استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل هفته وحدت پیامبر + عکس نوشته

سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۸ ب.ظ

طراحی تصاویر متن دار مناسبتی و جمله عکسهای عرفانی خیلی زیبا با موضوع تبریک هفته وحدت مخصوص متن پروفایل، گالری جملات تصویری عارفانه و ناب ترین عکسهای مذهبی با عنوان میلاد حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) (هفته وحدت) برای پروفایل، انواع عکسها همراه با تکست های عالی و تصویرهای ناب در کنار یادداشت ها و استاتوسهای ویژه و قشنگ، جدید ترین عکس و متن مرتبط با مضمون های درخواستی در مورد هفته وحدت آماده شده در زمستان 1396. 


عکس پروفایل هفته وحدت


من افتخار میکنم ک مسلمونم و پیامبرم حضرت محمد (ص) علت خلق جهان وجهانیان هست..
هفته وحدت و میلاد با سعادت حضرت محمد(ص) و امام صادق (ع) بر شما مبارک.


تصویرنوشته در مورد هفته وحدت


مژده دهید چون که هفته وحدت آمده
میلاد امام صادق و پیمبر رحمت آمده
کاش در این جمعه از آسمان ندا دهند
ای منتظران ظهور،منجی بشریت آمده
ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع)تبریک و تهنیت باد.


عکس تبریک ولادت حضرت محمد و امام صادق


این هفته، حقیقتاً هفته‌ی وحدت است؛ این ایّام حقیقتاً ایّام اتحاد مسلمانهاست. مسئولان سیاسی، وظیفه‌شان سنگین است؛ مسئولان فرهنگی، نویسندگان و علما، باید از طرح مسائل اختلاف‌آفرین و تفرقه‌افکن بپرهیزند؛ هم سنّی و هم شیعه، همه، باید روی این نقطه‌ی اتحاد تکیه کنند. و توقع از علما و زبدگان و نخبگان سیاسی است که خطورت زمان را بفهمند، اهمیت اتحاد مسلمانان را بفهمند و توطئه‌ی دشمنان را برای شکستن این اتحاد و همدلی بفهمند.

عکس نوشته تبریک ولادت حضرت محمد و امام صادق و هفته وحدت


در هفته‌ی وحدت دعوت جمهوری اسلامی به این نیست که شیعیان یا سنیان از مذهب خود دست بکشند و به آن مذهب دیگر رو بیاورند؛ دعوت جمهوری اسلامی این است که مشترکات میان مذاهب اسلامی برجسته شود و دیوارهای ساخته‌ی دست دشمنان اسلام و عنادها و کینه‌ورزی‌ها برداشته شود؛ بیایند و در عرصه‌ی معارف اهل‌بیت، بشنوند و ببینند. امروز بیشتر از گذشته دشمنان این دیوار را، این حائل را و این ابزارها و آلات خصومت و کینه‌ورزی را تقویت می‌کنند و سعی می‌کنند برادران مسلمان را از هم جدا کنند.

عکس تبریک هفته وحدت

تمام نقشه ها و کارهاى کفّار براى تفرقه بین مسلمانها است: «فَرِّقْ، تَسُدْ»؛ (جدایى بینداز و آقایى کن) با همین تفرقه و جدایى بین ملّتها و دولتها وایجاد مرز بین آنها و هر ملّتى را در برابر دیگرى اجنبى قلمداد نمودن بود که نگذاشتند بین ایران و عثمانى اتّحاد نظامى در برابر کفّار (از جمله بریتانیا) تشکیل شود. #هفته_وحدت


تصاویر در مورد وحدت


برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی