قوی تر . نزار خدا پیش فرشته هاش شرمنده شه اون همیشه پز تورو میده:)

**************************

میدونم که نمیتونم یه قدم دیگه به سمتت بردارم*چون تمام اون چیزی که در انتظارمه پشیمونیه*فکر میکنی کی هستی؟این دور و برا میچرخی ضربه وارد میکنی*داری یه کلکسیون از قلب (دیگران) درست میکنی*و عشق رو زیر سوال میبری ...تو سرما میخوری..بخاطر یخی که تو وجودت هست..#کریستینا_پری


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی